Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Smale liftgardiner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 12:25   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Smale liftgardiner

Vi har et høyt, smalt vindu på kjøkkenet som jeg gjerne skulle hatt en fin liftgardin i. Men det er jo så vanskelig å finne gardiner som er smale nok! Tror vinduet er en halvmeter eller så i bredden.. Har for tiden en offwhite sak fra Ikea, men den er ikke særlig eksklusiv, for å sin det sånn. Kunne tenkt meg en i et litt penere kvalitetsstoff. Er ingen syerske, så jeg må finne noe ferdigsydd.

Tips til hvor jeg kan få tak i dette? Gjerne på nett.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 09:44   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smale liftgardiner

Ingen? Ikke si at jeg er nødt til å sloss med symaskinen for å få gardiner som passer?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 10:51   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smale liftgardiner

Hvis du er villig til å legge noen kroner i det, tilbyr de fleste stoffbutikker seg å sy for kundene. Blir jo litt dyrere enn å kjøpe en ferdig liftgardin, men kanskje blir det likevel "billigere" enn all tida (og alle banneordene) du må investere hvis du skal sy sjøl?

Ellers er det ikke vanskelig å sy liftgardin - jeg har gjort det sjøl mange ganger, og er slett ingen syerske. Men den første tok laaaaaaang tid i forhold til de neste.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no