Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Visum til Russland - dyrt/tidkrevende?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-18, 15:14   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Visum til Russland - dyrt/tidkrevende?

Det søkes nå om visum til Russland for eldstemann "just in case", men det er ikke vi som ordner det, så jeg vet ikke gangen i det. Han står som reserve for et landslag ett år eldre enn ham selv, og de vil at han skal kunne reise Til VM i mars på kort varsel dersom noen blir syke.

Og jeg er sånn: Altså, hvis sønnen min skal spille i VM, så vil jeg jo være med og se på!! (Og passe på...)

Men det kan jo bli bestemt på kort varsel, så da rekker jeg kanskje ikke å søke visum? Og hvis det er veldig dyrt så er det kanskje dumt å gjøre det sånn bare for tilfellets skyld?

Noen som vet? Sist jeg søkte visum til Russland så tok det 3 dager, men det er en 5-6 år siden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 18:07   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Visum til Russland - dyrt/tidkrevende?

http://www.norway.mid.ru/visa_01.html

Jeg leste også et sted at det koster 800 kroner og tar en snau uke. Men en del arbeid på forhånd, da. Invitasjon, elektronisk visumsøknad, bilde, timeavtale, personlig oppmøte etc.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 19:01   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Visum til Russland - dyrt/tidkrevende?

Jeg tror det er vanskelig å få visum uten invitasjon. Ellers husker jeg at det tok et par uker da Frøkna skulle ha visum for to år siden, men det var muligens fordi det ble søkt samlet for ei stor gruppe idrettsutøvere (et par hundre).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 19:36   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Visum til Russland - dyrt/tidkrevende?

Man kan få invitasjon fikset fra hotellet man skal bo på. Men da må man ha bestilt og betalt hotellrom. Sa google.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no