Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ullpysj

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 22:21   #1
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ullpysj

Vi trenger nye ullpysjer til vinteren. Er det vanlig å gå over til to-delt når de slutter med bleie? Og hvor får jeg kjøpt to-delt ullpysj andre steder enn Nøstebarn. Synes den er fryktelig dyr. Liker jo best hel dress men er kanskje litt ubehagelig når ikke bleien er på? Eller bruker man da truse under pysjen?

Kan forresten prinsesseulldressen brukes som pysj? Janus har jo ikke pysjer annet enn de med regulerbar fot. Vi har 110 nå men den er for snau når hun ikke bruker bleie synes jeg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 22:24   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker truse under pysjamasen. Har ikke sett todelte, men ullstilongs og genser kan vel fungere? Men da blir det jo samme som om dagen, og jeg liker hvertfall å ha et skille på hva som er dag og natt tøy. Vi har bruk Janus sin hele, den har blitt veldig nuppete, men er veldig god synes vi.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 22:44   #3
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja vi har vært veldig fornøyd med Janus sin, selv om den har nuppet litt. Har nok litt med at den ikke alltid har gått på ullvask Men størrelsene er små synes jeg. Jenta mi er jo snaue meter'n men 110 er snau i ryggen alt synes jeg. Hørte noe om at Janus skulle justere på størrelsene sine i år, men det var kanskje bare prinsesseullen? Den var jo veldig rar i størrelsene i fjor. Noen som vet?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 13:57   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler todelt pysj når de er ferdig med bleie, av den enkle grunn at da klarer de å gå på do selv om natten. Det kan jo hende de må vekke mamma og pappa likevel, men du slipper i alle fall å bli vekket av et "Mamma! Jeg fikk ikke av meg pysjen. Jeg har tissa meg ut!"

Jeg har aldri vurdert ullpysj som alternativ til Frøkna etter at hun var baby, men så er hun varm av seg også, så det ville neppe blitt godt mottatt, men jeg synes at stilongs og trøye høres ut som et veldig godt alternativ til de dyre nøstebarnpysjene. Det er jo ikke noe problem å kjøpe egne til bruk på natten. (Enig med Desembermamma at jeg ville unngått å bruke dagklærne om natten og omvendt.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 14:00   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har fra Nøstebarn ja!

Kan nok helt sikkert bruke prinseull også og andre stillongs og trøyer. Cubus og HM er jo billige der.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:34   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nettopp kjøpt en ullpysj fra Petit Bateau (stavet riktig mon tro?). Den er uten føtter, men med knepping i skrittet og langsmed bena. Den er veldig myk og god, tykkere enn Janus, men tynnere enn Nøstebarn. Prisen var heller ikke avskrekkende - 199,- hos Fru Lyng.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 20:56   #7
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg har nettopp kjøpt en ullpysj fra Petit Bateau (stavet riktig mon tro?). Den er uten føtter, men med knepping i skrittet og langsmed bena. Den er veldig myk og god, tykkere enn Janus, men tynnere enn Nøstebarn. Prisen var heller ikke avskrekkende - 199,- hos Fru Lyng.

Det var en hyggelig pris

Tenkte kanskje å bruke ullpysj fra nøstebarna under parkdressen i vinter.......

  Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:11   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Todelt når de slutter med bleie er et must synes jeg!

Jeg har akkurat brukt en formue på nye pysjer, truser og ullundertøy etter at storebror slutta med bleie i sommer. Alle de gode lange pysjene og de varme deilige ullbodyene må pakkes bort

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:17   #9
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg har nettopp kjøpt en ullpysj fra Petit Bateau (stavet riktig mon tro?). Den er uten føtter, men med knepping i skrittet og langsmed bena. Den er veldig myk og god, tykkere enn Janus, men tynnere enn Nøstebarn. Prisen var heller ikke avskrekkende - 199,- hos Fru Lyng.

Da skal jeg ta en titt på den i morgen. Takk for tips

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Jeg anbefaler todelt pysj når de er ferdig med bleie, av den enkle grunn at da klarer de å gå på do selv om natten. Det kan jo hende de må vekke mamma og pappa likevel, men du slipper i alle fall å bli vekket av et "Mamma! Jeg fikk ikke av meg pysjen. Jeg har tissa meg ut!"

Det hadde jeg ikke tenkt på. Januspysjen har dobbelknapp oppe som hun ikke får opp. Det har reddet oss i vinter når hun var i den værste kle av seg på natten fasen. Foreløpig sover hun i sprinkelseng, så hun roper på oss når hun skal ut, også på do. Men det varer jo ikke evig.

