Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal du i vinterferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-19, 08:35   #61
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Jeg fikk like godt kastet på meg en jobbreise og drar i ettermiddag. Hjemme seint i morgen kveld, men fredag skal jeg ha fri!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 08:36   #62
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.888
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Her blir det ingen vinterferie, istedet en kjapp jobbtur til Oman og mer jobbing

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 08:44   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.393
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Vi tar med oss vår egen pluss 5 gutter som er 15-16 år på fjellet i dag.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 08:45   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.442
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Det viste seg at jeg skulle male stua.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 08:59   #65
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

På badehotell i to dager, utenom det har både jeg og chablisbarnet legetime på hver vår dag.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 09:34   #66
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.395
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Vi har ferie neste uke. Jeg skal ha fri hele uka, og den første delen reiser vi nok til lånehytte på fjellet. Akkurat nå gleder jeg meg mest til bare å slappe av ei uke, litt mindre motivert for skigåing enn til vanlig... Men det blir sikkert bra.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 09:44   #67
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Jeg klarte å overbevise mannen til å leie hytte på fjellet, så her er vi nå. Ungene storkoser seg, mannen sover enda, og jeg nyter utsikten og skal straks steke egg og bacon til frokost før vi stikker ut på ski og/eller slalom.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 10:51   #68
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi tar med oss vår egen pluss 5 gutter som er 15-16 år på fjellet i dag.

Oj, det var veldig generøst, da! Utrolig hyggelig for de gutta!

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 11:24   #69
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Oj, det var veldig generøst, da! Utrolig hyggelig for de gutta!

Ja det tenkte jeg også. Så grei hadde nok ikke jeg vært hvis jeg hadde hatt noen hytte å ta noen med til.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 11:52   #70
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Vi trodde ikke vi skulle ha noen ferie p.g.a. at mannen skulle jobbe, men etter at en kollega av ham trakk seg fra sin oppsatte ferie brukte vi kun kort tid på å hive oss rundt og bestille noen dager i UK, etterfulgt av et par dager på Vestlandet for å feire svigerfars 75-årsdag.

Mars i Tromsø er etter min mening langt kjipere enn mørketida, så jeg gleder meg noe vanvittig til noen dager borte!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 13:01   #71
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.393
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Oj, det var veldig generøst, da! Utrolig hyggelig for de gutta!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja det tenkte jeg også. Så grei hadde nok ikke jeg vært hvis jeg hadde hatt noen hytte å ta noen med til.

Men tenk så stas det blir for guttene og så hyggelig for oss å bli enda bedre kjent med dem. Det er veldig greie gutter, noen kjenner vi veldig godt og noen kjenner vi ikke så veldig godt, men alle har gitt et godt inntrykk de gangene de har vært hjemme hos oss. Herremannen hadde bursdag på mandagen og dette var et bursdagsønske fra ham.

Vi var heldigvis lure nok å bygge en "kjellerstue" når vi bygde hytten så Pelenmannen og jeg kommer å kunne ha stuen vår relativt i fred på kveldene, tenker jeg. De er delt inn i matlag så de skal i hvert fall få lov å hjelpe til med å dekke bord og å rydde og de skal trolig også få hjelpe til med matlaging. Det blir mat som er enkel å lage, grillet kylling, pizza, tacos och spagetti med kjøttsaus.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 13:43   #72
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Men tenk så stas det blir for guttene og så hyggelig for oss å bli enda bedre kjent med dem. Det er veldig greie gutter, noen kjenner vi veldig godt og noen kjenner vi ikke så veldig godt, men alle har gitt et godt inntrykk de gangene de har vært hjemme hos oss. Herremannen hadde bursdag på mandagen og dette var et bursdagsønske fra ham.

Vi var heldigvis lure nok å bygge en "kjellerstue" når vi bygde hytten så Pelenmannen og jeg kommer å kunne ha stuen vår relativt i fred på kveldene, tenker jeg. De er delt inn i matlag så de skal i hvert fall få lov å hjelpe til med å dekke bord og å rydde og de skal trolig også få hjelpe til med matlaging. Det blir mat som er enkel å lage, grillet kylling, pizza, tacos och spagetti med kjøttsaus.

Så fint! Vi tre (eldste på 14 og yngste på 10 og jeg) ble invitert med på hyttetur av en jente i eldste sin klasse nå i vinterferien. Der var det moren (som snart skal opereres for prolaps) og datter på 13 og 11 som har hytte og skulle opp. Alle barna har hjulpet med å lage mat, tømme oppvaskmaskin, rydde mm. Jeg har hatt med meg fire barn/tenåringer i bakken siden hun andre ikke kunne stå på ski pga ryggen. Vinn vinn for alle og utrolig hyggelig. Vi har hatt nokså lik meny som dere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 15:59   #73
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Vinterferie neste uke, jeg skal jobbe og det skal vel mannen også.
Ungene skal på håndballskole de første 3 dagene, en som instruktør og en som deltaker. De skal ikke være på samme gruppe.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 20:13   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Jeg synes vi får til denne ferien. Mannen og jeg jobber, men ungene finner på ting. I morgen skal knerten spille treningskamp, og det rett ved et spisested som har komletorsdag, så da blir det i hvert fall pause fra middagslagingen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 21:11   #75
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Det er, som ventet, skikkelig lat ferie på oss. Mannen jobber mens jeg og barna lever slaraffenliv hjemme. Sene morgener, vafler til frokost, baking, brettspill, mye spilling på barna og mye strikking på meg. Ja, og så får jeg malt og ryddet i kjellerstua innimellom også.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 21:12   #76
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Her har jeg kun fri mandagen. Resten av uka er det jobb. Gutta har fri, så jeg skal organisere litt for dem. De får ikke sitte med nesa i en skjerm hele dagen!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 22:15   #77
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.442
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Her har ungene skiftet besteforeldre i løpet av dagen. Mamma kjørte dem et stykke, hvor de møtte mannen (som har tatt fri i morgen og fredag), han tok dem med videre til sine foreldre, hvor de skal være til søndag. Jeg er med andre ord hjemme alene, og maler fortsatt stua. Det går framover. Jobber på dagtid.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-02-19 kl 22:30.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 22:23   #78
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Skal jobbe hele uka

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 22:35   #79
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

jobbejobbejobbejobbejobbe.

Det passer jo helt brillefint at jeg nøs tre ganger rundt kl 1400 i dag, og etter det har jeg bare blitt tettere i hodet og i brystet. Stakkars meg! :manflu:

Pøbelprinsessen koser seg med vinterferie og mange timer hjemme alene hver dag sammen med flygelet og de andre instrumentene sine. :elsker.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-19, 23:24   #80
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i vinterferien?

Noen dager i London med 15-åringen og venninne med datter det blir kjekt! Så jobbe resten.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no