Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Rimelig og bra kattesand?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-10, 00:44   #21
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rimelig og bra kattesand?

Jeg har kun hatt katt siden desember men den vi bruker er den fra Buddy dyrebutikk. Den klumper veldig fint og lukter ikke synes jeg. Støver nok noe. Husker ikke hva den koster men det er en 10 kg sekk. Har ikke prøvd andre enda.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 03:38   #22
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Rimelig og bra kattesand?

Nå bruker ikke vi kattesand, men jeg vil bare legge til at jeg etter mange år på et lite forum sammen med henne opplever og erfarer at Olympia er en særdeles god forbruker hva angår å vurdere kvalitet mot pris og lønnsomhet.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 03:41   #23
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig og bra kattesand?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Er ikke FK sin brukende altså? Har vurdert å prøve den.

Klumpene er litt løse slik at litt våt sand faller tilbake ned i sandkassen, og dermed blir liggende å lukte litt. Ikke mye, men når man har tre katter merkes lukten.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 07:46   #24
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og bra kattesand?

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Nå bruker ikke vi kattesand, men jeg vil bare legge til at jeg etter mange år på et lite forum sammen med henne opplever og erfarer at Olympia er en særdeles god forbruker hva angår å vurdere kvalitet mot pris og lønnsomhet.



It's what I do!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 08:03   #25
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rimelig og bra kattesand?

Vi bruker Imperial kattesand, perfect grey. Det koster kr. 199, tror jeg, pr. eske, men som regel er det "2 for 3" tilbud, og den varer kjempelenge. Vi er fosterfamilie for katter, og kan ha opptil 6 katter om gangen, og alikevel så tar det minst 1 måned å bruke opp esken.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no