Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-12, 08:17   #261
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Man blir vant til den følelsen.
Jeg er heeeelt avhengig av min epilator. Bruker den med barbermaskineffekt under armene men ellers brukes nappehodet.
HAr ikke sett typen som er trådløs, det hadde vært smart. Holder den i en times bruk da?
Men synes ledningen på min holder når jeg sitter på badegulvet og gyver løs. Det værste er egentlig dirringen i hånden... den blir helt nummen etter en time med during.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 09:45   #262
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Bruker du en time på epilering?! Har du en veldig gammel epilator, eller veldig mye hår?

Det tar i alle fall ikke mer enn ti minutter med min.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 09:51   #263
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

10 minutter?? Jøss, jeg er en apekatt. Men nei, det er nok ikke så lang tid om jeg har tatt vårrøsket kanskje.. men det går litt tid..
Min er ikke helt ny, nei. Kanskje 5 år gammel? Men funker fint. HAr hatt en tilsvarende modell før også itl den tok kvelden. Denne maskinen er redningen min som sommeravkledd kropp.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 10:10   #264
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

En time med epilering.
Grøss og gru. Da hadde jeg vært sliten etterpå gitt.
Tror ikke jeg brukte mer enn ti minutter eller noe. Men så tok jeg bare leggene da.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 13:10   #265
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

10 minutter?? Jøss, jeg er en apekatt. Men nei, det er nok ikke så lang tid om jeg har tatt vårrøsket kanskje.. men det går litt tid..
Min er ikke helt ny, nei. Kanskje 5 år gammel? Men funker fint. HAr hatt en tilsvarende modell før også itl den tok kvelden. Denne maskinen er redningen min som sommeravkledd kropp.

Min er to år gammel, og jeg vurderer å bytte den ut, siden jeg synes den er mindre effektiv enn den var da den var ny. Kanskje du bør ha en nyere, eller kraftigere, modell?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 13:23   #266
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg vil tro det tar tid om man er pirkete og skal gå over litt mer enn forsiden av leggene. Det kan også være noe i det at nyere modeller kan være mer effektive.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 15:58   #267
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det tar i alle fall ikke mer enn ti minutter med min.

Jeg pleier å frese leggene mens jeg sitter på do.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 16:02   #268
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg hadde aldri gjort det før i går, og jeg brukte 15 min. På leggene.

Leggene var ikke vondt. Når jeg skal ta bikinilinja må jeg nok påregne 185 minutter, hvorav 180 minutter på å drikke meg nummen og ukritisk.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 17:29   #269
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg hadde aldri gjort det før i går, og jeg brukte 15 min. På leggene.

Leggene var ikke vondt. Når jeg skal ta bikinilinja må jeg nok påregne 185 minutter, hvorav 180 minutter på å drikke meg nummen og ukritisk.


Du får oppdatere oss på den da. :vurderer det selv:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 17:36   #270
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Kunne ikke hårete legger vært ansett som helt vanlig og veldig estetisk?

Kjøp Dagens Næringsliv i dag. Flersidig artikkel i D2 om kvinner som har sett seg lei av hårtyranniet, og lar det gro.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 17:39   #271
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Dra til med laser på bikinilinja, blir kvitt rasket på to-tre behandlinger.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-12, 17:40   #272
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Kjøp Dagens Næringsliv i dag. Flersidig artikkel i D2 om kvinner som har sett seg lei av hårtyranniet, og lar det gro.

Hør, hør!

Men akkurat befinner jeg meg i en del av Trøndelag som verken har DN eller åpne butikker.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 12:43   #273
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Trekker opp igjen denne tråden.

Nå har jeg vurdert dette i årevis. Tiden er inne for å forsøke!

Jeg er verdens største pyse og vil helst at ting skal føles så lite vondt som mulig. Samtidig virker det i utgangspunktet mest naturlig å epilere på tørr hud. Jeg vil gjerne at epilatoren skal kunne brukes både med og uten ledningen i.

Hvilken modell bør jeg gå for da?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 14:32   #274
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Gå for toppmodellen til Braun. Jeg bruker den mest på tørre ben, men kanskje helst etter en varm dusj slik at porene har utvidet seg. Bruker ingen av de hodene, har strippet den helt. Etterpå går jeg over med vann, såpe og hampvott.

Hvorfor vil du bruke den med ledningen i?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 14:36   #275
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gå for toppmodellen til Braun. Jeg bruker den mest på tørre ben, men kanskje helst etter en varm dusj slik at porene har utvidet seg. Bruker ingen av de hodene, har strippet den helt. Etterpå går jeg over med vann, såpe og hampvott.

Hvorfor vil du bruke den med ledningen i?

Fordi jeg er en utålmodig sjel. Ser for meg at den er tom for støm akkurat når jeg vil bruke den ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 14:37   #276
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Men toppmodellen til Braun har flere fordeler enn alle de ekstra dupedittene, altså?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 14:52   #277
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg bruker ikke ekstradupedittene i det hele tatt. Men jeg har ikke orket å gamble med noe som jeg vil skal funke bra, og gjøre minst mulig vondt. Det er så mange som har sagt at billigere, trege modeller gjør mye vondere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 14:58   #278
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg bruker ikke ekstradupedittene i det hele tatt. Men jeg har ikke orket å gamble med noe som jeg vil skal funke bra, og gjøre minst mulig vondt. Det er så mange som har sagt at billigere, trege modeller gjør mye vondere.

Det er jo en godt nok argument for meg for å gå for toppmodellen i alle fall!

Takk!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no