Finnes det ikke noen billigere todelte ullpysjer enn nøstebarn da? Synes trøye og longs er så trangt. Greit på dagen å ha kroppsnært, men på natten er det jo godt med litt mer luft, eller?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:31   #10
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Her bruker vi ikke ullpysj, men så er både tulla og lillegutt så varme av seg at det holder i massevis med vanlig pysj, selv om de sparker av seg dyna.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:33   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Finnes det ikke noen billigere todelte ullpysjer enn nøstebarn da? Synes trøye og longs er så trangt. Greit på dagen å ha kroppsnært, men på natten er det jo godt med litt mer luft, eller?

Joha har trøye og longs som er ganske romslige – særlig longsene deres for jenter er så vide i beina at jeg har ansett dem for å være ubrukelige som strømpebukse. Trøyen kan jo forresten uansett kjøpes et par nummer for stor, så blir jo den romslig nok.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:57   #12
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Joha har trøye og longs som er ganske romslige – særlig longsene deres for jenter er så vide i beina at jeg har ansett dem for å være ubrukelige som strømpebukse. Trøyen kan jo forresten uansett kjøpes et par nummer for stor, så blir jo den romslig nok.

Takk. Da skal jeg sjekke ut Joha. Liker at hun har ull for da vet jeg at hun er god og varm. Vi har akkurat sluppet ut fra sykehuset etter en nyrebekkenbetennelse så jeg vil ikke risikere at hun skal ligge å fryse på natten. Er ikke trygg på at bomull holder henne like varm. Ull puster jo så det kan jo ikke bli feil.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 08:19   #13
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ulvejenta har brukt mye de todelte stilongs- og trøyesettene fra Janus som pysj, men jeg er ikke spesielt imponert over kvaliteten. Slitasjehull, rakning fra sømmene, osv. De har også trengt vask veldig mye oftere enn Nøstebarn-ullpysjen, så vi har trengt å ha desto flere. Og mens Plutten nå plutter rundt i Ylvas gamle Nøstebarnullpysj var Janus sine sett bare å hive. Det er ikke alltid penger å spare på å kjøpe billigere.

__________________
2001&2005

Sist redigert av Acsa : 15-10-06 kl 13:43.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 08:23   #14
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hei Acsa!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 08:33   #15
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hei Vimsen!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 09:42   #16
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Acsa ang. kvaliteten på Janus. Vi har riktignok ikke brukt det som pysj, men som ullundertøy var det ikke noe å skryte av, det er vel bare en eller to av bodyene til poden, og kanskje en strømpebukse, som har overlevd og som kan brukes på snuppa nå. Nå ble de brukt kjempemye og vasket mye også, men likevel.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:57   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville absolutt hatt todelt til en som ikke bruker bleie.
Vi hadde en ullpysj (hel) fra Troll som var veldig god.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:31   #18
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Snuppa bruker fremdeles bleie på natten, og vi har kjøpt både nøstebarn, janus og joha sine hele ullpysjamaser. Jeg har vært mest fornøyd med Joha sin pysjamas - tynn og behagelig men likevel varm og den holder seg like fin vask etter vask.

Skal sjekke ut stilongs og trøye fra Joha, for jeg regner med at nattbleien forsvinner om ikke så lenge.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:14   #19
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ullpysj

En liten oppdatering og et tips.

Etter å ha lett etter ullundertøy som kunne brukes som pysj og vurdert todelt/hel, så fant i går et utrolig fint sett på Cubus. Det er i kløfri ull, så det er behandlet. Men funker veldig bra allikevel. Tynn longs i skikkelig rosa og langarmet trøye med litt blonder på, hvit med rosa hester. Kostet 119 (129?) per del. Syntes det var en veldig bra pris og setet ser helt ut som pysj. Vi har ensfarget hvitt og rosa som ullundertøy så greit å ha pysjundertøyet litt annerledes. Skal se om jeg får tatt bilde av det også.

Verdt å sjekke ut for dere som ennå ikke har kjøpt ullpysj. De hadde brune bamser (hunder?) og hvit bukse som passet til begge kjønn også, hvis man ikke vil ha rosa.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 01:16   #20
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Ullpysj

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

En liten oppdatering og et tips.

Etter å ha lett etter ullundertøy som kunne brukes som pysj og vurdert todelt/hel, så fant i går et utrolig fint sett på Cubus. Det er i kløfri ull, så det er behandlet. Men funker veldig bra allikevel. Tynn longs i skikkelig rosa og langarmet trøye med litt blonder på, hvit med rosa hester. Kostet 119 (129?) per del. Syntes det var en veldig bra pris og setet ser helt ut som pysj. Vi har ensfarget hvitt og rosa som ullundertøy så greit å ha pysjundertøyet litt annerledes. Skal se om jeg får tatt bilde av det også.

Verdt å sjekke ut for dere som ennå ikke har kjøpt ullpysj. De hadde brune bamser (hunder?) og hvit bukse som passet til begge kjønn også, hvis man ikke vil ha rosa.

har de netopp fått inn eller? sist jeg var på cubus hadde de bare naturfaget og marineblå ull..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no