Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 18:32   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Ja, det lurer jeg på. Jeg som spør er i midten av 30-årene.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 21:37   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Ingen?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 23:21   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Jeg kan fraråde et par, men det er vel ikke helt det du er ute etter. Synes jeg bare har vært på ganske dårlige spisesteder i Tønsberg. Ute-ute har jeg ikke vært i Tønsberg på mange år, så jeg vet ikke hva som er bra og dårlig. Om du ikke får noen gode svar her, kan jeg høre med broren min som har full oversikt.

Eller, forresten, det er en ok tapasbar nede ved brygga ihvertfall. Husker ikke hva den heter da.

Liten hjelp i meg, sorry.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 23:41   #4
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Ja!! Når du står på toppen av torvet med ansiktet vendt mot vannet, ligger det en god indisk restaurant et stykke bort i gata til venstre. (Øvre Langgate)

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 23:46   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Jeg har dessverre ikke noe erfaring med uteverden/resturantverden her lenger. Bedre på lunchsteder. Det er vel Himmel & Hav som har tapasbuffe hver fredag og lørdag kveld. Hva slags type mat og hva slags sted er dere på jakt etter? Skulle jeg gått ut så hadde jeg sikkert havnet et sted langs brygga. Esmeralda, Harbour e.l.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 23:47   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Ja!! Når du står på toppen av torvet med ansiktet vendt mot vannet, ligger det en god indisk restaurant et stykke bort i gata til venstre. (Øvre Langgate)

Først ble den stengt pga. dårlig hygiene og rotter, og etter den ble gjenåpnet så gikk de konkurs. Er litt i tvil om det er noe der akkurat nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 23:55   #7
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Huff da. Der hadde de god mat.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 01:20   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

..................

Eller, forresten, det er en ok tapasbar nede ved brygga ihvertfall. Husker ikke hva den heter da.

Liten hjelp i meg, sorry.

Baku heter tapasrestauranten, ligger nedenfor Lauritz ved fotgjengerfeltet i Nedre gate, nedenfor McDonald.

Den indiske det er snakk om har vel flyttet inn tvers over for Lauritz, der det de siste årene har vært gresk restaurant.

Det er et godt kjøkken på Måken, restauranten på Brygga Hotell, klassisk fransk meny tror jeg.

Langs brygga er det vel La Barca som har best mat.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 07:43   #9
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Jeg overhørte en samtale mellom to jenter (25 år + -, hun ene skulle begynne å jobbe der) på en kafé i går, og de snakket om et sted hvor det bare er såå god mat, litt tapasretter og sånn.
Og når gullet sier Baku så tror jeg jammen det var den de snakket om (er ikke helt 100, da…).

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 08:45   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Takk for tips, alle sammen! Jeg innser at de stedene dere anbefaler allerede er prøvd, så jeg er kanskje veldig bevandret i restaurantverdenen i Tønsberg, da ... Baku var jeg på tidligere i sommer etter å ha fått det stedet anbefalt av flere. Vi fikk aldri testet maten der ettersom de glemte oss, og vi ikke hadde tid til å vente dobbelt så lenge.

Forøvrig synes jeg det er greit å slippe unna alle båtturistene, så Esmeralda og slike utgår da. Har likt meg på Maskinistenes hus de to gangene jeg har vært der, men har ikke truffet stedet på et tidspunkt med matservering ennå.

Jeg er nok litt sær, kanskje ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 10:13   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Jeg ville tatt turen til Engø gård, jeg. :luksusdyr:

Eller håndverkeren, som blir anbefalt av Art of Taste. Litt høy prisklasse, men jeg går heller sjelden ut og spiser og betaler skjorta. Hvis jeg ikke gjør det opplever jeg i 9 av 10 tilfeller at jeg lager bedre mat selv. :medfareforåhøresutsomselvgodklyse:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 10:28   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg ville tatt turen til Engø gård, jeg. :luksusdyr:

Å ja, Engø Gård er fantastisk. Vi var der forrige helg. Men det er ikke akkurat i Tønsberg da. Vi synes forøvrig prisene der var blitt i overkant stive. På nivå med Bagatelle, og dermed et godt hakk over andre gode gourmetsteder som Le Canard, Annen Etage osv.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 14:10   #13
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Vi var å spiste på Havariet på bursdagen til mannen. Nydelig mat og god betjening.

Etterpå gikk vi å danset litt på Harbour, der trives jeg best. Esmeralda liker ikke vi oss på og flere andre steder er det bare smått.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 17:13   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du anbefale en restaurant/et utested i Tønsberg?

Tusen takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no