Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Roadtrip] Enkel overnatting i/nær Sundsvall, camping e.l.? Andre tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-23, 13:59   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Roadtrip] Enkel overnatting i/nær Sundsvall, camping e.l.? Andre tips?

Minsta skal begynne på vgs i Stockholmsområdet, og vi har landet på at vi kjører henne dit med bil, og tar det samtidig som en liten ferietur. Planen er å kjøre dit fra Trondheim via Östersund og Sundsvall, og E4/østkysten nedover til Stockholm. Vi drar trolig herfra litt utpå dagen, og da vil det passe greit med en overnatting rundt Sundsvall, ca. Tenkte å basere oss på enkleste, billigste alternativ (etter telt), dvs basic campinghytte e.l. Har funnet noe via google, men vil gjerne høre om noen har noen erfaringer og an- eller avbefalinger å dele! Vi blir da 3-4 personer (ikke helt avklart hvem som blir med). Tar også imot tips til andre ting det kan være verdt å se eller gjøre på strekningen, for to voksne og en 15-åring eller to. Jeg har aldri vært lenger enn til Östersund den veien. Vi tar oss ikke tid til alt for mange utskeielser, men vi må jo stoppe og spise en gang eller to, og ha litt pauser, lade bilen etc. Og da er det jo hyggelig om det er noe fint å se rundt oss.

Deretter blir det ei natt eller to i Stockholm, evt litt utenfor (da fortrinnsvis i retning Södertälje) - så tar gjerne imot tips der også, hvis noen har noe! Og på vei tilbake kjører vi over til Kongsvinger og tar et par overnattinger hos familie og venner i Hamar-området, før vi kjører Østerdalen hjem (kjappeste og kjedeligste vei, men der har vi ikke behov for opplevelser).

Anyone?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-23, 20:22   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Roadtrip] Enkel overnatting i/nær Sundsvall, camping e.l.? Andre tips?

Nå er det lenge siden jeg sist lå på camping i Sundsvall, men en som ligger like sør for byen (kanskje det er den som heter Fläsidan) var veldig fin da jeg var der. De har både hytter og teltplasser. (Jeg har bare ligget i telt) - så gøy at hun velger skolen i Sverige!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-23, 21:27   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Roadtrip] Enkel overnatting i/nær Sundsvall, camping e.l.? Andre tips?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Nå er det lenge siden jeg sist lå på camping i Sundsvall, men en som ligger like sør for byen (kanskje det er den som heter Fläsidan) var veldig fin da jeg var der. De har både hytter og teltplasser. (Jeg har bare ligget i telt) - så gøy at hun velger skolen i Sverige!

Gøy ja, og litt skummelt. Neida ... joda ... Jeg er litt imponert over at hun faktisk tør, men som vi har sagt til henne mange ganger at om hun ikke trives får hun bare flytte hjem igjen, også begynne på en vgs i byen her til neste høst. Da har hun i det minste prøvd, og hun har fått et annerledes år som hun aldri vil glemme, og som hun sikkert har lært mye av. Heldigvis er de to herfra som begynner sammen, i tillegg til at hun kjenner noen som går der allerede, som startet i fjor.

Har kikket på en campingplass sør for byen ja, greit å vite at den er (i det minste har vært) fin.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-23, 21:59   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Roadtrip] Enkel overnatting i/nær Sundsvall, camping e.l.? Andre tips?

Det er vel en del trønderbart som har gått der gjennom tidenes løp og håper det blir like bra som hun håper på!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no