Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 18:12   #41
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso

Jeg må inn i Nespressotråden og skryte av min nyinnkjøpte Nespressomaskin. Da vi kjøpte hytte var det helt klart at Nespressomaskin måtte vi ha der også, men den nye er så fiiin at den blir hjemme, så går den gamle på fjellet.

Den virker helt genial; jeg fikk den demonstert i butikken. Den kom på markedet her i EU hvor jeg er på besøk igår.

Hyllen der man setter koppen kan skyves inn slik at man får plass også til feks høye thermokopper. Smart!

Men det lureste var melkesteameren. Jeg ville egentlig ikke ha dette siden aerocchinoen er så genial, men denne funksjonen var super! Det er en egen melketank som man oppbevarer i kjøleskapet, og bare dytter på plass når man skal steame og setter inn igjen når man er ferdig; selve steameren har egen renseknapp - automatisk utspyling og thats it. Ingen demontering og vasking. Og det ble veldig fint skum!


Nå gjenstår det bare å få den med meg hjem igjen. :lurer:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 12-03-08 kl 18:17.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:17   #42
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nespresso

Er det lov å spørre om hva disse maskinene koster, hvor dere kjøper dem, og hvor dere bestiller kaffe?

(Ønsker meg en med melkesteamer.)

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:38   #43
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso

www.nespresso.no viser utvalget/prisene i Norge.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:42   #44
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nespresso

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

www.nespresso.no viser utvalget/prisene i Norge.

Ja, men de kan jo importeres tollfritt? Det blir vel billigere da?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 20:24   #45
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso

Om de er tollfrie å importere vet jeg ikke. Og så må man finne noen som vil sende (frakt kan være dyrt) og så finne noen som vil sende til Norge. Det er mulig at Nespresso har lagt restriksjoner på forhandlerne; det er sånn i endel bransjer.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 20:28   #46
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso

Miss Norway: den var skikkelig fin, praktisk med melkebeholderen.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:59   #47
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nespresso

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg må inn i Nespressotråden og skryte av min nyinnkjøpte Nespressomaskin. Da vi kjøpte hytte var det helt klart at Nespressomaskin måtte vi ha der også, men den nye er så fiiin at den blir hjemme, så går den gamle på fjellet.

Den virker helt genial; jeg fikk den demonstert i butikken. Den kom på markedet her i EU hvor jeg er på besøk igår.

Hyllen der man setter koppen kan skyves inn slik at man får plass også til feks høye thermokopper. Smart!

Men det lureste var melkesteameren. Jeg ville egentlig ikke ha dette siden aerocchinoen er så genial, men denne funksjonen var super! Det er en egen melketank som man oppbevarer i kjøleskapet, og bare dytter på plass når man skal steame og setter inn igjen når man er ferdig; selve steameren har egen renseknapp - automatisk utspyling og thats it. Ingen demontering og vasking. Og det ble veldig fint skum!


Nå gjenstår det bare å få den med meg hjem igjen. :lurer:

Lekker!!

Din fristerinne.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 14:46   #48
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg elsker vår Nespresso profesjonall ES80. Jeg har aldri drukket så mye kaffe som etter at vi kjøpte den.

Propella, kan du fortelle litt mer om denne? Jeg er nesten i ferd med å kjøpe en brukt en, men ser at det skal være en plastslange eller noe fra steameren? Den er visst borte vekk på denne, gjør det noe?
Hva betalte du for denne ny?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kaffe, kaffemaskiner, nespresso, nespressomaskin


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no