Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Beste ungdomstelefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-10, 10:18   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Beste ungdomstelefon?

Hva bruker ungdommen? Frøkna har mange ønsker, men jeg er usikker på hvilken som er bra - hun bruker telefonen mye til musikk o.l.
"Problemet" vårt er at vi ikke kan binde/låse telefonen - dvs. vi må kjøpe den til fullpris. Budsjett: kr 2.500,- maks.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 10:20   #2
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Beste ungdomstelefon?

Eldste her på 12 ønsker seg SE Vivaz pro i alle fall, jeg er i tenke boksen. Jeg er ikke begeistret for "vippe" tlf, har en mistanke om at de er dårligere. Det er jo viktig at de liker tlf de skal bruke også, så hva jeg/vi måtte mene settes litt på side linjen.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 10:26   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.864
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste ungdomstelefon?

Jeg er også veldig usikker, så jeg følger med.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 10:30   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beste ungdomstelefon?

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Eldste her på 12 ønsker seg SE Vivaz pro i alle fall, jeg er i tenke boksen. Jeg er ikke begeistret for "vippe" tlf, har en mistanke om at de er dårligere. Det er jo viktig at de liker tlf de skal bruke også, så hva jeg/vi måtte mene settes litt på side linjen.

Denne var det frøkna her i huset tittet på også, samt Xperia... Og smaken til mor er ikke alltid i samsvar med datter'ns så vi sliter litt med det samme her. Men klart, vi har forskjellige bruksområder..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 09:46   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.864
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste ungdomstelefon?

Noen flere tips? Vi skal kjøpe til 11,5-åring som har hatt mobil i halvannet år og til 9,5-åring som nå skal ha sin første.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 09:51   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Beste ungdomstelefon?

Xperia mini pro. Eller iPhone.

  Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 09:52   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.864
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste ungdomstelefon?

iPhone? Det som er for dyrt til at jeg har det?
Det er forskjell på Xperia mini pro og mini, ja?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 10:01   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beste ungdomstelefon?

http://www.klikk.no/teknologi/mobil/article471488.ece

http://www.klikk.no/produkthjemmesid...icle627933.ece


Sony ericson W595 er en god tlf,knallgoid lyd bla, men muligens litt gammel..er jo fra 2009...
eller denne feks: http://www.klikk.no/teknologi/lydogb...icle526549.ece

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 10:04   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.864
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste ungdomstelefon?

Gammel er nok ikke noe problem. Eldste hadde W595 før hun mistet den. Veldig god telefon. Kanskje mellombror skal få sånn i blå? Takk! (selv om jeg ikke skjønner hvem du er etter nickbyttet. )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no