Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-14, 14:42   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Jeg vet ikke hvordan man lager en poll. Men i det siste har jeg stusset litt over at det stadig er flere rundt meg jeg tenker at må ha et alkoholproblem. Det er selvfølgelig et definisjonsproblem hva som ligger i dette. Og jeg hører gjerne hva dere legger i det, og hvor mange dere kjenner som befinner seg innen deres definisjon. Selv tenker jeg på folk som stadig blir overstadig beruset og/eller folk som ikke kan la være å drikke litt hver dag. Ettersom jeg blir eldre (og også kanskje litt fordi jeg i lengre tid har vært avholds av ulike årsaker), synes jeg det er påfallende mange som faller innunder min kategori.... Det er flere i omgangskretsen som blir fullere i situasjoner der jeg tenker det ikke er naturlig å bli såå full og/eller såå fort full. Jeg lurer derfor litt på hva andre tenker om dette temaet.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:46   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Da jeg studerte, kjente jeg flere jeg var bekymret for. Heldigvis har de alle sammen vokst opp til å bli besteborgere uten (synlige) problematisk alkoholinntak. Nå vet jeg ikke om noen, tror jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:49   #3
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Min begrensede erfaring tilsier at de som har mest problemer bruker mest energi på å skjule dem, og er sjelden overstadige. Jeg vet om et par mennesker som har/har hatt problemer. Problemene der gikk mer på hyppig/daglig bruk og intens virksomhet for å late som alt er normalt.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:51   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Ikke mange. Jeg har vært borti noen få, men har ingen i omgangskretsen min nå.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:53   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Jeg kjenner noen jeg vet har et (innrømt eller uinnrømt) problem, og så har det vel vært et par jeg har lurt litt på i perioder. Men ikke mange, og jeg kan ikke si at jeg har sett noen økende tendens.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:54   #6
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Jeg har noen venner som nesten uten unntak drikker seg så fulle at de får black out og gjør ting de angrer på. Men jeg tviler sterkt på at de er avhengige, skjønt det vet jeg jo ikke siden jeg ike ser dem i det daglige.

Også vet jeg om en person som drikker hver dag, på en meget besteborgerlig og kontinental måte. Men mengden er ganske stor, og bilen kan ikke kjøres etter feks kl 16, siden det da er alkohol med i bildet. Hver dag. Det vil jeg si er et problem.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:54   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Det er godt mulig å misbruke alkohol uten å være avhengig av alkohol. Det er jo derfor endel kan komme helt fint ut av flere år med veldig mye festing i ungdommen. Min far sier at avhengighet ikke har så med konsum å gjøre, men mer med hvordan hjernen reagerer når man inntar stoffet. Og det tror jeg godt kan stemme.

Er ofte vanskelig å si hvor mange man kjenner. Jeg hadde en venninne i ungdommen som hadde en far som var periodealkoholiker og familien klarte å skjule dette godt for omverdenen. Mye skjer jo innenfor husets vegger og ikke ute på byen. Dette var en mann som hadde suksess i arbeidslivet og en fin fasade sett utenfra. Jeg tror aldri jeg hadde gjettet at han var alkoholiker dersom jeg ikke hadde blitt fortalt det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:55   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Ingen i omgangskretsen, nei, men én i perifer familie. De jeg kanskje var bittelitt bekymra for i studietida, har "skikket seg" veldig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:55   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Faren min har vært alkoholiker i ca hele mitt liv, han kjenner jeg relativt godt vil jeg si. Har ingen i omgangskretsen som ser ut til å ha problemer med alkohol, heldigvis.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:55   #10
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Én i aller nærmeste familie er tørrlagt alkoholiker, men ellers kjenner jeg ingen andre tror jeg. Som Teofelia var jeg bekymret for enkelte under studietiden, men det ser ut til å ha gått bra. Skjønt man kan aldri vite. Det kom som en stor overraskelse på alle at mitt familiemedlem var alkoholiker da han frivillig la seg inn til behandling.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:57   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Jeg vil si at hvis man hyppig er i en situasjon der dagliglivet går på bekostning av alkoholinntak, er det problematisk, ja.

At noen personer alltid blir litt for full når det er fest er for meg et mye mindre problem enn at andre trenger daglig inntak av alkohol.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:57   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Ganske mange. Hele spekteret fra "drikker litt for mye litt for ofte" til "har vært til avrusning gjentatte ganger".

15, kanskje? Det er en bransjesykdom, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:57   #13
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Jeg vet om en. Kjenner han ikke godt, men kjenner familien hans. Jeg kan ikke komme på noen andre. Jeg kjenner jo folk som drikker mye, men ikke så det blir et problem.

Jeg var nok en av de dere andre var bekymret for i studietiden. Nå er det nok ingen som er bekymret lenger, det er langt mellom fyllekulene for å si det sånn.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:58   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

zinatara: En barndoms/ungdomsvenninne fortalte for få år siden at hun ikke ante at faren min "drakk". Det var jo fordi jeg passet nøye på hele tiden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:59   #15
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Jeg kjenner en person jeg vet sikkert har alkoholproblemer, det er en perifer slektning. Jeg vet om opptil flere jeg lurer på, men ikke i nærmeste omgangskrets.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 15:00   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Én, som jeg mener har et problem, men jeg tror ikke vedkommende ser det selv. Jeg er nok den eneste i verden vedkommende ikke prøver å presse til å drikke hver gang vi møtes. Vedkommende drikker hver dag, vil jeg tro, men reparer ikke om morgen og kan holde seg edru en dag dersom vedkommende må kjøre bil på kvelden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 15:03   #17
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Vi skal gifte oss neste år, og i kategorien "såpass nær familie at de bør invitereres" har vi 3-4 stk som vi er veldig obs på, og som kanskje bør passes litt på med inntaket en slik kveld. Et par av disse er slik at det slettes ikke er utenkelig med høylydt krangling og ypping/knuffing uavhengig av setting og at det vil være barn til stede i alle fall mye av kvelden. Andre er mer der at de "bare" ramlet av stolen eller sovner på do. Det er kun en av disse personene som overhodet ikke fungerer i arbeidslivet.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 15:04   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Da jeg studerte, kjente jeg flere jeg var bekymret for. Heldigvis har de alle sammen vokst opp til å bli besteborgere uten (synlige) problematisk alkoholinntak. Nå vet jeg ikke om noen, tror jeg.

Omtrent det samme her. (Jeg tror ikke det var hverandre vi var bekymret for. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 15:06   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.950
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Folk definerer det jo så forskjellig. Noen vil mene at jeg har et alkoholproblem siden det en gang i blant hender at jeg blir bittelitt mer full enn jeg hadde tenkt når jeg er i festlig lag. Jeg kan også finne på å drikke alkohol mens jeg er sammen med barna mine. Definisjonen min er et godt stykke videre.

Jeg kjenner flere personer med alkoholproblemer. Noen innser det selv. Andre igjen synes det er naturlig at alkohol tar en svært stor plass i livet deres, men uten at de selv oppfatter det som problematisk. Jeg er ikke helt enig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 15:07   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kjenner du med alkoholproblemer?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Folk definerer det jo så forskjellig. Noen vil mene at jeg har et alkoholproblem siden det en gang i blant hender at jeg blir bittelitt mer full enn jeg hadde tenkt når jeg er i festlig lag. Jeg kan også finne på å drikke alkohol mens jeg er sammen med barna mine. Definisjonen min er et godt stykke videre.

Jepp, her er jeg også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no