Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Vil ikke sende ut mail

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 11:39   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Vil ikke sende ut mail

Jeg har hatt problemer med mailsystemet mitt nå.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får mail inn, men får ikke sendt ut mail...
Jeg har sett på brannmuren og alt ser bra ut der så langt jeg kan se.

Jeg har Norman Brannmur.

Noen som har peiling?

Jeg bruker Outlook express og Incredimail. Begge har samme problemet.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 11:44   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ikke sende ut mail

har du forflyttet deg eller byttet internettlevrandør?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 11:50   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ikke sende ut mail

Foreldrene mine hadde det problemet lenge, og de greide ikke å ordne det uten hjelp fra Telenor. Så om du har Telenor er det kanskje en fordel å ringe dem (selv om det er veldig frustrerende).

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 11:57   #4
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ikke sende ut mail

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

har du forflyttet deg eller byttet internettlevrandør?

Nei jeg har Telenor. Har hatt det hele tiden....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 11:58   #5
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ikke sende ut mail

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Foreldrene mine hadde det problemet lenge, og de greide ikke å ordne det uten hjelp fra Telenor. Så om du har Telenor er det kanskje en fordel å ringe dem (selv om det er veldig frustrerende).

Takk.

Huff ja..... Jeg hater å ringe den bedriften. Det tar evigheter før man får svar der. Men jeg får vel gjøre det kanskje.....

Venter litt. Kanskje noen har et godt tips. Jeg regner med at det har noe med noen innstillinger å gjøre, men vet ikke hvor.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 11:59   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ikke sende ut mail

Sjekk innstillingen for utgående mail.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no