Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Holdbarhet Viking Thermo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 21:32   #1
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Holdbarhet Viking Thermo

Gutta fikk Viking Thermostøvler i høst. Og med været som har vært har de blitt flittig brukt. Likevel, brukt i to mnd og noen dager, og det er allerede slitt bort stoff inni så ene gutten går på bare gummien. De burde holdt lenger vel? Kan jeg klage?

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 21:38   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Holdbarhet Viking Thermo

Storebror har de siste årene alltid fått hull på stoffet inni, men jeg aner ikke helt hvor lenge han har brukt de da. Nå klagde lillebror for en stund siden på sine også, så da er han i slitemodus.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 12:52   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdbarhet Viking Thermo

Vi har brukt Viking Thermo noen år nå, og det siste paret jeg kjøpte, ble slik etter ei uke, faktisk. Jeg dro til butikken og klaget, og fikk nye. De har holdt i 2 år nå (endel brukt høst og vår) og fòret har holdt seg.

Så jeg tipper det kanskje er feilvare ute og går ? Ville klaget, de bør absolutt holde mer enn 2 måneder til tross for mye bruk. De er jo ikke akkurat billige (med tanke på at det er en "vanlig" støvel ).

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 14:12   #4
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Holdbarhet Viking Thermo

Vi har et par som har vært brukt mye i snart et år nå, og de begynner å bli litt slitt i fôret, men ikke så mye at de har gått gjennom til gummien. Er veldig fornøyd med kvaliteten på de vi kjøpte og kommer til å kjøpe nye over jul.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 19:33   #5
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Holdbarhet Viking Thermo

Dette skjedde med to par hos oss i fjor, guttungen slet hull i ullforet på kort tid og det resulterte i sand og dritt på innsiden av foret og støvlene ble blytunge. Fikk bytte begge gangene men siste gangen byttet jeg i mucboots som forøvrig lakk som en sil

Må legge til at sønnen her i huset er v e l d i g aktiv

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 19:47   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Holdbarhet Viking Thermo

Ahh, skulle klaget jeg da. Nå er de vel så gamle og snart for små at det ikke er noen vits vil jeg tro.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no