Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har én dag i Oslo...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 11:55   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har én dag i Oslo...

Hvor går jeg?

Jeg kommer til Oslo i 8.30 tiden og tar flytog inn til byen. Noen sentere som åpner 9-9.30?

Jeg skal iallefall innom Byporten, der er det mange klassiske butikker jeg liker. Jeg MÅ på Oasis, men vil ikke på Vero Moda, Bik Bok og alle de vi har selv.

Stilen min er altså litt dressbukser, kuuule skjørt (ikke kontorskjørt), ikke så mye skjorte/vest, men heller høyhalset genser eller topper og cardigan.

Dongeribukser og ut-på-byen-topper kunne jeg også sett etter.

Gi meg en løype da folkens.

Kl 15 allerede, må jeg ta flytog tilbake for å rekke fly til Amsterdam!

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:01   #2
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

*abonnerer*. Spesielt med tanke på tips til butikker med kuuule skjørt.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:02   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Byporten først og siden du skal på Oasis (de har den både på Byporten og i Bogstadveien, rettere sagt Hegdehaugsveien, nederst i Bogstadveien) ville jeg tatt en tur opp i Bogstadveien.

Ville startet øverst i veien der Zara ligger og jobbet meg nedover
I Bogstadveien 11, vis-a-vis Zara på skrå nedover, ligger Tatler og Koma

Og så bare fortsetter det
Bruuns Baazar er også nederst,Ma,Kamikaze,MaxMara etc etc

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:23   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Byporten først og siden du skal på Oasis (de har den både på Byporten og i Bogstadveien, rettere sagt Hegdehaugsveien, nederst i Bogstadveien) ville jeg tatt en tur opp i Bogstadveien.

Ville startet øverst i veien der Zara ligger og jobbet meg nedover
I Bogstadveien 11, vis-a-vis Zara på skrå nedover, ligger Tatler og Koma

Og så bare fortsetter det
Bruuns Baazar er også nederst,Ma,Kamikaze,MaxMara etc etc

:noterer:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:30   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Da går man forbi Garbo også - mye lekkert, men umulig dyrt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:30   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Når du er ferdig på Byporten, ta en Taxi opp i Bogstadveien, er litt å gå

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:33   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Når du er ferdig på Byporten, ta en Taxi opp i Bogstadveien, er litt å gå

Jepp. Det skal jeg. Skal jeg be han sette meg av øverst i Bogstadveien og gå nedover da?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:36   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Ja, øverst i Bogstadveien ligger Lille Vinkel
Da er det bare å jobbe seg nedover

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:39   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Lille Vinkel...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:40   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.978
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Mango i Vika har mye kult. Flerer butikker som har fint tøy egentlig. Greit å ta butikkene i Vika på vei tilbake til Flytoget.

God shopping

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:54   #11
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Byporten først og siden du skal på Oasis (de har den både på Byporten og i Bogstadveien, rettere sagt Hegdehaugsveien, nederst i Bogstadveien) ville jeg tatt en tur opp i Bogstadveien.

Ville startet øverst i veien der Zara ligger og jobbet meg nedover
I Bogstadveien 11, vis-a-vis Zara på skrå nedover, ligger Tatler og Koma

Og så bare fortsetter det
Bruuns Baazar er også nederst,Ma,Kamikaze,MaxMara etc etc

For meg ligger Zara et stykke nede i Bogstadveien, og det slår meg at vår ulike oppfatning av det har å gjøre med vår ulike preferanser i forhold til hva slags butikker vi handler på .

For meg ligger de mest interessante butikkene fra Zara og oppover .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:39   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Og for ikke å glemme alle fristelsene i Skovveien, da.
Benedicte Ferner
Spazio
Den dama
Carpe diem
pluss, pluss, pluss - her er det bare og tråle.

Og har du riktig god tid så er det alltid mye moro i Bygdøy alle.

God shopping !

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:54   #13
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Liker du interiør?

Da må du ta turen til Jane Doe på Bislett, Theresesgate.
Jeg kjøpte noen kjempetøffe salt og pepper bøsser der for et par uker siden, flotte julepresanger eller som innflyttingsgaver etc. Husker jeg riktig kostet de ca 110 kroner.

Lunsjen tar du på Åpent Bakeri bak slottet, nesten like god varme sjokolade som mormor, og fantastike boller/rundstykker etc. Og en herlig fotoutstilling, som tar deg tilbake til 70-årene.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:55   #14
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg MÅ på Oasis

De har jo butikk på Oslo City (eller var det Byporten?), i Lillegrensen (i sentrum) og i Bogstadveien.

God tur, forresten!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 11:07   #15
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Jeg mener forresten at Byporten ikke åpner før 10, mens Oslo city åpner 9. Her er det sikkert noen andre som husker om city åpner allerede 9, tror ikke det er mange andre som gjør det.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 11:10   #16
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Jeg har én dag i Oslo...

Åpningstider Oslo City
Hverdager 10-22
Lørdager 10-20

Åpningstider Byporten
Mandag-Fredag : 10-21
Lørdag : 10-20

Ha en riktig så fin tur til Oslo, Snipa!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no