|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
Sponsede koblinger: |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Rebel without a clue
|
![]() Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?
Sponsede koblinger: | |
![]() |
#123 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?Jeg bruker en a5 spiral-blokk som "bujo" på jobb. Funker som bare det og jeg elsker den. Har drevet på siden tråden her startet omtrent. Privat får jeg ikke til å bruke det, for jeg har liksom ingen prosjekter som trenger oppfølging hjemme #denial
![]() |
#124 |
Rebel without a clue
|
![]() Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?Men hvordan kategoriserer du, og finner frem?
![]() |
#125 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?Jeg har oversikt per måned over viktige "ting" som mål, oppgaver, datoer osv. Denne lager jeg i starten av hver måned. Så har jeg egne prosjekt-sider for prosjektene mine. Index foran blir til etterhvert som jeg legger info på sider, og hvert prosjekt har ulik farge sånn at jeg fort kan finne sider som er relatert dersom jeg har notater spredt. For min del trenger jeg gjerne to sider med notater en dag, men en kvart side en annen dag, så jeg elsker ar jeg ikke er låst fast til størrelse på dagen/siden når jeg gjør det som jeg gjør. Fyller som sagt index etterhvert og kan dermed ha fire sider på samme dato og fire datoer på samme side dersom det er sånn det blir.
02 10 Bør lage seg en signatur selv!Sist redigert av Fluke : 11-04-18 kl 19:22. |
![]() |
![]() |
Sponsede koblinger: | |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|