Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke tre ting...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 18:38   #41
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke tre ting...

En fast og bedre betalt jobb.
At Christian blir frisk, nå har han vært skikkelig forkjølet i en hel uke og hoster så han brekker seg og så han spyr.
Bedre mosjon.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 19:11   #42
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke tre ting...

Akkurat nå:

1) At moren min bodde rett i nærheten (og ikke over 60 mil unna).
2) At minstemann var ti tusen hakk mindre sutrete og trassig.
3) Et ekstra rom i leiligheten. Alternativt noen ekstra millioner, slik at vi kunne kjøpt større bolig.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 19:22   #43
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke tre ting...

1. En kokk som lagdet det jeg hadde lyst på hehe
2. Ny rygg
3. Ikke være så jævlig trøtt og sliten

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 19:24   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke tre ting...

1. At jobben min har vært fast og ikke 1 års vikariat med stor sannsynlighet for fast ansettelse
2. At mannen har funnet en jobb i et mindre firma så han har hatt muligheten til å styre dagene sine litt selv - for det savner han veldig (og det er jeg som hører gnålinga)
3. Hus nærmere jobben så jeg kunne sykla og gått.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 19:25   #45
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvilke tre ting...

Akkurat NÅ:

Smertestillende
God mat levert på døren
Å ikke være trøtt

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 19:51   #46
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke tre ting...

Det måtte ha blitt

- være ett par uker lengere på vei, så jeg slapp unna den evinnelige kvalmen

- masse penger, så jeg kunne jobbe mindre, og ha mer tid hjemme sammen med snuppa mi

- Vaskehjelp

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 20:04   #47
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke tre ting...

-En magisk måte å komme seg til Oslo på uten å bruke verken bil eller offentlig transport
-At guttungen sluttet med bleie
-At mannen min og jeg jobbet samtidig (jeg er ferdig til 16, han begynner 17)

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no