Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rimelig og god vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 22:33   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rimelig og god vinterdress

En venninne har hatt reflex vinterdress i alle år til sin sønn, den med vannsøyle 5000. Hun har vært mer enn fornøyd. Sørlandet hvor det er både slaps og snø.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 22:34   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rimelig og god vinterdress

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Tusen takk for tips. Jeg har vært veldig fornøyd med Kappahl sitt skalltøy så har lurt på vinterdressen derfra. Hatt en vinterjakke som har vært super også. Ikke tenkt på at både Lindex kan ha til eldste, jeg fant ikke noe på Kappahl der. Vi må ha vattert vintertøy synes jeg, det blir veldig kaldt her. Blir nok tungvint i barnehagen med lag på lag. For skalltøy har vi nok av, men etter hvert blir det vel vinter også.

Jeg var ikke spesielt fornøyd med vinterdressen til kappahl. Det ble hull ved sømmen på innsiden av bena uten at bruken skulle tilsi sånn slitasje. Da reklamerte jeg og fikk en ny og akkurat det samme skjedde med denne. Hjelper lite med vannsøyle på 10000 når det er hull i.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 09:57   #23
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig og god vinterdress

Vi hadde et år en dress fra Europris som var ment som ekstradress. Vi var så fornøyd med den dressen at den ble hoveddressen året etter.

Veldig god dress. Ikke så tykk, men min er en vandrende varmeovn. Og med to lag ull funken den finfint på de kaldeste dagene også. Utrolig slitesterk. Mye bedre enn Reimatec på det punktet. Funker nok ikke veldig bra i veldig bløt snø og slaps. Men da er det ikke kaldere enn at skallbukse med ull under gjør nytten heller kanskje?

Bare et tips. I år får jeg ikke på han hel dress. Synd, for vi har en nesten ubrukt LegoTec dress liggende. Var ekstradress i fjor, men passer i år også.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 10:41   #24
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Rimelig og god vinterdress

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Vi hadde et år en dress fra Europris som var ment som ekstradress. Vi var så fornøyd med den dressen at den ble hoveddressen året etter.

Veldig god dress. Ikke så tykk, men min er en vandrende varmeovn. Og med to lag ull funken den finfint på de kaldeste dagene også. Utrolig slitesterk. Mye bedre enn Reimatec på det punktet. Funker nok ikke veldig bra i veldig bløt snø og slaps. Men da er det ikke kaldere enn at skallbukse med ull under gjør nytten heller kanskje?

Bare et tips. I år får jeg ikke på han hel dress. Synd, for vi har en nesten ubrukt LegoTec dress liggende. Var ekstradress i fjor, men passer i år også.

Takk for tips! Jeg har hørt flere nevne dress på Europris når jeg tenker meg om. Det høres bare ikke ut som kvalitet når det kommer derfra... Har lett litt etter Legotech, for ofte sett de på tilbud, men ikke nå.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:56   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rimelig og god vinterdress

www.familiebutikken.no har ofte tilbud. De har lego wear.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 12:12   #26
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig og god vinterdress

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Takk for tips! Jeg har hørt flere nevne dress på Europris når jeg tenker meg om. Det høres bare ikke ut som kvalitet når det kommer derfra... Har lett litt etter Legotech, for ofte sett de på tilbud, men ikke nå.

Nei, jeg vet. Jeg var også skeptisk. Men den var faktisk veldig bra! Han var faktisk aldri våt heller.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 12:22   #27
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rimelig og god vinterdress

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

www.familiebutikken.no har ofte tilbud. De har lego wear.

Familiebutikken har fri frakt nå så jeg!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no