Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pusse opp kjøkken - ABC

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-18, 23:47   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Pusse opp kjøkken - ABC

Ok, vi bør pusse opp kjøkkenet. Rive ut alt som er, gjøre noe med vegger, dør vindu osv. Jeg har mest lyst til å få et menneske på besøk som setter seg ned med mannen og meg og ser på hva som kunne vært fine løsninger og så finner en eller annen som kan gjennomføre hele prosjektet med minst mulig behov for hjelp fra oss.

Noen tips om hvordan vi kan gå fram? Finnes det noe sånt menneske i Osloområdet?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 00:16   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pusse opp kjøkken - ABC

Ta kontakt med kjøkkenbutikk så kan sikkert de hjelpe.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 00:32   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pusse opp kjøkken - ABC

Du kan få kjøkkenleverandør til å tegne kjøkken. Dere kan ta mål selv, eller sikkert få dem til å måle. De har oversikt over hva som finnes av løsninger. Vi bestilte alt annet enn riving og maliing gjennom leverandør. Montør hadde de selv. Vi brukte også rørlegger og elektriker anbefalt av leverandør. Fordelen er at de kjenner hverandre og kjøkkenet. Det var derfor ikke noe problem med koordinering mellom de som skulle innom. Det er mulig de har anbefaling på noen til å pusse opp også. Vi brukte HTH og det gikk som smurt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 01:10   #4
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Pusse opp kjøkken - ABC

Jeg visste at en av leverandørene i byen min hadde en veldig dyktig kjøkkenkonsulent som også var utdannet innen interiør og hadde mye erfaring med det. Så vi ba om å få vedkommende til å tegne kjøkken for oss basert på våre ønsker, og bilder som vi tok av kjøkkenet. Hun tegnet sammen med oss, og tegningen ble tilpasset et par ganger underveis. Vi endte opp med et kjøkken som utnytter maksimalt av plassen vi har, og som passer helt inn med stilen vi har i resten av stua/spisestua.

Vi gjorde alt arbeidet selv, men jeg hadde nok leid inn kjøkkenmontør hvis jeg skulle gjort det en gang til, selv om vi sparte 30 000 kroner.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no