Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-13, 12:43   #1
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Datteren min har lenge ønsket seg en hjemmestrikket Mariusgenser med orgninalmønster. Gleden var derfor stor i jula hun tilfeldigvis nevnte dette i et familieselskap og bestefar gikk på loftet for å finne frem sin Mariusgenser som bestemor strikket til han i 1976. Litt i største laget men gensere skulle visstnok være trange på den tiden så nå har den har funnet en lykkelig ny eier i barnebarnet.

I lys av tråden i dag om man har for mange ting, og denne episoden med den gamle Mariusgenseren som datteren min arvet, lurer jeg på hva dere tar vare på av ting fra barndommen til barna deres? Jeg tenker da i forhold til hva du vurderer som fint, nyttig og viktig at barna dine får av av minner fra barndommen. Jeg tenker da ikke på gaver i forbindelse med dåp og andre spesielle anlendinger men ting og tang de får gjennom livet som f.eks spesielle hjemmestrikket klær, første trehjulssykkel, bøker osv.

Jeg sliter litt med å vurdere hva jeg bør pakke vekk til oppbevaring og tenker at barna våre lever i en litt annen tid en tidligere i forhold til hva som er realistisk vil bli nyttig for dem og hva som evt vil bli brukt opp igjen / gå i arv. Så jeg begrenser det til spesielle klær, første par ordentlige sko, noen bursdagskort og andre ting jeg anser kan ha en slags sentimental "verdi" for henne. Det jeg sliter litt med er skolebøker. Hvor mye av dette pakker dere bort? Selv er jeg veldig glad for at foreldrene mine samlet på skolebøkene mine. Jeg synes det er utrolig gøy å ha disse nå i voksen alder men den store utfordringen min er jo at vi bor lite og har begrenset med lagringsplass. Så jeg bør egentlig bli bedre på å kvitte meg med ting i mye større grad en det jeg gjør nå. En fin start ville jo være å ha det litt mer klart for meg hva jeg ønsker å ta vare på og ikke av "minner" fra hennes barndom, derfor hadde det vært kjekt å høre litt hva andre tenker og gjør i forhold til dette.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 12:50   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Hjemmestrikkede klær tar vi vare på (men låner dem gjerne ut til yngre søskenbarn). Andre ting er det vanskeligere å lage fornuftige grenser for, som du er inne på. Foreløbig er alt av barnebøker og kosedyr fremdeles fremme på rommet; på sikt vil nok dette pakkes vekk, og da vil vi ta vare på de kosedyrene han var spesielt glad i, og kvitte oss med resten. Sko og vanlige klær, og ski og trehjulssykler og slikt, blir ikke tatt vare på av sentimentale grunner. Bøkene beholder vi nok, kjenner jeg oss rett, med mulige unntak for bøker han overhodet ikke har brydd seg om og/eller bøker som ikke er gode i det hele tatt. Skolesaker må vi ta en opprydding i etter hvert - vi kan jo ikke ta vare på alt! Bøker med lesestykker i, og skrivebøker der han har skrevet stiler og slikt, det vil vi nok ta vare på, men neppe oppgavebøker og matematikkladdebøker og slikt. Brev og postkort tar jeg vare på, og tegnede bursdagskort, men ikke ferdigtrykte.

Vi har det overfylt hos oss nå, og om foreldrene mine hadde gitt meg et par kasser gamle skolebøker, hadde det vært veldig morsomt å se det, men jeg måtte jo bare kastet det, for vi har ingen steder å gjøre av det. Så med tanke på Podens fremtidige lagringskapasitet er det jo hyggeligst å sile kraftig hva vi tar vare på, tenker jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 12:53   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Noen hjemmelagde klær, f.eks. en strikkebunad. Ett sett med babyklær fra hver og de første skolene. Ellers blir alt gitt bort. Noen skolebøker har jeg også tatt vare på. Begge ungene har et visst talent for historieskriving, og jeg tror de kommer til å synes det er morsomt å lese det de har skrevet når de blir voksne.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:04   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Jeg samler på alt av hjemmestrikket tøy, hentesett, noe babytøy, kort, bamser, barnebøker,
noen babyleker, komplett duplo/smålegosamling, playmo og togbane.
Av skoleting samler jeg på bøker der ungene har tegnet, skrevet historier og andre ting.
Bøker med regnestykker og sånne man putter inn ord o.l. samles på bare en liten stund, for så å gå i søpla.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:13   #5
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Hjemmestrikket tøy tar vi vare på, men enkeltplagg har min nevø overtatt.

Ellers har vi en babyboks til dem hver, men ting fra første leveår. Der ligger også papirene fra sykehuset, kort og småting som kom da.

De har ellers en boks hver med spesielt fine tegninger, små brev, og ting de har laget fra barnehage/skoletid. Ting som skiller seg litt ut.
Enkelte skolebøker havner også der, selv om vanlige engangsbøker/klassebøker går i søpla etter hvert. Men morsomt å ha ting der de har skrevet litt, og man ser utviklingen. Så jeg ser litt gjennom.

Hverdagsklær og annet blir gitt bort etter hvert. Selger en sjelden gang noe.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:59   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Eh, alle de gode minnene?

