Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Introvert eller ekstrovert? Stor og viktig FP-poll
I hovedsak ekstrovert 53 28,04%
I hovedsak introvert 116 61,38%
Skårer stort sett midt på, hverken eller 19 10,05%
The tests are inconclusive 1 0,53%
Introhvaforno` 0 0%
Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-17, 15:39   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Min hypotese er at det er flere introverte her enn ellers i samfunnet. Ikke det at jeg aner om det er 50/50 fordelt på befolkningen ellers da. Noen som vet?

Se forøvrig diskusjon i skravleforumet, eller hva det nå heter.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:45   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

For tiden introvert og jeg får det som resultat også når det testes.
Tidligere ekstrovert.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:46   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

For meg er det "satt". Jeg har alltid hentet energi fra egentid og kunne si nei til å være med å leke da jeg var barn, fordi jeg hadde egenlek inne på rommet mitt med døren igjen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:50   #4
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Har ikke stemt. Var tidligere 50/50 på alle tester. Har byttet jobb og er nå definitivt introvert. Er så mange mennesker å forholde meg til på jobb at jeg "bruker opp" dette med å forholde meg til andre.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:51   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Du kan stemme inconclusive?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:51   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Mer og mer introvert, også på tester.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:52   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

For meg er det "satt". Jeg har alltid hentet energi fra egentid og kunne si nei til å være med å leke da jeg var barn, fordi jeg hadde egenlek inne på rommet mitt med døren igjen.

Ja det gjorde jeg også, men jeg har beveget meg langs den aksen i hver retning i løpet av livet. Behov for egentid og indre fokus har alltid vært der, men i varierende grad og kombinasjon med ytre fokus.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:52   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg liker å være alene og har behov for det. Likevel: de "uhøytidelige" testene jeg har tatt viser helt klar og tydelig ekstroversjon. Og jeg skjønner det jo også, for selv om jeg liker å være alene, så er det nok fordi jeg er det i så små porsjoner. En dag med sykdom og innedag, så er det behovet dekket, liksom og jeg søker utover.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:54   #9
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

It's complicated, men i hovedsak introvert.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:54   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Ref. kjønnsdiskusjonen, jeg føler meg egentlig ikke som noen av delene, og syns det blir for trangt å definere meg som det ene eller det andre. Jeg trenger begge deler. Jeg trenger ro og alenetid for å hente meg inn, men jeg syns også fest, moro og slikt er gøy. Jeg er ganske god på small talk, og jobber i et yrke hvor man må være ganske glad i folk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 15:56   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er soleklar introvert, men en pratsom og tidvis ganske høylytt en. Med en ganske stor sirkushest også. Jeg trenger masse tid inni mitt eget hode likevel.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 16:01   #12
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Tester? Noen passe seriøse og tilgjengelige som kan anbefales?

Jeg aner ikke om jeg er introvert eller ekstrovert, hvilken betydning har det for mitt liv?

Okey, jeg trives godt med egentid og kan bli ganske guffen å være sammen med hvis jeg ikke får litt av det. Slik har jeg vært hele livet og i økende grad etter slaget, siden jeg mentalt blir fortere sliten nå enn tidligere. Jeg har ingenting i mot hele uker alene hjemme eller på hytta og lengter liksom ikke til famile og kjæreste. Regnes jeg som introvert da?

På den annen side så trives jeg godt i åpent landskap og merker egentlig ikke så godt kollegaene rundt meg. Har jeg cellekontor for lenge om gangen har jeg lett for å føle meg isolert. Er jeg ekstrovert på det området da?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 16:05   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er soleklar introvert, men en pratsom og tidvis ganske høylytt en. Med en ganske stor sirkushest også. Jeg trenger masse tid inni mitt eget hode likevel.

Her er jeg til tider. :klovn:

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 16:07   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg får energi av å være sammen med andre og tappes av energi når jeg suller rundt alene.

Det forhindrer ikke at jeg både titt og ofte føler meg ekstremt sosialt kjeitete.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 16:09   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er soleklar introvert, men en pratsom og tidvis ganske høylytt en. Med en ganske stor sirkushest også. Jeg trenger masse tid inni mitt eget hode likevel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 16:14   #16
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er introvert, men relativt utadvendt. Liker meg sammen med folk, men trenger også mye alenetid (og det er da jeg "lader batteriene").

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 16:32   #17
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg trenger mye alenetid, men kan også hente energi i sosiale settinger. Det kommer an på settingen. Men det er nok typisk at jeg etter å ha vært ute på noe sosialt, trenger å være for meg selv. Og jeg blir fullstendig gal av mennesker som "invaderer" huset mitt og bare blir der, for da har jeg ingen steder å gjemme meg.

Jeg svarte midt på treet. Tester ender som regel med det. Dette fordi jeg kan ha mer lyst til å dra og treffe venner en fredags kveld enn å være hjemme mutters alene. Det betyr dog ikke at jeg ikke er superhappy over å få være hjemme alene, jeg trenger påfyll fra venner også.Jeg syns også det er hyggelig å småprate med folk ved henting i barnehagen og syns åpent landskap er en god ide.

Introvert med sosialt behov er kanskje diagnosen?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 16:35   #18
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Mer og mer introvert, også på tester.

Det går den veien med meg også. Fra å være utpreget ekstrovert, har jeg nå så vidt beveget meg over på den andre siden av skalaen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 16:36   #19
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Jeg er introvert, men relativt utadvendt. Liker meg sammen med folk, men trenger også mye alenetid (og det er da jeg "lader batteriene").

Her er jeg også.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 16:46   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er soleklar introvert, men en pratsom og tidvis ganske høylytt en. Med en ganske stor sirkushest også. Jeg trenger masse tid inni mitt eget hode likevel.

Jeg er en ekstremekstrovert - også en ganske høylytt en - men jeg kan også fremstå som stille og forsiktig en sjelden gang i blant. Jeg synes mitt eget hode er innmari kjedelig.

og vil man sjekke, kan man jo gå inn på:
https://www.16personalities.com/no

evt så tror jeg det også finnes på jobbsafari - men det er jeg dog litt usikker på.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no