Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 21:55   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Ikke le da. Jeg vet at det finnes spesialvaskemidler som man kan ha i maskinen for å impregnere dresser og sånt, jeg har lest det her inne, for tenk!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 21:57   #42
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ikke le da. Jeg vet at det finnes spesialvaskemidler som man kan ha i maskinen for å impregnere dresser og sånt, jeg har lest det her inne, for tenk!

Du har helt rett! Bruker begge deler vi, alt etter som... Tror begge funker like bra. Sprayen er litt mindre styrete og tidkrevende da.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:17   #43
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Men Iset. Får dere ikke dekket noe tøy i barnehagen?
De som jobber i barnehagen vår får en viss sum og handle for i året, på Wistex her i byen.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:18   #44
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Ja de får fleecejakker, t-skjorter og collegegensere også, utdelt av barnehagen. Alle ansatte har like fleecejakker.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:18   #45
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Sprayen er mye dyrere. Jeg bruker vaskeimprignering. Først vasker jeg med tech wash og så har jeg impregneringen som skyllemiddel.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:21   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Men Iset. Får dere ikke dekket noe tøy i barnehagen?
De som jobber i barnehagen vår får en viss sum og handle for i året, på Wistex her i byen.

Der jeg jobber nå skulle vi egentlig få dekket ALT utetøy av barnehagen men nå har vi jobbet der siden 13. september og det er enda ikke kommet og jeg har mistet all tålmodighet. Men, nå har jeg sagt opp og skal begynne å jobbe deltid i barnehagen rett ved oss. Det ble for mye tidsklemme, bla. Og siden jeg ikke er fast ansatt mer enn 1 dag i uka der (ringevikar utenom, foreløpig) så vet jeg ikke om jeg får dekket noe som helst. Jeg har mest lyst å jobbe i SFO, egentlig, så jeg er hele tiden på jakt etter en slik jobb. I nærheten, vil ikke være avhengig av bil.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:47   #47
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ikke le da. Jeg vet at det finnes spesialvaskemidler som man kan ha i maskinen for å impregnere dresser og sånt, jeg har lest det her inne, for tenk!

Jeg vet jo det, det jeg lo av var at du faktisk trodde at jeg orket å styre med washtec på dressen min hver 10 dag. Det tar jo flere dager å tørke den skikkelig når jeg har vasket den, så det utgår.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:35   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Åja.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 19:47   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Iset: jeg har to slike hele varmedresser. Den ene som jeg ikke bruker har jeg kjøpt hos Maxbo. Den er rød og sort (eller marineblå) Teddyfor inni og veldig god og varm. Ganske usexy, men den kan du få mot porto. Den er vanntett. Har brukt den ute i øs pøs regnvær. Jeg er 170 og veier rundt 55 kg. Mener den er str. S, og den går greit til meg og min datter som er 5 cm høyere og veier litt mer.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 19:53   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Iset: jeg har to slike hele varmedresser. Den ene som jeg ikke bruker har jeg kjøpt hos Maxbo. Den er rød og sort (eller marineblå) Teddyfor inni og veldig god og varm. Ganske usexy, men den kan du få mot porto. Den er vanntett. Har brukt den ute i øs pøs regnvær. Jeg er 170 og veier rundt 55 kg. Mener den er str. S, og den går greit til meg og min datter som er 5 cm høyere og veier litt mer.

Tuller du? Jeg begynner nesten å grine! Du er helt fantastisk! Jeg sier selvsagt ja takk til det! At jeg ikke er på mitt mest sexy på jobb tror jeg ungene driter i.
Jeg tror den kommer til å passe. Jeg er 174 og veier 58 kg, så da høres den jo midt i blinken ut! Åh, tusen tusen takk!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 19:56   #51
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tuller du? Jeg begynner nesten å grine! Du er helt fantastisk! Jeg sier selvsagt ja takk til det! At jeg ikke er på mitt mest sexy på jobb tror jeg ungene driter i.
Jeg tror den kommer til å passe. Jeg er 174 og veier 58 kg, så da høres den jo midt i blinken ut! Åh, tusen tusen takk!

Tuller ikke nei. Den henger i boden bare. Da kan du jo prøve den først og se hva du syntes uten å bruke mange penger. Du er omtrent som nest eldste datter, og da passer den helt greit til deg. Hun lånte den en gang før hun fikk hentet sin egen fra skolen. Gått på Naturbruk.
Jeg skal sjekke på Posten imorgen hvor stor eske jeg må ha, men tipper jeg klarer å få den i en medium SMART eske. Sender deg en pm når det er gjort jeg.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 19:57   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Føles litt feil å legge denne på "motehjørnet".

Jeg jobber i barnehage og trenger en sånn uhyre sexy varmedress som alle går med. Men den må tåle endel vann. Jeg fant en på Europris i dag, til 399,-, men det stod ingen info på den, så jeg kjøpte ikke. Jeg skal jo bruke den i allslags vær, snø og regn, tenkte jeg. Eller finnes det i det hele tatt slike dresser som tåler mye vann? Kjipt å måtte ha regntøy i tillegg, når jeg må ha 400 plagg under for ikke å fryse meg ihjel.

Tror du skal lete for å finne vanntette dresser til voksne. Men du. På Forus ligger Wenaas. Der har de lette (som i vekt) dresser med glatt for inni. De er nokså tette (aldri testet i øsregn) og koster nesten ikke noe. Anbefales virkleig. Dessuten er de varme, selv om de er tynne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 20:00   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Takk for tips, Hya! Nå skal jeg teste ut Angelique-dressen først og se om den gjør jobben. Så kan jeg kjøpe litt mer "good looking" uteklær etterhvert, i hvert fall når jeg blir lærer og skal være ute i skolegården, hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 20:03   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Ja, der så jeg du hadde fått tak i, ja. Leste ikke så langt.

Vi lærere går egentlig ganske fint kledd, både ute og inne, i grunnen. På første trinn er det noen som har dress. Jeg har en, men bruker den aldri lenger. Ellers er man ikke så mye ute, man har kanskje inspeksjon et kvarter et par ganger i uka eller tre, men det er i grunnen det hele.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 20:04   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Høres fantastisk ut. *frossenpinn som kun liker å jobbe i barnehage på våren og sommeren*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 20:09   #56
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ellers er man ikke så mye ute, man har kanskje inspeksjon et kvarter et par ganger i uka eller tre, men det er i grunnen det hele.

På de skolene jeg har vært i praksis har 1.-4.trinn uteskole/turdag 1 dag i uka.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 20:10   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Her har de også turdag 1 gang i uka, men det overlever jeg, fremfor å være ute i timesvis hver eneste dag med småbarn som knapt kan gå selv og helst vil inn etter 15 minutter ute i øsevær.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 08:45   #58
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Vi er heldig vis ikke ute i timesvis når været er dårlig. Vi tilpasser alltid utetiden etter barna. Nå som de skriker etter 5min er vi kansje ute i 10-20min. Tar de barna som trives minst ute sist ut og først inn. Vi er jo 4 voksne så de store som trives ute kan være lenge ute selv om de små går fort inn.

Ser ingen poeng med å være ute når det bare gir dårlige assosialsjoner og lite trivsel

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 12:42   #59
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Jeg kjøpte meg nettopp varmedress på Fellesskjøpet, litt usikker på hvor vanntett den er men billig kun kr 500.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 12:57   #60
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Det aller viktigste for å ikke fryse er vel i grunn å være varm på beina.
Fryser du der hjelper det lite hva du har ellers på kroppen

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no