Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-12, 18:04   #81
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Jeg synes Jesusistene, eller hva de kaller seg (jeg gidder ikke google hva de jeg er uenige med heter, jeg vet hva jeg snakker om), må dementere at Haitham al-Haddad mener vi skal ha Sharia-domsstoler i Norge. Jeg er skikkelig lei av at Jesusistene skyver muslimener foran seg når alle vet at det er de som vil ha religion i skolen og lovverket.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 19:36   #82
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Jeg synes virkelig at Floksa får ufortjent mye pes i denne tråden! Hvor er forumjustisen som det snakkes så pent om?
Jeg synes debatten i seg selv kan være kjempeinteressant, men denne tråden er jo bare tist og ikke akkurat noe man får lyst å diskutere i.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 20:00   #83
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Jeg er skikkelig for å moderere seg når det blir for mye pes. Særlig dersom det er nybegynnere som er så uheldige å poste noe sånt som en prikketiggetråd o.l. Men ærlig talt så synes jeg hovedinnlegget er såpass på kanten at tråden fortjener pes.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 20:02   #84
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Det er jo ikke bare tråden som får pes, det er jo greit nok. Men HI får jo noen kommentarer som går på person som jeg synes er både over streken og barnslige.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 20:15   #85
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg er skikkelig for å moderere seg når det blir for mye pes. Særlig dersom det er nybegynnere som er så uheldige å poste noe sånt som en prikketiggetråd o.l. Men ærlig talt så synes jeg hovedinnlegget er såpass på kanten at tråden fortjener pes.

Hovedinnlegget kan godt få pes, men i denne tråden er det personangrep så det synger etter! Jeg skjønner kjempegodt at Floksa ble lei seg for de angrepene som kom på hennes person!

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er jo ikke bare tråden som får pes, det er jo greit nok. Men HI får jo noen kommentarer som går på person som jeg synes er både over streken og barnslige.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 21:29   #86
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Ok! Det skal jeg være helt enig i! Ufint.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 21:31   #87
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Jeg tror jeg skjønner hva Floksa prøvde å formidle i HI, og uavhengig om jeg er enig eller uenig, synes jeg jammen at det er lov å tenke seg om en gang til, før man smeller av gårde innlegg som inneholder ufine karakteristikker og latterliggjøring. Tanken om at muslimer får skylda for endringer i det norske samfunnet (som EGENTLIG bare er en konsekvens av at samfunnet beveger seg fremover) er vel ikke helt ny?

Det sitter såpass mange oppegående folk bak nickene på dette forumet, at det burde være mulig å holde seg til sak i diskusjonen, jeg skjønner godt at Floksa ble lei seg. Flere kunne ha godt av å lese gjennom innleggene sine en gang til.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 21:49   #88
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er jo ikke bare tråden som får pes, det er jo greit nok. Men HI får jo noen kommentarer som går på person som jeg synes er både over streken og barnslige.

Ja! Jeg synes flere i tråden er ufine.

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 23:21   #89
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg skjønner hva Floksa mener, og jeg er slett ikke uenig. Jeg har i grunn irritert meg mang en gang over at Human-etisk forbund bruker muslimene som brekkstang for ting som det hovedsaklig er humanetikerne som har problemer med, f.eks. julefeiringa i skolen.

Jeg tror ikke det er sånn det er, men det er kanskje sånn det oppfattes om man er motstander av de endringene som humanetikerne ønsker?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 10:59   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Jens Brun-Pedersen, pressesjef i Human-etisk forbund i nettopp VG:

Vondt å miste privilegier

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no