Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-16, 21:49   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ok. Kanskje jeg skal innse at 11-åringen har rett når hun sier at hun er den eneste hun kjenner som fremdeles sitter i beltestol.

Hun er ca 145 cm og veier ca 36 kilo, så jeg vet at vi strengt talt kan la henne slippe, men hun har helt greit med plass oppi der, så jeg har tenkt at hun bare kan bruke det til hun vokser ut av den.

Storebror var den eneste han kjente i hele verden (!) som satt i beltestol da han sluttet i fjor sommer. Da var han 150 høy. Jeg synes mange slutter veldig tidlig jeg da, jeg forstår ikke det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 22:08   #22
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Jeg synes også mange slutter for tidlig, det gjelder både med bakovervendt stol og beltestol.
Vi kjører nabogutten til skolen et par ganger i uken. Han har passert 135 cm og sitter uten bilsete/pute i foreldrenes bil, men når han kjører med oss sitter han på pute. Vi har pute liggende i bilen (jeg tror til og med det er påbudt å sikre barn opptil 150 cm hvis utstyret er tilgjengelig i bilen, altså man kan ikke la et barn mellom 135 og 150 cm sitte uten bilstol hvis det er en tilgjengelig bilstol i bilen?) fordi vi ofte har andre barn med oss hjem fra skolen og jeg synes beltet ligger bedre når han sitter på pute. Jeg legger meg ikke opp i hva foreldrene velger av bilsikring, men så lenge han sitter på med meg sikrer jeg ham på best mulig måte.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 22:33   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ok. Kanskje jeg skal innse at 11-åringen har rett når hun sier at hun er den eneste hun kjenner som fremdeles sitter i beltestol.

Hun er ca 145 cm og veier ca 36 kilo, så jeg vet at vi strengt talt kan la henne slippe, men hun har helt greit med plass oppi der, så jeg har tenkt at hun bare kan bruke det til hun vokser ut av den.

Her sitter ingen av eldste sine venner i stol lenger, i alle fall ikke i min bil når jeg henter og kjører. De fleste er lange.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 22:40   #24
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det er Britax adventure vi har. Jeg tror han er litt bredskuldret i tilegg, for det er for trangt.

Ok, da har ikke jeg funnet noe som er høyere i hvertfall. Jeg var på Babyshop og tok alle beltestolene ut på gulvet for å teste og sammenligne.

Jeg testet en sånn vanlig sittepute i tempurlignende stoff, for å se om det kunne funke, men den nektet hun å bruke, så hun gikk rett over på å sitte rett i setet.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 22:41   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Våre satt mye lengre enn alle andres barn. Og alle som skulle sitte på med oss ble pent plassert i beltestol om de fikk plass - alle måtte prøve og det hjalp ikke at de sa de hadde sluttet for flere år siden

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 22:43   #26
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Ok, da har ikke jeg funnet noe som er høyere i hvertfall. Jeg var på Babyshop og tok alle beltestolene ut på gulvet for å teste og sammenligne.

Jeg testet en sånn vanlig sittepute i tempurlignende stoff, for å se om det kunne funke, men den nektet hun å bruke, så hun gikk rett over på å sitte rett i setet.

Så bra! Det gjorde jeg også (men sjekket sikkert ikke Adventure) - ikke bare med beltestolene, men også i gruppe 2 som minsten har nå Noen virkelig store overraskelser i den gruppen faktisk. Betjeningen lærte også en ting eller to

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 23:15   #27
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Så bra! Det gjorde jeg også (men sjekket sikkert ikke Adventure) - ikke bare med beltestolene, men også i gruppe 2 som minsten har nå Noen virkelig store overraskelser i den gruppen faktisk. Betjeningen lærte også en ting eller to

Jeg bestilte i sin tid et Britax Secura sete, og da måtte alle i betjeningen få se på, og testmontere setet før jeg tok det med, jeg tegnet og forklarte. Nerd sier du??

Adventure er et litt enklere sete, uten "horn", og ikke alle har det inne, antakeligvis derfor du ikke har sett det/tenkt på det.
Men når alternativet var det setet, eller bilpute, syntes jeg sete var den beste løsningen.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 23:45   #28
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Mener maxi cosi rodifix skal være 3cm lenger enn kid også. Kan måle når jeg får hentet vårt på posten. Vi har mange kid seter og det brukes av alle 3klassinger som sitter på hos oss. Men er fler og fler som sitter uten hjemme. Storebror her er 134cm og 27kg og har derfor mye å gå på enda.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 23:55   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Det er maxi cosi rodi 05-ungen her har. Den er lang nok enda.

