Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skohjelp til jente

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-11, 10:43   #1
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Skohjelp til jente

Jeg er en håpløs praktiker når det kommer til sko og storesøster på 10 år er kun opptatt av utseende.
Vi skal på ferie i varmen med mye gåing og har stor diskusjon om hvilke sko hun bør kjøpe seg.
Jeg fant disse:

Som jeg syns var kule og ser ut til å være gode å gå i (Ecco), men hun vil kun ha flate gladiatorsandaler med harde såler.
Hvor streng skal jeg være på dette området?
Er det noen som har gode tips til alternativer som er både kule og gode å gå i.
Hun er svært opptatt av stilen sin, og jeg har ikke veldig lyst til å kjøpe sandaler til kr. 700,- som hun aldri kommer til å bruke.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 10:51   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Hva om du finner noen som er litt mer gladiator-aktige da? Men med god såle?

Disse fra Timberland feks. Fra Brandos.


Sålen er nok ikke like god som ecco sin, men det er gummisåle i alle fall.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 12:14   #3
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Timmi er litt kul
Standard

Sv: Skohjelp til jente

__________________
Timmi

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 12:32   #4
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Opprinnelig lagt inn av Timmi, her.

Så faktisk nettopp dem på nett, og de kunne hun tenke seg. Men de har dem ikke i noen butikker her i byen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 12:59   #5
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Så faktisk nettopp dem på nett, og de kunne hun tenke seg. Men de har dem ikke i noen butikker her i byen.

Rekker du evt å bestille på nett før dere reiser? De var stilige, tror min snart 10-åring også kunne tenkt seg disse.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 13:10   #6
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.445
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Opprinnelig lagt inn av Timmi, her.

De der var kjempefine. Kanskje noe for min kresne 10-åring som må ha sko med gode såler.

Noen som har sett dem i butikk? Evt. hvor får jeg kjøpt dem på nett?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 14:02   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Å kjøpe fornuftige sandaler alla de øverste du la inn bildet av, var bortkastet her i huset når eldstejenta kom i 10-11 års alderen. Sandalene ble ikke brukt.

Jeg kjøpte meg nylig slike sandaler på Ecco butikken (her jeg bor vel å merke) da jeg nylig er ryggoperert og overhodet ikke kan gå med harde såler. Disse er gode og myke og veldig gode å gå i. Mine er brune (men fant dem ikke avbildet). De går ned til str 35.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 17:35   #8
A&A
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 219
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Hva med disse fra nike? Fant de på brandos. De kommer i forskjellige farger, men begynner på str 36.

__________________

A&A er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 09:56   #9
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skohjelp til jente

De nederste var kule da.

Forresten, er det bare meg som har snart-10-åring som bruker 37/38 i sko? Hun knabber jo snart mine.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 09:59   #10
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Å kjøpe fornuftige sandaler alla de øverste du la inn bildet av, var bortkastet her i huset når eldstejenta kom i 10-11 års alderen. Sandalene ble ikke brukt.

Jeg kjøpte meg nylig slike sandaler på Ecco butikken (her jeg bor vel å merke) da jeg nylig er ryggoperert og overhodet ikke kan gå med harde såler. Disse er gode og myke og veldig gode å gå i. Mine er brune (men fant dem ikke avbildet). De går ned til str 35.

Jeg har også disse. Gode å gå i og ikke minst fine.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 23:27   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.871
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Vi har vært på jakt etter tilsvarende. Det er visstnok det eneste av sandaler som er fint.

Vi var i mange butikker og prøvde mange sandaler. Hun endte med et par fra Skopunkten. De har gummisåler, så de er mye mykere enn mye annet hun prøvde.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 23:47   #12
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

De der var kjempefine. Kanskje noe for min kresne 10-åring som må ha sko med gode såler.

Noen som har sett dem i butikk? Evt. hvor får jeg kjøpt dem på nett?

Her er de både hos Eurosko og Skoringen. Kjempefine, 6-åringen ønsket seg de, men de var ørlitt vanskelige for henne å få på.

Ellers har de disse hos Eurosko, de ser veldig myke og gode ut i forhold til mange andre slike sandaler.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 23:56   #13
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.445
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Her er de både hos Eurosko og Skoringen. Kjempefine, 6-åringen ønsket seg de, men de var ørlitt vanskelige for henne å få på.

Da må jeg lete litt når vi skal på ferie. Her i distriktet er det ingen som har, og de har heller ikke på Ecco butikken i Trondheim.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 21:35   #14
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Skohjelp til jente

Opprinnelig lagt inn av Timmi, her.

disse var utrolig stilige! finnes de ikke på nett evt da?

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no