Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Seng til 3-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 22:12   #21
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seng til 3 åring

Utrolig kule de Habas møblene! Hvor selges de?

Ellers så er jo slike bilsenger veldig fiiiiine til små gutter F.eks en Ferrari ....

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:14   #22
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seng til 3 åring

Vi har Stompa S+ Cabin til begge ungene. Den er ikke i furu. Det ble kanskje for stort med 90x200 seng? Synes i alle fall den er kjempefin som kan bygges om etter behov både lavere og uten kanter etterhvert. Supert å få lekeplass under senga.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:20   #23
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Seng til 3 åring

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Even fikk denne senga fra Ikea da han fylte tre år. Den er veldig fin syns jeg, lun og god med de høye kantene, og store skuffer under. Han har også nattbord i samme serie. Den er i voksen størrelse, så han kan ha den lenge.


Denne kjøpte vi til store M også, da han byttet fra sprinkelseng. Han var vel litt over to da. Nå har han en ny seng (vi har flyttet) og det er en vanlig hvit en 90X200

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:01   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seng til 3 åring

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Utrolig kule de Habas møblene! Hvor selges de?

Ellers så er jo slike bilsenger veldig fiiiiine til små gutter F.eks en Ferrari ....

Sprell har en del lamper etc. fra Haba. Det står dog ikke noe på www.haba.de om forhandlere i Norge. Jeg har sendt dem en mail, men ikke fått svar enda. Jeg er dog i Tyskland mer eller mindre hver uke i jobben, så jeg skal sjekke litt mer der. Jeg kommer tilbake når jeg vet mer.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:14   #25
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seng til 3 åring

De Haba sengene likte jeg virkelig!! Si i fra om du finner ut hvor de selges, Pelen.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:38   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seng til 3-åring

Da har jeg fått svar fra en av butikkene i Tyskland angående Haba senger. Jeg spurte på priser på to av sengene og om de fantes i andre farger. For den som er stø i tysk går følgende å lese. Skjønner du ikke så klarer jeg nok å oversette hjelpelig

Sitat:

Sehr geehrte Frau Xxxxx,
ich kann Ihnen folgendes Angebot machen:
Bettgestell Kontiki Art.2072 ist in blau-natur und blau gelb lieferbar. Wenn sie das Bett bei uns abholen und selbst aufbauen können würde ich Ihnen einen Sonderpreis anbieten.
in blau-natur VK 1599,- Abholpreis 1359,- Euro
in blau -gelb VK 1635,- Abholpreis 1389,- Euro
Bettgestell Simsala 2020 ist nur in einer Farbe lieferbar. VK 1519,- Abholpreis 1290,- Euro
Die Lieferzeit beträgt ca. 6-8 Wochen.
Ich hoffe unser Angebot sagt Ihnen zu. Kommen Sie doch auch gerne mal für eine Beratung vorbei.
Mit freundlichen Grüßen

Jeg er som sagt i Tyskland hver uke. En seng er vel litt vanskelig å få med hjem i flyet, men transport burde jo kunne gå å ordne. Prisen er vel med mva og den må jo trekkes fra og norsk legges til. Når jeg tenker meg tror jeg at jeg har en kontakt som reiser med lastebil til Tyskland hmmm, kanskje jeg skal sjekke med ham og spørre på priser i en butikk i nord Tyskland også. :tenke: :tenke:

I kveld skal vi dog ut og se på Skeidar også. Jeg syns også Stompa ser litt gammeldagse ut. Den siste i hvitt er dog bedre, men hvitt er jo samtidig litt kjedelig. Den går kanskje å male i en annen farge? Det positive med den er at den nok holder litt lenger når barna blir eldre. Eller?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:07   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seng til 3-åring

Nå har jeg fått enda et svar. En viss prisforskjell kan man si...

Sitat:

Hei !
Jeg fikk en henvendelse fra Haba at du er interessert i noen av møblene.
Vi er agent for Haba i Norge og kan bestille dem til deg.
Sengene kommer i de fargene du så på bildet og kan ikke males siden de er lakkert.

Prisene er :

2020 - Loft Bed Simbala nok. 17300,-
2072 - Play bed Kontiki nok. 18520,-

Frakt kommer i tillegg.

Med vennlig hilsen

Nina Debelian
PLUSS+
Stasjonsveien 51
0771 Oslo, Norway
Tel: 23 22 05 07
Fax: 23 22 15 06

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 21:54   #28
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Seng til 3-åring

Alt kan males, bare man skrubber, pusser og gnir bort lakken først. Et møysommelig arbeid, men sikkert verdt å utføre for den som vil ha en slik seng, i en annen farge.

Jeg liker fortsatt ikke Stompa Det er noe skikkelig 80talls over hele greia. Dårlig design, rett og slett. Iallefall blir jeg dårlig...

Vi tenkte først på høyseng vi også. Men jeg fant ingen som falt i smak.
Deretter gikk tanken over på køyeseng, og falt i grunnen pladask for buss-senga fra barnerommet.no. Flott med to gutter på samme rom. Minstemann kunne ta over nedre del, etter å ha forlatt sprinkelsenga si.

Men uansett så ville lengden ha blitt over 200 cm. Og vi endte altså opp med storseng. Mellomsenga/voksesenga unnet vi ikke en tanke en gang, annet enn at det fort kom til å bli et nytt objekt å selge på finn.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 11:42   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seng til 3-åring

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Alt kan males, bare man skrubber, pusser og gnir bort lakken først. Et møysommelig arbeid, men sikkert verdt å utføre for den som vil ha en slik seng, i en annen farge.

Jeg liker fortsatt ikke Stompa Det er noe skikkelig 80talls over hele greia. Dårlig design, rett og slett. Iallefall blir jeg dårlig...

Ja, alt kan jo males, men jeg vet hvilken jobb det kan være også.

Og Stompa er 80-tall, det syns jeg også. Det er en ny modell som kunne være grei, men den er alt for høy for en liten gutt på 3-4 år.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no