Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan jeg kombinere slik?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-12, 18:46   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Kan jeg kombinere slik?

Jeg har kjøpt meg en blå kjole med hvite prikker. Eller rundinger - de er litt større enn standard prikkete plagg. Den rekker meg til midt på leggen og er halterneck.

Kan jeg bruke lilla sko sammen med den, tror vi? Skoene er isåfall lilla elnat med silkebånd som knyttes rundt ankelen/leggen.

Hva med turkis strikkejakke?

:redd for å ende som ugly betty:

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:47   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Jeg er ganske sikker på at bilder er påkrevd her.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:49   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Jeg tør heller ikke svare før jeg har sett.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:49   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Bilder. Jeg er i utgangspunktet positiv til blått og lilla sammen. Litt mer skeptisk til turkis cardigan.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:50   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Hvit cardigan?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:56   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Den turkise er ikke strikket enda.

Dette er kjolen:

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:57   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Og dette er skoene:

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:57   #8
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Kjolen var knallfin!!!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:59   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Usikker på kombo hvis det skal være mer enn casual nice. :ærlig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 18:59   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Det skal være sånn gå-på-butikken og sånn. Ikke noe selskap.

Men jeg er litt usikker på komboen selv også.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:01   #11
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Om den komboen ikke er ok for butikken, så tror ikke jeg at jeg våger meg på butikken mer.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:03   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Usikker på kombo hvis det skal være mer enn casual nice. :ærlig:

Ærlig er det eneste som duger.

Jeg har både hvit cardigan og sorte snøresandaler som jeg vet at funker altså. Men jeg prøver å skjønne hva som kan kombineres med mer farger og sånn. Jeg er normalt en en-farge-pluss-hvit-eller-sort-absolutt-ikke-begge-deler-type-person.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:03   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Ok, jeg tilstår. Jeg har normalt ikke en farge i det hele tatt.

Men jeg prøver å lære meg, da. Lilla sko og greier.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:04   #14
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Det er klart du kan gå sånn til butikken!

Personlig er jeg alltid litt forsiktig med å blande for mange farger til en kjole som i seg selv består av to farger, men det betyr ikke at det kan være helt ok å gjøre det.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:04   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Åja! Jeg trodde det var for festivitas av noe slag. Nei, da er det ypperlig. Blått og lilla ER fint sammen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:10   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Jeg ville ikke brukt de to sammen, men jeg er ekstremt konservativ egentlig, så det er ikke nødvendig å høre på meg altså.

Hver for seg var begge deler kjempefine.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:11   #17
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Jeg synes de godt kan kombineres.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:11   #18
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Skoene kan funke til kjolen på dagtid, uten blå cardigan til. Turkis cardigan kan gå til kjolen, men uten skoene. Kjempefin kjole!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:13   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Skoene kan funke til kjolen på dagtid, uten blå cardigan til. Turkis cardigan kan gå til kjolen, men uten skoene. Kjempefin kjole!

Helt enig i alt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 19:14   #20
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg kombinere slik?

Jeg sier nei, ihvertfall dersom kjolen er lengre enn til rett over knærne.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no