Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvor er Oslo spektrum?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 15:25   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor er Oslo spektrum?

Jeg og vesla skal på Disney on ice på lørdag og jeg har aldri vært på spektrum før.

Vi kommer fra Drammen og skal innover. Hva er lettest? Bil? (jeg er ikke kjent der inne!) Eller tog? Hvilket tog, hvor går det, hva skal jeg si. Har litt "angst" for steder jeg ikke vet hvor er nemlig, så dette er tøft av meg.

Noen som kan hjelpe? Noen som vil hente oss i Asker?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 15:36   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er Oslo spektrum?

Toget til Oslo S, så er dere nesten fremme. Du ser Spektrum når du kommer ut av ankomsthallen.

Alternativet er å kjøre bil, men det blir veldig dyrt med parkering. Det er parkeringshus rett ved Oslo Spektrum.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 16:24   #3
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er Oslo spektrum?

Tog er definitivt lettest! Det er max 5 min å gå fra du går av toget på Oslo S til du er på Spektrum. Tipper det er vanskeligere å kjøre...

Du kan ta ethvert tog som går fra Drammen, retning Oslo. (enten det nå stopper i Oslo eller går videre til Lillehammer e.l.)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 19:12   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er Oslo spektrum?

OSLO PLAZA - vet du hvor det er? Spektrum er bygningen ved siden av.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:29   #5
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Hvor er Oslo spektrum?

Etter at du har gått av toget og tar rulletrappen opp til ventehallen skal du i ventehallen gå til høyre mot Byporten videre mot Oslo City/Oslo Spektrum/Bussterminalen.

På kartet ser du strekene på Oslo S som er de forskjellige sporene til toget.
Oslo Spektrum er til høyre for den gule veien der det står Ring1.

http://api.fleximap.com/servlet/Flex...5117,59.91199,

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:56   #6
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor er Oslo spektrum?

Takk for svar alle sammen. Tror nok jeg skal klare å finne frem... tror jeg. Skal prøve å alliere meg med broren min.. han skulle til oslo på lørdag.

Men det høres jo egentlig greit ut da, hvis jeg vet retningen jeg skal gå. Ser man med en gang at det er spektrum? Det står store skilt? Tenker det er endel som skal samme veien akkurat da så da kan man kanskje se litt etter strømmen av mennesker.

Det er så supert å ha noen å spørre!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no