Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering, stygt eller flott?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du om tatoveringer?
Synes det er pent/stilig 25 10,87%
Harry 40 17,39%
Stygt 38 16,52%
Kommer an på 127 55,22%
Vet ikke 0 0%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 14:39   #21
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg har en tattis som det kunne vært det samme med, og flere som jeg liker godt. Har hatt mine i 20 år ca. Men jeg har lyst på en drøss til, små, store og forskjellige.

Men det fins selvfølgelig stygge tattiser, ikke alle som er like godt til å tatovere. Men som en regel så liker jeg tattiser godt!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:42   #22
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Mener du det? Sånn helt virkelig?
Betyr det at hvis mannen din hadde tatovert seg nå så hadde du ikke klart å fortsette forholdet?
Eller betyr det at du ikke hadde klart å falle for en mann om du hadde skimtet tatoveringer under t-skjortekanten?

Jeg kunne ikke vært sammen med noen sm luktet vondt, og det blir kanskje det samme? Jeg føler ikke det selv, men det er kanskje det?

Jeg har aldri falt for noen som hadde en tatovering før. Jeg har heller aldri syntes at noen med tatovering er tiltrekkende. Det går vel mest på det at jeg ikke faller for menn som ville kunne funnet på å tatovere seg- for det er jo faktisk ikke slik at det er noe alle har lyst å gjøre en eller annen gang. Jeg klarer ikke en gang å sette meg i hva jeg ville gjort om mannen hadde tatovert seg- han ville sannsynligvis ikke tatovert seg om han hadde fått en kniv på halsen og ble truet med armageddon.

Hvis jeg mot formodning skulle falle for noen som allerede har en tatovering så ville selve tatoveringen likevel vært noe som jeg synes ekstremt lite om. For meg er det faktisk i gaten med kosmetisk kirurgi, det har jeg heller ikke sansen for.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:43   #23
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.437
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg stemte stygt. Kunne gjerne stemt baade stygt og harry.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:43   #24
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kan være tøft, men det kommer an på tatoveringen.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:44   #25
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Tattiser a'la papegøye i solnedgang på rumpeballen, rose på puppen og sånt er bare fælt. Symbolske tatoveringer med en mening for eieren syns jeg derimot kan være fint, slik som hånd- eller fotavtrykk til et barn o.l. Diskré tatoveringer med barnas forbokstaver kan også være søtt, og er noe jeg kunne tenkt meg selv. Når jeg ser svære tattiser som går over store kroppsdeler tar jeg meg selv i å tenke på hvordan de vil bli seende ut om en del år, når alderen og tyngdekraften virker inn. Tror det kan bli mye "flotte" kunstverk på gamlehjemmene i årene som kommer.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:47   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det er kanskje de tatoveringene jeg skjønner minst av - ungenes forbokstaver og bilder osv. Jeg har ungene mine, jeg trenger ikke skrible de på kroppen min.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 14:49   #27
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

JEg syns uansett det er stygt. Den grunnfarven (grønnsvart) er stygg, og jeg syns det ser... ekkelt ut.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 15:18   #28
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.




Menneskekroppen er helt klart penest uten skriblerier og hulling, men jeg har aldri likt penest best.

Kirsebær, du er altså en av de fineste jeg vet om! Verden hadde vært så mye vakrere hvis flere var som deg!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 15:29   #29
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kommer an på. Jeg syns det er helt utrolig hva enkelte folk finner på å få tatovert..

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 15:31   #30
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg syns tatovering er kult til de som passer til det og de som er gjort ordentlige, finnes uhorvelig mange stygge tatoveringer ute å går. Er heller ikke for hjerter, delfiner, sommerfugler og dill og dall.

Når jeg nå først tok en, så gjorde jeg det helhjertet også.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 15:41   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Men det er flere blodharrye enn ordentlig fine der ute.

Ninety percent of everything is crap. (Sturgeon's Law)

Det finnes skikkelig kule, og temmelig pene, og virkelig sjarmerende tatoveringer. Det finnes også stygge og harry og veldig ukledelige tatoverinher, og som vanlig er de flotte i mindretall - men jeg har ingen "prinsipiell estetisk mening" om at tatoveringer i seg selv er stygt. Synes dessuten, som Kirsebær, at det er fascinerende og flott at folk er forskjellige og finner ulike individuelle måter å uttrykke seg selv og "skape" seg selv på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 15:46   #32
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg hadde lyst til å velge både harry og stygt, men det fikk jeg ikke lov til. Det ble derfor harry.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 16:20   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg syns det er fint og fascinerende med skikkelig "kroppskunst", når det er godt laget.

Sånne småtattiser syns jeg bare ser fjottete ut.


Selv kan jeg ikke tenke meg det, for jeg er ikke så glad i beslutninger som er "for alltid".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 16:40   #34
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kommer veldig an på. Har selv en delfin ved lysken og den skal friskes opp i løpet av høsten. Har aldri angret, den er ikke synlig for andre enn de som ser meg naken og den ble ikke ødelagt av to graviditeter.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 16:53   #35
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg elsker tatoveringer. Og jeg ønsker mange, mange.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 16:56   #36
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg liker tatoveringer (naturlig nok) men det er ikke alle jeg syns er like fine. Men jeg syns jo ikke alle mennesker er like fine i utgangspunktet heller.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 17:11   #37
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kommer helt an på.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 17:15   #38
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det kan være fint, men jeg foretrekker det på menn. Har ingen selv. Tatoveringer, altså.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 18:31   #39
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Liker tattoo!! Men selvsagt, det kan bli for mye og det kan bli litt ekstreme motiv men som regel ME LIKE!

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 18:39   #40
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Generelt er jeg ikke glad i tattiser, men det komer allikevel litt an på.

Jeg synes at skal man ha en tattis bør den virkelig bety noe for en person.
Vi har et vennepar med en alvorlig syk datter hvor begge foreldrene har tatovert forbokstavene til de alle fire. Den er helt nydelig og danner et bilde tilsammen.
Den synes jeg er flott.

Men slanger, blomster, hjerter osv synes jeg rett og slett er harry.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no