Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som abonnerer på Hjem & skole?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 17:01   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som abonnerer på Hjem & skole?

Per i dag er vi abbonnenter på foreldre & barn fordi vi var så heldige å få det i julegave. Nå begynner eldste jenta på skolen nå og jeg ser en del reklame for hjem & skole og lurer litt på om det er et bra blad? Noen med erfaringer?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 17:01   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?

Jeg har aldri hørt om det. *abonnerer*

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 17:15   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?

Har heller ikke hørt om det bladet, men jeg har mange uleste F&B som jeg rett og slett ikke prioriterer å lese. Leser heller aldri reklamen som følger med blader men skal sjekke bladene jeg har liggende. Kanskje det heller er noe nå for oss når storebror skal bli skolegutt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 17:58   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?

Jeg har hørt om bladet, men ikke lest så mange.

Jeg abonnerer på Foreldre og barn, men jeg skal si opp abonnementet. Er i grunnen litt lei og synes det står det samme i hvert eneste blad omtrent. Jeg vurderer å begynne å abonnere på det danske magasinet Junior, som er et tilsvarende blad for foreldre med litt større barn.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 18:00   #5
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?

Såg også tilbudet i Foreldre og Barn. Tenkte at det verka som eit ganske bra blad. Eg har mange ting eg tenker på når det gjeld å starte på skule.

Vore fint om nokon som kjenner bladet betre kan avgi rapport

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 18:15   #6
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har aldri hørt om det. *abonnerer*

Ja, abonner heller på mine tråder, de er mye mer informative.

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg har hørt om bladet, men ikke lest så mange.

Er jeg frekk hvis jeg lurer på om du ikke er lærer? Mener det har kommet opp i noen diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Kristin

Jeg abonnerer på Foreldre og barn, men jeg skal si opp abonnementet. Er i grunnen litt lei og synes det står det samme i hvert eneste blad omtrent. Jeg vurderer å begynne å abonnere på det danske magasinet Junior, som er et tilsvarende blad for foreldre med litt større barn.

Jeg er enig i at Foreldre & Barn etterhvert blir litt repetiativt. Det er ingen hemmelighet at det ikke står noe som helst om skolebarn i bladene, så når man har hatt barn i barnhage i flere år blir artikler om hvordan man skal gjøre på tilvenning overflødig ... Men jeg synes at Foreldre & Barn er et bra blad, generelt sett. Jeg leser litt Mamma også - der er mye av fokuset på foreldrene og også små barn, så det utfyller fint Foreldre & Barn.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 18:27   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?

Jeg er lærer, ja, det stemmer.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:12   #8
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?

Jeg har bladd igjennom noen "Hjem og skole", men synes ikke det fenget meg sånn umiddelbart. Jeg har altså ikke finlest artiklene, det kan godt være de er bra skrevet.

Kristin; jeg ble nysgjerrig på Junior. Har du en nettside hvor man kan lese mer, evt. tegne abbonnement?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:17   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?

Jeg leste Junior i Danmark i sommer og ble fascinert av det ene bladet. Man kan lese mer her: www.juniormag.dk

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 00:14   #10
Taran
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 38
Taran har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?

Hvor får man kjøpt "hjem og skole"?

Taran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 12:20   #11
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?

Opprinnelig lagt inn av Taran, her.

Hvor får man kjøpt "hjem og skole"?

Jeg har lest litt i dette bladet. Tror jeg fant det på et lærerværelse. Jeg syns det var veldig interessant. http://www.blablabla.no/tidsskrift.asp?tId=298&r=&gid=1

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no