Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-08, 14:58   #21
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso

Har smakt kaffen fra modell to, Le Cube, og den er fantastisk god. Tutta har den, og steameren er der, lurer på om den ikke ligger inn på venstre side, den er vel skjult om man ikke bruker den.

:drømmer om en sånn:

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 22:23   #22
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Må bare beklage og tilstå at jeg har løyet på svigermor en annen modell. Det er denne hun har:



Den på bilde nr. 2 har ikke steamer.

Jeg fikk denne og steameren : Aeroccino til jul av LøveMannen. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en med steamer også, men i butikken anbefalte de faktisk å heller kjøpe dette. Mest fordi melkeskummet blir bedre med den separate melkeskummeren.

Vi er veldig fornøyd. Den er enkel i bruk og kaffen er kjempegod, ikke minst caffe latten

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 01:53   #23
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso

Jeg fikk Aeroccino'en til jul av Kif som påstod nettopp det samme som andre i tråden - at melken ble bedre enn med maskinsteamerne.

:hyller: De hadde rett. Fantastisk bra melkeskum.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 23:23   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.249
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nespresso

Sjekk ut testene på www.kaffe.no

Vi har forresten akkurat kjøpt en helautomatisk ekspressomaskin, dvs fyll på bønner, vann og melk og trykk så på en knapp, og Voila! Det blir enda mindre gris og søl og bønner kan man kjøpe overalt. Maskinen ligger dog i noe høyere prisnivå.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 05:25   #25
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nespresso

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Har smakt kaffen fra modell to, Le Cube, og den er fantastisk god. Tutta har den, og steameren er der, lurer på om den ikke ligger inn på venstre side, den er vel skjult om man ikke bruker den.

:drømmer om en sånn:

Ja,du må få deg en slik en Pamina

Vi har en hvit le cube som vi også nyter hver kopp vi drikker av.
Har fortsatt ikke somlet meg til å kjøpe en aeroccino og bruker min gamle bodumsteamer.....

Det kommer en nespressobutikk i Oslo i 2008. Hvor er uvisst enda,men rytene sier Karl Johan.
Ellers har vi bare gode erfaringer med å bestille på nespresso.no. Fra vi har bestilt på nettet til hentelappen fra posten er i postkassen har det tatt en dag.

  Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 14:36   #26
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespresso

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.




.

Denne har jeg

Geniale greier. Ikke noe søl, og nydelig kaffe!

Skal få somla meg til å få kjøpt Aeroccino steameren snart. Den er visstnok veldig bra. Mindre søl, og mindre å passe på. Bare heller melken oppi, trykker på knappen, også FERDIG.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 16:13   #27
Blush
Aktiv
 
Blush sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 144
Blush er litt kul
Standard

Sv: Nespresso


Denne har jeg også. Superfornøyd, og skal kjøpe Aeroccinoen til å lage melkeskum med. Svigerinnen min har en med integrert steamer, men har sluttet å bruke den og gått over til Aeroccino også. Mye enklere å rengjøre, og totalt blir det billigere :-)
Anbefales virkelig! Og kapslene med kaffe kommer jo raskt da, når man har bestilt hjemme fra sofaen

__________________
Storebror Juli 2001 og Lillesøster November 2004
Blush er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 16:32   #28
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso

Jeg har D290, er kjempefornøyd. Praktisk og ikkeno' søl. Greit å få kapsler rett hjem i postkassa.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 19:38   #29
Dama
Liten, sterk, smart
 
Dama sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 33
Dama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nespresso

Åh, jeg ønsker meg så vanvittig en sånn! Sukk... Det står jo på ønskelista til nærmeste runddag, men jeg har lyst på NÅ!

Dama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 11:11   #30
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nespresso

I dag har jeg endelig fått ut fingeren og bestilt Aeroccino .
Gleder meg til å få den!
Bestilte også 50 kapsler i samme slengen. Er tomt i boksen for Livanto, Cosi og Roma....Krise...

  Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 12:16   #31
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso

Jeg elsker vår Nespresso profesjonall ES80. Jeg har aldri drukket så mye kaffe som etter at vi kjøpte den.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 14:35   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso

Jeg kan meddele at Aerocchinoen kommer inn i kategorien "Glupe ting som faktisk funker".

Sammen med epledeler, gulrotskreller fra Tupperware, P&T og sånn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 16:46   #33
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso

Jeg vet akkurat hva min kjære skal få kjøpe i bursdagsgave til meg ( ..riktignok 3 mnd til, men dog ..)

Og så skal jeg ønske meg Aerocchinoen av min kjære mor og ev søster

Hvor mye koster Aerocchinoen?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 16:54   #34
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso

599,-

Har akkurat bestilt!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 16:57   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso

+ porto.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 17:01   #36
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso

Takk!

Norsk nettside dere bestilte fra?
Får aldri i verden modern til å bestille fra nettet tenker jeg, ihvertfall ikke utlandet

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 17:05   #37
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso

http://www.nespresso.com/precom/home_no_no.html?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 17:19   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso

Jeg ringte en hyggelig dame:

Sitat:

Hvis du ønsker å kjøpe disse produktene, ringer du Nespresso Club på vårt gratis telefonnummer 800 87 600

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 14:03   #39
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nespresso

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg kan meddele at Aerocchinoen kommer inn i kategorien "Glupe ting som faktisk funker".

Tilber min nye aeroccino!!!Har hatt aeroccinoen en uke nå og kan ikke si annet enn at det er et genialt produkt!!

  Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 11:39   #40
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Nespresso

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Tilber min nye aeroccino!!!Har hatt aeroccinoen en uke nå og kan ikke si annet enn at det er et genialt produkt!!

Jeg må bare si meg enig!

Så enkel og bruke og enkel å rengjøre. Bruker min mange ganger per dag.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kaffe, kaffemaskiner, nespresso, nespressomaskin


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no