Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-14, 09:12   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Etter å ha lest denne testen håper jeg folk bryr seg mindre om trusestriper på rumpa og mer om å bruke skikkelig undertøy. Æsj!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10146482

Sitat:

Også på setet på flere spinningssykler ble det funnet ulike former for bakterier som stammer fra tarmen. Hos Sats ble tarmbakterien enterobacter sakazakii funnet, som er en slektning av E. coli-bakterien. Hos Stamina ble bakterien Pseudomonas auroginosa oppdaget. Den kan forårsake infeksjoner i sår og alvorlig lungebetennelse.

- Pseudomonas har antageligvis havnet på setet på en spinningssykkel fra tarmen til den som satt på den sykkelen, i forveien, at det rett og slett har vært lekkasje, sier Lingaas.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:16   #2
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Dette skriver jeg på listen over ting jeg ikke vil vite!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:16   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg er veldig glad for at jeg trener ute kjenner jeg. Stringtruser sluttet jeg å bruke for lenge siden.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:17   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.390
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Spinning har aldri vært noe for meg, heller ikke nå.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:19   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.342
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Og jeg kjenner at spinning på senter er noe jeg ikke skal begynne med igjen - jeg får finne en plass å sette opp egen sykkel på og finne morsom musikk. Yæk.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:20   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Akkurat nå er jeg veldig, veldig glad for at spinning aldri har vært noen aktuell treningsmetode for meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:26   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Nåja, det sto ikke bedre til på tredemøllene, i dusjene eller på yogamattene, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:26   #8
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Æsj! Hadde det enda bare vært løst om med riktig undertøy. Det virker slett ikke som stringtrusen er problemet her. Tarmbakteriene er jo også funnet på håndtakene på tredemøllene. Håndvask? Helt vanlig hygiene hadde løst mye av problemet.

Moralen er rett og slett: Vask treningsapparatet både før og etter bruk. Før - så skjermer du deg selv. Etter - man tørker sin egen skit.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:27   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Æsj! Hadde det enda bare vært løst om med riktig undertøy. Det virker slett ikke som stringtrusen er problemet her. Tarmbakteriene er jo også funnet på håndtakene på tredemøllene. Håndvask? Helt vanlig hygiene hadde løst mye av problemet.

Moralen er rett og slett: Vask treningsapparatet både før og etter bruk. Før - så skjermer du deg selv. Etter - man tørker sin egen skit.

Ja, absolutt. Men jeg tenker at ting ikke blir bedre om man dropper undertøy, eller bruker undertøy som knapt dekker steder det kan komme bakterier ut av.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:28   #10
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.506
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:28   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg trente en periode på et rehabiliteringssenter. Der var de kjempestrenge på at etter bruk, skulle du sprite materialet før nestemann fikk bruke det. Det hang dusjflasker med sprit og papirruller plassert flere steder rundt i rommet, så man hadde ingen unskyldning for å la være.

Det burde jo være en selvfølge på de fleste steder, spør du meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:31   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.800
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Jeg vasker alltid treningsapparatet etter bruk, men kanskje jeg skal starte å vaske det FØR bruk også? Jeg tar liksom for gitt at forrige person har vasket etter seg, men det er vel litt naivt. Særlig med tanke på det Java sier, om at folk ikke alltid har rene hender.

Men jeg er ikke kjempebekymret for smitte, altså, selv om det med lekkasje ikke akkurat var lystelig lesing.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:33   #13
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg trente en periode på et rehabiliteringssenter. Der var de kjempestrenge på at etter bruk, skulle du sprite materialet før nestemann fikk bruke det. Det hang dusjflasker med sprit og papirruller plassert flere steder rundt i rommet, så man hadde ingen unskyldning for å la være.

Det burde jo være en selvfølge på de fleste steder, spør du meg.

Absolutt. Jeg trodde egentlig det var slik, det er i hvertfall det på senteret jeg trener på. Jeg må innrømme at jeg har vært sløv i forbindelse med tredemølle. Der jeg har vel egentlig ikke tenkt på bakterier, og siden jeg kun varmer opp spruter det heller ikke svette rundt meg. Men nå skal jeg jammen meg sprite av, både før og etter.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:36   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg trente en periode på et rehabiliteringssenter. Der var de kjempestrenge på at etter bruk, skulle du sprite materialet før nestemann fikk bruke det. Det hang dusjflasker med sprit og papirruller plassert flere steder rundt i rommet, så man hadde ingen unskyldning for å la være.

Det burde jo være en selvfølge på de fleste steder, spør du meg.

Sånn er det på alle steder jeg har trent, men jeg er litt usikker på hva som egentlig er i de spruteflaskene. Og det varierer stort hvor godt folk vasker etter seg. Noen sprayer på apparatet og tørker av, noen sprayer bare litt på et papirog tørker med det. Jeg har også trodd at vaskepersonalet vakset apparatene skikkelig hver kveld, men det gjør de kanskje ikke.

På sats er det vanlig at folk vasker mattene etter seg også, det var det ikke på Elixia og de mattene stinket!

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Absolutt. Jeg trodde egentlig det var slik, det er i hvertfall det på senteret jeg trener på. Jeg må innrømme at jeg har vært sløv i forbindelse med tredemølle. Der jeg har vel egentlig ikke tenkt på bakterier, og siden jeg kun varmer opp spruter det heller ikke svette rundt meg. Men nå skal jeg jammen meg sprite av, både før og etter.

Jeg har flere ganger blitt sprutet ned av svette fra folk som har løpt ved siden av meg. En gang var det en mann som ristet på håret som en hund etter hver intervall så svetten fløy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:41   #15
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har flere ganger blitt sprutet ned av svette fra folk som har løpt ved siden av meg. En gang var det en mann som ristet på håret som en hund etter hver intervall så svetten fløy.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:44   #16
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.480
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Æsj. Nei, slike historier bekrefter bare at innetrening ikke er noe for meg.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:45   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Det skal jeg ha, da jeg trente på treningssenter vasket jeg alltid apparatene og mattene både før og etter bruk. Og jeg vasker hender etter dobesøk.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:46   #18
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Æsj. Nei, slike historier bekrefter bare at innetrening ikke er noe for meg.

Jeg trener lørdag morgen. Er nesten alene i studio. Ingen svettesprutende naboer på tredemøllene og ingen kø på apparatene. Resten av uken løper jeg ute...

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 09:58   #19
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Det er heslig men ikke farlig da. Man dusjer jo og vasker klærne sine etterpå.

Men hvorfor folk bruker rumpetanntrådtruser som skikkelig gnukker endetarmsåpningen er beyond me.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-14, 10:10   #20
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I anledning gjennomsiktig treningstøy, stringtruser og commando

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er heslig men ikke farlig da. Man dusjer jo og vasker klærne sine etterpå.

Men hvorfor folk bruker rumpetanntrådtruser som skikkelig gnukker endetarmsåpningen er beyond me.

Spot on. Og jeg er helt enig, skjønner ikke greia.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no