Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sjekker du naboens likning?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 13:23   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Nei, jeg ser ikke helt poenget i å snike i naboene sin økonomi.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:25   #22
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Nei, og jeg synes det er en uting at det er mulig også jeg faktisk.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:27   #23
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Nei, føler egentlig ikke noe behov for det.

Men vi er noen som planlegger en reunion. Kanskje skattelistene kan hjelpe meg med de personene vi ikke finner adressen til?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:29   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Fint å sjekke bursdager med skattelistene ja. Men akkurat nå er jeg mest opptatt av min egen skatt. Har ikke fått noe tilbakemelding ennå så dette er eneste måte å sjekke.

*løperinnogsjekker*

Før var det den eneste måten jeg hadde stålkontroll på bursdager, men jeg trodde den muligheten forsvant? Jeg prøvde å sjekke meg selv tidligere i dag, men da kom jeg bare opp med fødselsår - ikke dato?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:30   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Nei. Jeg liker ikke naboen og gir blaffen i hva de har i inntekt.

Har derimot sjekket noen andre....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:30   #26
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Enkel moro for en enkel sjel

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:35   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Jeg pleier ikke sjekke, men jeg var nødt til å ta en kikk på ei litt perifer venninne som av og til er veldig stor i kjeften.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 17:16   #28
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Nei, jeg gidder ikke bry meg med hva andre tjener. Liker faktisk ikke at likningene ligger ute til "allmen forlystelse".

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 17:19   #29
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Jeg sjekket meg selv og bokorm-mannen for moro skyld. Ingen store overrasker der nei.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 18:32   #30
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg sjekket meg selv og bokorm-mannen for moro skyld. Ingen store overrasker der nei.

Er ikke interessert i naboen jeg heller, men fikk lyst aa sjekke noen andre for morro skjyld. Saa faar jeg det ikke til paa grunn av dette hersens tastaturet som ikke vil skrive de siste bokstavene i alfabetet. Trenger dem til sikkerhetsfeltet. I hvert fall den som ser ut som en a og en e som er klint sammen. Kan noen gi meg en slik, som jeg kan kopiere

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 18:42   #31
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Nei, men jeg sjekket min og mannens, siden vi ikke har fått den i posten ennå (er næringsdrivende, og da lignes i i oktober).
Og hurra - vi får nesten 7000 kroner mindre i restskatt enn jeg hadde beregnet!!

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 18:43   #32
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Er ikke interessert i naboen jeg heller, men fikk lyst aa sjekke noen andre for morro skjyld. Saa faar jeg det ikke til paa grunn av dette hersens tastaturet som ikke vil skrive de siste bokstavene i alfabetet. Trenger dem til sikkerhetsfeltet. I hvert fall den som ser ut som en a og en e som er klint sammen. Kan noen gi meg en slik, som jeg kan kopiere


Her har du æ, ø og å. Trenger du flere? Vrange tastatur er noe av det verste som finnes.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:03   #33
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

I hvert fall den som ser ut som en a og en e som er klint sammen.

Hihi, artigste æ'en jeg har lest noensinne

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:58   #34
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Jeg har bare sjekket hva det står på meg og mannen. Har ikke fått brevene i posten enda, (selvstendig næringsdrivende) jeg har fått pengene mine på konto, men mannen som blir skyldig viste ikke hvordan det gikk før nå.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:02   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Sjekket nettopp meg selv og gubben.. nesten halvparten av brutto på oss og Så vi ser jo nesten fattig ut

Husker sjelden å stikke innom disse sidene ja, men fikk jo en påminnelse nå! Så da må jeg luske på noen..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:17   #36
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

ikke naboens, men egen, og kanskje et par andre

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:29   #37
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Ja, det gjør jeg. Jeg er nyskjerrig og er ikke flau over det.

Vel og merke er det litt familie som er naboer

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:54   #38
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Jeg googler folk. Det er morsomt. Skattelistene er totalt uinteressante.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:37   #39
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

denne gangen har jeg skjekket en nabo. De har aldri råd til noe, og det gir jo en pekepinn om ståa....

... men det er som jeg trodde, han må ha penger i madrassen

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 13:07   #40
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Sjekker du naboens likning?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Her har du æ, ø og å. Trenger du flere? Vrange tastatur er noe av det verste som finnes.

Tusen takk, det var snilt. Naa har jeg kopiert dem og lagt dem i et notat paa skrivebordet. Men gidder ikke aa bruke dem til slik skravling som dette altsaa . Men hvis jeg skal skrive noe veldig serioest eller snike i skattelistene, da er de veldig greie aa ha .

Litt morsomt at bokstav-hjelpen kom fra en bok-orm da





__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no