Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Elvelangs 2019 Akerselva

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-19, 11:30   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Elvelangs 2019 Akerselva

Elvelangs 2019 Akerselva førstkommende torsdag.
Har ikke gått denne før og har tenkt å starte helt øverst ved Frysja.
Noe som har gått denne før og har en anelse på hvor lang tid man bruker helt ovenifra og nedover når man tusler ivei?

Har en venninne som er mer opptatt av å bli ferdig, virker det som.
Vi må jo vente til det begynner å mørkne før vi går også...

Har gått Alnaelva og på Hvervenbukta før og det er mye vakkert å se.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 13:16   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elvelangs 2019 Akerselva

Vi har også tenkt å gå, og aner ikke hva vi kan forvente, så jeg hører gjerne noen erfaringer. Tenkte egentlig bare å gå (max) fra Nydalen og ned til Grünerløkka. Tenkte å ha med hund om det ikke er noen som fraråder det.

Edit: Ser at de anbefaler å la hunden være hjemme


Sist redigert av liefje : 24-09-19 kl 13:40.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 13:27   #3
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Elvelangs 2019 Akerselva

Arrangementet holdes fra 20.00 - 23.00. Da regner arrangørene med at folk som går fra Frysja ved 20-tiden i vanlig tempo og stopper litt opp ved attraksjoner er på Grønland ved 23-tiden.

Det er så mange folk som deltar på dette arrangementet at du bør regne med være på Frysja ved 19-tiden, og du går i kø hele veien. Dette er vel det mest populære kulturarrangementet i Oslo.

Jeg orker ikke delta lenger.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 13:40   #4
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elvelangs 2019 Akerselva

Laaaang tid. De gangene jeg har gått, har det vært så mye mennesker at man går i kø med museskritt store deler av veien.

Har også droppet det. Går heller Alnaelva eller en av de andre. Akerselva er for fullt.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 13:55   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elvelangs 2019 Akerselva

Oj, såpass. Da må jeg tenke på det. Høres ikke bra ut med såååå mange folk.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 14:55   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elvelangs 2019 Akerselva

Jeg har også gått et par ganger, og jeg syns det er veldig fint, selv om man går i kø. Men man må jo ikke gå hele løypa heller. Men man kan på ingen måte forvente å gå i det tempet man ønsker selv, det er et kulturarrangement der det skjer ting underveis man stopper og ser på i kortere eller lengre tid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 19:25   #7
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elvelangs 2019 Akerselva

Det er en veldig fin tur, men hunder bør få slippe, og folk burde ta til etterretning at det er lurt å gå NEDOVER elva, sist vi gikk måtte vi avbryte ved Aamodt bru for vi orka rett og slett ikke å gå og stampe motstrøms lengre.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-19, 20:54   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elvelangs 2019 Akerselva

Oi, er det så køgåing altså. Kanskje vi bør starte lengre ned da...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 00:19   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elvelangs 2019 Akerselva

Vi dro spontant likevel og hadde en kjempefin vandring. Starter midt på omtrent kl 20:15 og var ikke plaget av for mange folk. Hadde til og med med hunden, og det var ikke noe problem.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-19, 22:25   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elvelangs 2019 Akerselva

Huff, ja. Mye folk.
Vi startet fra Nydalen tbane og tøffet nedover i musefart. Droppet ut ved Mathallen og gikk heller på pub. Satt der altfor lenge og var i seng klokka 01 i natt. Koselig da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no