Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Deryan reiseseng (telt)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-16, 14:25   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Deryan reiseseng (telt)

Har akkurat kjøpt et slikt på Finn, og ser med ett lysere på pakking av bil til sommerferien, og ikke minst muligheten til å reise på storbyferie og bo via Airbnb fremover:



Er det noen her som har erfaring med dette? Det følger med en tynn madrass til å ha inni teltet. Sover man rett på denne, da eller? (Nytter jo ikke å legge noe laken rundt den.) Tenkte å legge et saueskinn inni, men ser vel for meg at Lillebror kommer til å bakse noe forferdelig der inne.

Og ellers, har barna roet seg der inne, og fått sove? Lillebror er vanligvis enkel å legge, men slet litt i hotellreisesenga vi hadde på Gran Canaria.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 14:54   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deryan reiseseng (telt)

Vi lånte en som ligner. Samsonite Pop-up. Vi kjøpte heller Phil&Teds-reiseseng. Den tar heller ikke mye plass, er lett, men er mer som en vanlig reiseseng. Eldstemann var ikke lett å legge, og med Phil&Teds var det lettere å få til leggingen slik den fungerte best hjemme.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 15:02   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deryan reiseseng (telt)

Min kid eeeeeelska den der og ville sove i den hjemme til han var alt for stor. Jeg hadde et laken til babymadrass som passet rundt. Ble litt krøllete og rart, men det gikk fint. Hadde saueskinn inni også, ja.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 15:11   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deryan reiseseng (telt)

Jeg la inni en tynn overmadrass fra ikea fordi jeg hadde en til overs. Og saueskinn om jeg hadde det med allikevel. Hun elsket det og vi hadde først det lille og så det store. Siden vi bare brukte det om sommeren sov hun kun med et nøstebarn ullpledd eller helseteppe over seg innendørs og med tynn sovepose (pluss ullpledd) om vi bodde i telt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 15:26   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deryan reiseseng (telt)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi lånte en som ligner. Samsonite Pop-up. Vi kjøpte heller Phil&Teds-reiseseng. Den tar heller ikke mye plass, er lett, men er mer som en vanlig reiseseng. Eldstemann var ikke lett å legge, og med Phil&Teds var det lettere å få til leggingen slik den fungerte best hjemme.

Phil & Teds så helt fantastisk ut, Niobe! Og veier det samme som Deryan'en. Note to self: Driv alltid rekognosering på FP først!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 15:28   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deryan reiseseng (telt)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Min kid eeeeeelska den der og ville sove i den hjemme til han var alt for stor. Jeg hadde et laken til babymadrass som passet rundt. Ble litt krøllete og rart, men det gikk fint. Hadde saueskinn inni også, ja.

Får håpe den vokser på Lillebror også! Foreløpig er det bare Ullungen som digger den, og ligger og ruller seg i den med bena krøllet opp under haken.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 15:34   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deryan reiseseng (telt)

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg la inni en tynn overmadrass fra ikea fordi jeg hadde en til overs. Og saueskinn om jeg hadde det med allikevel. Hun elsket det og vi hadde først det lille og så det store. Siden vi bare brukte det om sommeren sov hun kun med et nøstebarn ullpledd eller helseteppe over seg innendørs og med tynn sovepose (pluss ullpledd) om vi bodde i telt.

En liten overmadrass, det var lurt. Det lukter så veldig telttur av madrassen som følger med (på mange måter en sjarmerende duft, men). Lillebror sover i sånn pose:



... så innendørs tenker jeg det holder. Vi har alltid med nøstebarnteppet overalt, da.

Takk for svar, alle sammen!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 15:40   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deryan reiseseng (telt)

Men hvis dere har et mer fleksibelt barn, så fungerer jo sikkert denne reisesengen helt utmerket.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no