Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bukse til midt på leggen og støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 00:54   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Me no likey :urk:

Nå har jeg ikke dine ben, da, Liven

Men støveletter og et kult skjørt, derimot, det er Mg. Og ikke kjerring.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:40   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Er det kjerring å bruke skjørt?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:58   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Klart det ikke er kjerring å bruke skjørt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:22   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Klart det ikke er kjerring å bruke skjørt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:47   #25
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Ikke min favoritt dette nei, men ser da noen innimellom som er fine i det!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:16   #26
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det kjerring å bruke skjørt?

Smalt skjørt med høyt liv er jo høstens hotteste jo!

Synd det er like uaktuelt for meg som buksa inni støvlettene

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 16:38   #27
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Det er ikke kjerring å bruke skjørt, vel.

Og er kanskje ikke akkurat motelynet, men har nettopp tatt i bruk knebukse og støvletter i en tink-vennlig variant. For å være helt ærlig ser det ikke så værst ut. (trøndersk for lækkert)

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:35   #28
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det kjerring å bruke skjørt?

Pust ut igjen, er du grei. Jeg synes ikke det er kjerring.

(Jeg synes imidlertid det er noe herk å bruke strømpebukse, men det er en anne diskusjon.)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:59   #29
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Kan bruke skjørt men det er kjerring det!!

Tøys og tull! Skjørt og kjolar er fantastisk!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:41   #30
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Jeg har brukt bukser nedi støvletter - på midten av 80-tallet. Har ingen planer om å gjente dette.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:51   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Jeg har brukt bukser nedi støvletter - på midten av 80-tallet. Har ingen planer om å gjente dette.

Sa akkurat det samme som deg - og svelget enda en kamel.
Synes det er litt stilig....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 23:15   #32
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

hva er vitsen med flotte støveletter når buksa er over og man ikke kan se skoa? Kan bruke skjørt men det er kjerring det!!

Er SKJØRT kjerring???
Vel da bør du vel ta en titt i motebladene vel.... Det finnes jo milliontalls forskjellige skjørt, og jeg er vel enig i at foldeskjørt til midt på leggen ikke akkurat er det mest flatterende....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 23:40   #33
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Heller oppbrett på buksa for å vise fram skoa, enn bukse nedi støvlettene.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 14:58   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Jeg pleier av og til å brette opp buksa og da synes jeg det ser ok ut, men bukser som stopper midt på leggen er det ingen som kler spør du meg. Leggene vil jo se ut som tømmerstokker og man får et alvorlig tilfelle av LRS (låra rett i skoa) - ikke heldig..

Noen ganger kan jeg se noen som bruker det og tenke at det er stilig....men det er sjelden.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 15:23   #35
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg pleier av og til å brette opp buksa og da synes jeg det ser ok ut, men bukser som stopper midt på leggen er det ingen som kler spør du meg. Leggene vil jo se ut som tømmerstokker og man får et alvorlig tilfelle av LRS (låra rett i skoa) - ikke heldig..

Noen ganger kan jeg se noen som bruker det og tenke at det er stilig....men det er sjelden.

Bukser midt på leggen krever riktig skobruk i alle fall.... og i nesten 100% av tilfellene er det finere med boots til denne bukselengden.
Ellers synes jeg at bukser til kneet (litt sånn nickers-stil) er kjempetøft. Spesielt jeans til knærne!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:54   #36
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Bukser midt på leggen krever riktig skobruk i alle fall.... og i nesten 100% av tilfellene er det finere med boots til denne bukselengden.
Ellers synes jeg at bukser til kneet (litt sånn nickers-stil) er kjempetøft. Spesielt jeans til knærne!

Så langt som til boots har jeg ikke kommet enda. Kom aldri så langt sist de var inne. Ser til min forskrekkelse at folk jeg "stoler på" bruker det, så jeg forbeholder meg retten til å endre mening.

Camper har og design forum har drømmeskoene mine. Behagelig og fint.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:32   #37
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Jeg liker å vise frem støvlettene, jeg. Derfor buksa oppi , eller brettet opp utenpå. Håper det aaaldri blir ut, ellers må jeg begynne å gå med skjørt. (Hvilket jeg forøvrig synes er fint, men jeg hater strømpebukser.


Sist redigert av Apple : 16-10-06 kl 21:40.
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:42   #38
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg liker å vise frem støvlettene, jeg. Derfor oppi buksa, eller brettet opp utenpå. Håper det aaaldri blir ut, ellers må jeg begynne å gå med skjørt. (Hvilket jeg forøvrig synes er fint, men jeg hater strømpebukser.

Liker heller ikke strømpebukser... Hadde jeg hatt mammaen min som kunne tatt tak i strømpebuksa sånn som hun gjorde før, og løfta meg opp etter den så ikke skrittet er nede ved knærna, hadde det hjulpet litt ihvertfall

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:30   #39
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Liker heller ikke strømpebukser... Hadde jeg hatt mammaen min som kunne tatt tak i strømpebuksa sånn som hun gjorde før, og løfta meg opp etter den så ikke skrittet er nede ved knærna, hadde det hjulpet litt ihvertfall

Nå har jeg DET festlige bildet på netthinna.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:33   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Skjørt er da virkelig ikke kjærring. Det er kult! Jeg har mange tøffe skjørt jeg bruker støvletter til. Bukse og støvletter er virkelig ikke meg. Har alt for tykke legger.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no