Småsøsknene har hver sin Britax adventure.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-03-16 kl 09:52.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-16, 08:40   #30
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Rodi og Rodifix er forskjellige seter. Vet ikke lengden på den gamle typen.

Så det bare tilfeldig i denne testen.http://www.best-i-test.nu/Beltestol

Vår favoritt har alltid vert kid. Men når vi allerede har 4 av de tenkte jeg å prøve noe annet på siste sete. Vi har et cybex hos mamma jeg ikke er så fornøyd med.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-16, 09:37   #31
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Rodi og Rodifix er forskjellige seter. Vet ikke lengden på den gamle typen.

Så det bare tilfeldig i denne testen.http://www.best-i-test.nu/Beltestol

Vår favoritt har alltid vert kid. Men når vi allerede har 4 av de tenkte jeg å prøve noe annet på siste sete. Vi har et cybex hos mamma jeg ikke er så fornøyd med.

Hm, interessant, Rodi var nemlig kortere i ryggen enn Adventure når jeg testet, men det er altså to år siden nå i vår, mye kan jo ha skjedd siden det.

Hadde vært interessant å sett om Rodifix var høyere enn Adventure. Ikke at vi har et behov pr nå, men 9-åringen er lang, og kan plutselig sprette i været nå på vårparten.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-16, 09:51   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Rodi og Rodifix er forskjellige seter. Vet ikke lengden på den gamle typen. Så det bare tilfeldig i denne testen.http://www.best-i-test.nu/Beltestol

Vår favoritt har alltid vert kid. Men når vi allerede har 4 av de tenkte jeg å prøve noe annet på siste sete. Vi har et cybex hos mamma jeg ikke er så fornøyd med.

Ja, vårt er jo ganske gammelt, er vel snart 6 år siden vi kjøpte det. Vet ikke hvor langt det er, men det er i alle fall langt nok til en ganske gjennomsnittlig høy snart-11-åring.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-16, 10:11   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Snuppas sete er også skikkelig gammelt. Vi kjøpte det like før hun ble 4 år, og nå er hun 11. Setet skal definitivt kastes når hun er ferdig med det.

Den gang valgte vi det setet fordi det kunne stilles i bredden og hun var veldig smal. Det viste seg å være et godt valg ettersom det også kan bli ganske langt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-16, 11:27   #34
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Vi har nettopp gått over til pute til 06 modellen, og nå er hun 150 cm og noen og tretti kilo. Mest fordi det er lav takhøyde bak i bilen, ikke at Maxi Cosi ryggen ikke er lang nok. Men ja, vi er skikkelig kjipe, nabolagets verste faktisk. For alle andre har brukt bare pute i flere år og får sitte foran nå og da.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 13:12   #35
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Mellomste her sitter på pute nå. Han er veldig lang i overkroppen. Pute er helt ok. Bedre enn ingenting.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 22:19   #36
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Mener maxi cosi rodifix skal være 3cm lenger enn kid også. Kan måle når jeg får hentet vårt på posten. Vi har mange kid seter og det brukes av alle 3klassinger som sitter på hos oss. Men er fler og fler som sitter uten hjemme. Storebror her er 134cm og 27kg og har derfor mye å gå på enda.

Har du fått målt om det faktisk er lengere i ryggen enn kidfix?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 22:47   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Vi sluttet med sete når begge passerte 140 (det skjedde omtrent samtidig, til tross for 2,5 års aldersforskjell), og ganske mange av vennene ikke lenger fikk plass. Nå har vi sånne nakkestøtter med belteførere som fulgte med den nye bilen, og integrerte puter til de vennene som er lavere enn dem.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 09:54   #38
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Her har vi izi-kid fra britax og 11-åringen får fint plass fortsatt, men nå bruker han det ikke.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 10:09   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Kan aldri tenke meg at noen av 4.-klassingens venner sitter i beltestol lenger. Liv har bikket 1,40 (og 40 kg) og er for lengst over på pute, da beltestolen ble altfor kort i setet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 11:47   #40
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kan aldri tenke meg at noen av 4.-klassingens venner sitter i beltestol lenger. Liv har bikket 1,40 (og 40 kg) og er for lengst over på pute, da beltestolen ble altfor kort i setet.

Maxi Cosi beltestolen kunne vi fint bruke til 150 cm, bare å strekke ut i ryggen, men takhøyden i baksetet er det værre med, så 4. klassingen er veldig glad for å slippe nå.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no