Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 14:44   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Boss har en eller annen spray som og skal funke. Jeg skal gjøre noe drastisk i år jeg også, da det er rene araknofobiasteming på platten vår - hvor ørten edderkopper kommer kravlende opp på én gang. *heldigvis ikke redd edderkopper*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 14:47   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Åh herregud. Jeg er ikke akkurat hysterisk redd, men jeg tror kanskje jeg hadde vært et par numre ifra å bli innlagt på spyk for resten av livet om jeg hadde vært på plattingen deres og noe sånt skjedde. *bilder i hodet som gjør at jeg ikke får verdens beste søvn i natt*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 14:50   #23
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Støvsugeren. Og så støvsuger man opp insektsmiddel etterpå, type pulver.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 14:58   #24
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

En suger høres OK ut for dem som er redde. Jeg bruker normalt å klemme dem i hjel med en avis. Det gjorde jeg også med et beist av en edderkopp da jeg var i Mellom-Amerika. Jeg hev en avis oppå og tråkket oppå det igjen. Det jeg ikke tenkte på var alt griseriet det medførte. :usj:

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 15:45   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Åh herregud, Surre!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 15:48   #26
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Redd for edderkopper!






Støvsuger er vel et godt valg?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 17:40   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Grunnen til min vettaskremthet er noe lignedne: Jeg lå og solte meg en gang, og kjente det "kilte" over hele kroppen. Da viste det seg at en babyedderkopp-pose hadde falt ned på meg, og alle de små, "søte" ( ) babyene kravlet rundt på meg.


JEEZ! Og så sitter du her i levende live og kan fortelle om det? Jeg hadde ikke overlevd noe sånt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 18:15   #28
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Redd for edderkopper!

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:17   #29
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Kjøp hund. Vår hund spiser faktisk alt av edderkopper og evt. andre småkryp vi finner i huset. Veldig miljøvennlig også, slipper alskens sprayer og pulver.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:32   #30
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Lær opp ungene! Har en innsektsglad sønn så han blir flittig ropt på nå om sommeren.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:47   #31
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Vi har gått fra blokk der det aldri var edderkopper, til nytt tett rekkehus der jeg så to edderkopper inne på 3 år, til hus fra 70-tallet med kjeller. Må finne noe efffektivt dersom jeg skal klare å slappe av i sommer.

Går og gleder meg til vår og sommer, og ikke før solen har tittet frem ,så kommer de krypende.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:48   #32
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Jeg må abonnere. jeg er irrasjonelt vettaskremt for de digre monsterne. Små går greit, dog. jeg har prøvd å pushe katten på de enorme beistene, men hun er uinteressert.

Jeg er virkelig traumatisert, hjemme hos foreldrene mine tyter de inn hver høst, særlig når det er fuktig i været, og man kan når som helst bli overrasket av en, gjerne på badet. Da jeg flyttet hjemmefra for første gang opplevde jeg en natt at et beist falt ned fra en hylle og i hodet på meg. Jeg våknet av klasket, den må ha veid en halv kilo (nesten i alle fall) og fikk hysterisk anfall, var oppe resten av natten og torte ikke gå inn igjen neste dag før pappa kom. Jeg måtte tømme sko og støvler hver morgen. Her jeg bor nå har det i mange år vært fredelig og fint, men for et par år siden begynte beistene å krype over stuegulvet HER OGSÅ! Og de er DIGRE! Jeg vil kjøpe en sånn spray.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:49   #33
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Men har dere dem inne om sommeren? Her kommer de gjerne krypende på høsten og vinteren.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:56   #34
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Vanlig billig klissete hårspray....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:58   #35
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hårspray uten lighter funker også. Hvertfall på store, hårete.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 20:06   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Man dreper ikke levende saker fordi man er redd selv altså.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 20:39   #37
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Jeg bruker å sette et glass over, lure et ark under og bære dem ut. Alternativt legge et glass over og vente på at mannen bærer dem ut dersom de er svære. Men jeg kunne godt tenkt meg noe som hindrer dem i å komme inn, ikke noe som dreper dem. :vokst opp med foreldre som fanger fluer og veps osv. og bærer dem ut:

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 21:10   #38
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Lurer på om jeg har lest at lavender holder edderkopper unna.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 21:41   #39
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Emily'en min bærer edderkopper ut i friheten. Hun elsker alle innsekter, og plukker gjerne halvdøde fluer og møll ut av edderkoppnett, og døde fluer fra feks. vinduskarmen kan hun bære med seg og hive inn i edderkoppnett. Edderkopper skal visst få lov å spise men bare de som allerede er døde.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 21:50   #40
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Jeg fanger dem i engangskopp og slenger dem ut i hagen. Det er mulig de løper inn med én gang igjen, da ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no