Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil skal jeg kjøpe?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-07, 21:18   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken mobil skal jeg kjøpe?

... og hvor skal jeg kjøpe den? Kjøper dere på nett eller butikk.

Hvilket abbonement skal jeg velge.

Jeg fikk nemlig sms fra Elkjøp om at det i dag var et år siden jeg kjøpte mobilen min. Ettersom batteridekselet er knekt er det dags for ny.
:lønn i dag:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 18:20   #2
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe...

Håper ikke du har brukt opp hele lønnen din enda, Karamell

Hva har du tenkt å bruke mobilen din til? Jeg har nå Nokia E65, og er sånn nogenlunde fornøyd.
Jeg innbiller meg at jo flere "finesser" mobilen har, jo mer er den utsatt for software-problemer og ville således anbefalt deg å kartlegge ditt behov før du går til innkjøp. Det er ikke noe poeng å punge ut masse penger for en superfancy mobil, dersom du ikke bruker alt du har betalt for

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 18:49   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe...

Jeg skal i hvert fall ha denne snart:


Samsung E900i.

  Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 18:46   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe...

Ikke kjøpt enda. Jeg skal ha den til å sende sms, mms og ringe med.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:08   #5
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe...

Sony Ericsson S500i ? Grei å se på, ok pris og bra batteri.

Nokia 6300? Gode taster, ikke like bra batteri men greit kamera om det brukes utendørs.

Sony ericsson T650i, dyrere men skal være ganske sterk med stål/mineralglass og bra kamera.

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:17   #6
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe...

Jeg sikler på Sony Ericsson K850i for tiden, og har fått hint fra mannen om at den er en potensiell julegave til meg.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:20   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe...

Takk for tips. Sett gjerne inn bilder.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:51   #8
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe...

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg sikler på Sony Ericsson K850i for tiden, og har fått hint fra mannen om at den er en potensiell julegave til meg.


Vær obs på at veldig mange av de har MYE feil. Jeg vet om flere som har vært heldige. Jeg var ikke det 90% av bildene ble helt mørke. Alle var mye dårligere enn med mannens n95. Litt mindre og ubetydelige: batterilokket satt ikke skikkelig, batteriet holdt veldig mye dårligere enn lovet og den suuuuger til seg fettmerker. Synd.

Jeg fikk levert inn igjen min pga kamerafeilen.

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 21:55   #9
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe...

Eg har Sony Ericsson K810i, veldig fornøyd

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 22:02   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe...

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Eg har Sony Ericsson K810i, veldig fornøyd

Jeg også.
Med Chess abonnement.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 01:30   #11
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe?

Eg har Djuice nonstop abn. Sender masse sms og mms

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 07:37   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg kjøpe?

Eller kanskje denne? SE W910i




Samsung har eller kommer snart med en ny kameramobil, tror den het Samsung G600 med 5 mpx kamera.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no