Fint lite. Jeg kommer sikkert til å angre på det en dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 14:03   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Jeg tar vare på fint lite - usentimentalt beist som jeg er, men jeg har tatt vare på hentesettet ene tanta mi strikket til Guttungen da han var nyfødt. Jeg strikket også en Liverpooldrakt og en Celtic-drakt til Guttungen da han var baby, og disse har jeg og tatt vare på. Ut over dette er det fint lite jeg har.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 14:19   #8
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Jeg har tatt vare på litt klær fra de var babyer, ellers blir det meste gitt bort etter at de har vokst ut av det. Jeg satt faktisk å ryddet i babybøkene i går, 0 - 2år og pakket ned i esker for å gi til loppis, for jeg tenker at jeg kan ikke ta vare på alt. Litt småtterier er greit å ha, sånn for barnabarna om 20 - 30 år ( ). Foreløpig har vi tatt vare på alt av skolesaker, men det er mer fordi jeg ikke har satt meg ned med det og sortert ut det som er fint og morsomt ha.

Vi flyttet veldig mye når jeg var liten, så det finnes ikke så mye av slike ting. Men noen stilbøker fra barneskolen og litt slikt har mamma tatt vare på og det er litt morsomt å bla i disse tingene.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 14:21   #9
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Ingenting. Mulig vi kommer til å ta vare på noen av dukkene og bamsene fra jeg var barn dersom de overlever.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 14:47   #10
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Foreløpig har vi tatt vare på alt som er brukandes, ikke for at det skal bevares for fremtiden, men fordi vi skulle ha flere barn. Hva vi gjør når vi er ferdige vet jeg ikke.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 14:52   #11
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Hver av dem har en boks med hentesett, div kort, andre ting som muligens kan ha sentimental verdi. Ei minneeske.

Ellers samler jeg på en del hjemmelagd, spesielt fine ting, gode, klassiske leker, og fine bøker. Men det meste kvitter jeg meg med.

Jeg er veldig glad for alt tøyet mamma har gjemt på fra 70-tallet. Men NOE kunne hun godt ha kastet, slik som gamle omslagstrøyer og gulpekluter. Det er vanskelig å være den som hiver det 40 år seinere.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:04   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Jeg tar vare på altfor mye.

I en boks har jeg tatt vare på alle kort, fine bånd og annet vi fikk i forbindelse med fødselen, og i en annen har jeg tatt vare på endel av det tøyet han har brukt mest. Alt fra små tøfler til kule bodyer og en grå bitteliten joggebukse. Alt hjemmestrikket er tatt vare på, og regner med at vi låner det ut til eventuelle kusiner og fettere. Mye av det er fra da jeg var liten allerede, og fra søsknene mine var små.

Vi har egne permer fra barnehageårene, og en boks full av tegninger og sånn. Nå går han jo bare i tredje klasse, så enn så lenge har vi tatt vare på alle skolebøker også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:17   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Altfor mye, men da jeg var i selskap hos venner i julen var det mange som kommenterte kjolen til lillesøster. Og den er virkelig noe for seg selv - det er nemlig danseskoleballkjolen min søster hadde som femåring, og vi har hatt den utkledningskassen. Lillesøster kranglet en hel ettermiddag for å få lov til å ha den på.

Da jeg fortalte de andre gjestene hvor den kom fra var det ei som spontant utbrøt "Å! Så heldig du er som har klær fra dere var små. Skulle ønske mamma hadde spart på noen av mine kjoler". Jeg kommer nok til å spare på enkelte ting kjenner jeg meg selv rett, men mye skal gis bort også. Tror jeg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:24   #14
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Når det gjelder skolebøker hat jeg kjøpt en stor perm med plastlommer i. Jeg klipper ut fra skolebøkene og limer inn på farget papir! Fortellinger, fine tegninger, ord som er skrevet feil, bokstavøving, litt matteprøver osv! Kjekt å se litt av hvordan de skrev bokstavene i 1.klasse men ikke så kjekt med 4 sider x 29! De skal få premen til konfirmasjonen!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:34   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Hjemmestrikka klær,hentesett, endel leker og bamser. Mine foreldre sparte nesten ikke på noe å det synes jeg er superkjipt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:43   #16
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Fint lite. De aller minste klesplaggene, noe hjemmestrikket, men langt fra alt - det ville blitt mye! Forelig har vi vel spart på endel skolebøker.
En god del tegninger - tar vare på et "utvalg" fra hvert år, eller noe sånt.
Jeg er svært lite sentimental, og vi har begrenset med plass.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 15:52   #17
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Jeg tar vare på alt for mye. Til sommeren skal vi leie en container og kaste mesteparten som er stuet vekk på loftet.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 16:18   #18
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Jeg tar vare på alt av hjemmestrikkede klær. Min farmor døde da eldstemann var tre uker gammel, men rakk å strikke mye til ham før han ble født. Får meg aldri til å gi de klærne bort. Samme med andre klær, som div. familiemedlemmer har strikket.
Og enkelte kjøpeklær, som vi har likt ekstra godt, men som likevel ikke er særlig slitt, de tar vi også vare på. Frøkna har, i hele vinter, brukt en strikkedress som farmoren strikka til meg da jeg var lita, og jeg synes det er koselig at foreldrene mine har tatt vare på den, samt en del andre strikkaplagg.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 17:07   #19
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Eneste jeg har tatt vare på hittil er ulest VG fra dagen han ble født. ligger ulest pakket inn i en pose. tenkte han får den til konfirmasjon/18-års dag eller lignende.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 18:00   #20
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Hjemmestrikkede plagg tas vare på her og, og jeg tenker vi sparer noen av de mest spesielle plaggene som ikke er hjemmestrikket også. Nå har vi jo tatt vare på ting til et eventuelt søsken, som kommer nå, så da får vi se etterhvert hva vi tar vare på. Jeg er ikke noe flink på babyalbum og ta vare på kort og sånt, men kaster ikke uten videre heller.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no