Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du at man kan slutte å røyke ved hjelp av hypnose?
Ja 26 81,25%
Nei 3 9,38%
Vet ikke hva jeg tror 3 9,38%
Deltakere: 32. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 18:12   #21
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Ja.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:06   #22
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Hvis man virkelig vil slutte å røyke, tror jeg man kan slutte å røyke ved hjelp av hypnose, lykkepiller, vegetarmat, bønn, meditasjon, håndspåleggelse, tantrisk sex, Allan Carrs bøker, ja hva som helst faktisk.

Hvis man ikke egentlig vil slutte å røyke, tror jeg ikke noe hjelper.

Ben "cold turkey" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:43   #23
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det jeg har hørt (:Pålitelig kildeTM: ) er at man lærer å assosiere det med noe motbydelig, slik at trangen overkjøres av antipatien.

Litt som vi ikke-røykere har det til vanlig, altså.

I see...
Takk for svar.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 21:01   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Ja, jeg tror det går an. Jeg vet om flere som har prøvd.
Derimot kan jeg ikke se for meg at jeg kan bli hypnotisert. Det virker fullstendig fremmed og uvirkelig. Jeg kan ikke tenke meg at jeg kan slappe nok av til å falle i hypnose, liksom. Men jeg aner ikke noe om hvordan de gjør det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 21:12   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Stressa, Kristin?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 21:31   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Mja. Jo. Er nok det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 21:32   #27
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Ja.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 21:59   #28
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Ja, men er ikke sikker på om det virker på alle.

Foreldrene ble hypnotisert for snart 12 år siden, pappa sluttet, mamma fortsatte.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 02:17   #29
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Jeg bare spurte fordi jeg har en venninne som prøvde dette i februar. Hun har røyket siden hun var 16 år og etter hun ble hypnotisert har hun vært helt, totalt ferdig med røykingen. Samboeren hennes sitter og røyker i stua, men hun har ikke smakt en eneste røyk. Jeg er imponert. Hun valgte å ta kun en time med hypnose. Det var i Oslo hun fikk dette gjort.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 09:57   #30
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Ja, for jeg har sett at det fungerer. Faren min sluttet ved hjelp av hypnose.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 11:25   #31
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du at man kan slutte med å røyke ved hjelp av hypnose?

Ja. Jeg tror bare man har motivasjon nok og virkelig bestemt seg, så kan man slutte med hvilken som helst metode.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no