Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kan man ha med kulepenner på fly?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-07, 10:04   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Fælt og si det i og med at vi serverer barna dette, men YARKY!!

Men morsmelkerstatning er da ikke så ille? Det er jo ikke snakk om å drikke det, men å smake.
Jeg har smakt både morsmelk og morsmelkerstatning, og SÅ ekkelt er det ikke.
Okeida, kanskje om jeg måtte smakt noen andres morsmelk ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:08   #22
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det brydde sikkert sikkerhetsvakten seg veldig mye om...

Jo faktisk ,for jeg hadde synlig mage da Så han syntes jo det var litt synd i meg hihi

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:12   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Synes dere virkelig det er ekkelt å smake på maten dere serverer barna deres? Jeg smakte da på MMEen fra hver eneste flaske ztjerna tyllet i seg - for å sjekke at den var ok og hadde riktig temperatur? Og morsmelk er da ikke ekkelt det heller?

Dersom far reiser alene og må smake på morsmelk kan jeg forøvrig forstå at noen griner litt på nesa over å måtte smake. Selv om jeg tror min mann ikke hadde reagert. Kan ztjerna drikke det, så burde vi kunne smake på det.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:22   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

De opprinnelige reglene var jo at man måtte få en frivillig medpassasjer til å smake på MM/MME. Jeg tror ikke jeg uten videre kan garantere at jeg hadde giddet å smake på MM til hun rødhåra moren foran meg i køen. Nå ser det ut til at de har lempet litt på akkurat den formuleringen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:24   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

De opprinnelige reglene var jo at man måtte få en frivillig medpassasjer til å smake på MM/MME. Jeg tror ikke jeg uten videre kan garantere at jeg hadde giddet å smake på MM til hun rødhåra moren foran meg i køen. Nå ser det ut til at de har lempet litt på akkurat den formuleringen.

Hæ? At man ikke fikk smake på sin egen? Hvorforialledager?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:48   #26
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hæ? At man ikke fikk smake på sin egen? Hvorforialledager?

Man kunne vel i teorien late som om det smakte MM, mens det faktisk smakte kjemikalier. Gærne terrorister er truende til alt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:49   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Man kunne vel i teorien late som om det smakte MM, mens det faktisk smakte kjemikalier. Gærne terrorister er truende til alt.

Enda godt de tok til vett. Delvis til vett i hvert fall ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:51   #28
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Trodde man bare skulle "bevise" at det ikke var giftig jeg da. Nuh vel. Er vel ikke alle som vet hvordan morsmelk/MME smaker? Eller kjemikalier for den saks skyld *flisespikker*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:52   #29
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Er vel ikke alle som vet hvordan morsmelk/MME smaker? Eller kjemikalier for den saks skyld *flisespikker*

Du sier noe der. Det er tom. folk som ikke liker vin!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:54   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Man kunne vel i teorien late som om det smakte MM, mens det faktisk smakte kjemikalier.


" Not all chemicals are bad. Without chemicals such as hydrogen and oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer."
- Dave Barry

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 10:55   #31
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

" Not all chemicals are bad. Without chemicals such as hydrogen and oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer." - Dave Barry

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 11:28   #32
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?



Det er ikke mange årene siden min far var på jobb-tur til Oslo. På vei hjem stakk han innom Claser'n og kjøpte seg en ny øks. (Han er ivrig vedhogger.) Denne øksen, kun innpakket i en bærepose, tok han med seg inn på flyet hjemover uten problemer. I dag hadde han nok blitt lagt i jern, kastet på glattcelle og Gardermoen hadde blitt panikk-evakuert.

Men sikkerhet er bra. Ikke alle er så tilregnelige med øks som min far.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 12:58   #33
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Bare si det er barnemat ...

Jeg hadde glemt å ta ut stæsjet mitt av bagen og oppi den terrorsikre plastposen med glidelåslukkemekanismen. Etter røntgenturen spurte Securitas-mannen ledende: Har du med babymat?
Joda, jeg hadde jo det, 1åring på armen og alltingen.

Hva skjer egentlig når Al Quaida kommer på å ta med en unge på flyet?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 13:14   #34
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hva skjer egentlig når Al Quaida kommer på å ta med en unge på flyet?

Ikke gi politikerne idéer til flere regler de kan innføre for å skremme folk mest mulig nå.

Ben "We are at war with Oceania, and we have always been at war with Oceania!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 13:25   #35
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Synes dere virkelig det er ekkelt å smake på maten dere serverer barna deres? Jeg smakte da på MMEen fra hver eneste flaske ztjerna tyllet i seg - for å sjekke at den var ok og hadde riktig temperatur? Og morsmelk er da ikke ekkelt det heller?

Dersom far reiser alene og må smake på morsmelk kan jeg forøvrig forstå at noen griner litt på nesa over å måtte smake. Selv om jeg tror min mann ikke hadde reagert. Kan ztjerna drikke det, så burde vi kunne smake på det.

Nei, jeg synes ikke MME smaker det minste ekkelt... som litt lunken H-melk kanskje. Ikke favoritt-drikken min selvsagt, men ingen ekkel smak heller.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 13:26   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

De opprinnelige reglene var jo at man måtte få en frivillig medpassasjer til å smake på MM/MME.

Dette har jeg aldri hørt om, hvor har du hørt det??

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 13:32   #37
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hva skjer egentlig når Al Quaida kommer på å ta med en unge på flyet?

Det er jo nettopp av slike latterlige regler som at det er lov å ha med MME men ikke en flaske Imsdal som gjør at det hele blir latterlig teit og overdrevet og helt uten virkning. At ikke sikkerhetsvaktene rømmer jobben sin er beundringsverdig! Dag ut og dag inn er de satt til å håndheve disse reglene overfor kverulante, irriterte og frustrerte flypassasjerer.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 13:54   #38
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dette har jeg aldri hørt om, hvor har du hørt det??

Dette var reglene for flyvninger til og fra Storbritannia i fjor.

Her er et oppslag fra Aftenposten:

http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle1416955.ece

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 13:58   #39
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Dette var reglene for flyvninger til og fra Storbritannia i fjor.

Her er et oppslag fra Aftenposten:

http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle1416955.ece


Men da bør du skrive at det gjaldt flyvninger til Storbritannia (og forøvrig USA også). USA og Storbritannia har fortsatt enda strengere regler og sikkerhetsrutiner enn resten av verden pga. høyere risiko for terrorangrep.
Denne melkesmakingen har aldri vært praktisert på andre destinasjoner enn Storbr. og USA.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 13:59   #40
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Jeg så i en dokumentar en gang at amerikanerne måtte smake på morselk/MME før ombordstigning, men at lightere og fyrstikker ble godtatt. Som røyker måtte man selvsagt ha mulighet til å tenne røyk så snart man kom ut av flyet.

Jeg har forresten aldri smakt MME/MM, og håper jeg aldri noen sinne må gjøre det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no