Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sunnere attåt kaffen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-17, 13:18   #81
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Eldste og jeg måtte ha is i butikken nå så jeg har og spist sandwich.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 13:34   #82
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

På grunn av denne tråden har jeg spist BÅDE rosinbolle og sandwich-is i dag.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 15:32   #83
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Dere er gale, alle sammen.

Til HI. Siden du ikke har ansvaret for at svigermor får i seg noe sunt, så kan du kjøpe noe sjokolade (After eight eller noe sånt, som den generasjonen liker ) eller kjeks, og sette fram sammen med oppkuttet frukt, så spiser du frukt selv. Eventuelt grove havrekjeks med brunost og hvitost.

Jeg liker forresten heller ikke frukt til kaffen. Det er en konferansepausegreie, som jeg aldri har skjønt meg på, men det er jo tydeligvis andre som liker det, siden det stadig brukes. Men jeg har ikke den slags kaffebesøk særlig ofte heller da (det vil si aldri), så her er det ikke annet eget søtsug som skaper press om søtsaker til kaffen. Og da har jeg ingen andre enn meg selv å skylde på.

Husker jeg fikk råd om å bake masse under graviditeten, og ha i fryseren, slik at jeg hadde noe å servere når det kom folk på barselvisitt etter fødselen. Altså ikke fra folk i min foreldregenerasjon, men fra unge medgravide, på forum. Ble litt overrasket over at folk fortsatt drev med sånt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 16:58   #84
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Hva med grove scones? Fort å lage og godt. Relativt sunt kan det være også.

Eller bake en batch med grove kjeks, så er det bare å sette frem det og/eller scones sammen med litt ost og syltetøy.

Ser ut som søtt, smaker godt og er ikke så verst ernæringsmessig. Kanskje alle blir fornøyde da?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 18:15   #85
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Lille*My, er du overrasket over at folk "fremdeles" serverer noe når de får besøk, f.eks barselvisitt? Jeg har aldri vært på besøk hos noen (uansett alder/bosted) uten å få servert mer enn bare drikke. Servering er alt fra full middag til en skål nøtter.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 18:24   #86
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Jeg har mange ganger vært på besøk uten å få annet enn drikke. Noen ganger får jeg ikke det engang. Men det kommer jo helt an på lengden på besøket og grunnen til det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 18:53   #87
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Jeg har aldri hatt besøk av verken venner eller familie uten å servere noe. Oftest serverer jeg noe mat (brødmat eller suppe, gryte eller salat) men av og til noe søtt. Kaffe lager jeg sjelden for jeg kjenner nesten ingen som drikker det, utenom sambo.
Det ligger så sterkt i meg, det med å servere besøket, at jeg føler meg skikkelig utilpass om det kommer folk uanmeldt og jeg ikke har noe å tilby. Men det har jeg som regel uansett så det er sjelden noe problem. Vil de ikke ha noe er det jo greit, det får de bestemme selv. Sist ei venninne var på ettermiddagsbesøk hos meg, spiste vi curry og delte opp en stor vannmelon. Hadde hun spist middag før hun gikk, hadde det kun blitt melonen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 19:25   #88
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har mange ganger vært på besøk uten å få annet enn drikke. Noen ganger får jeg ikke det engang. Men det kommer jo helt an på lengden på besøket og grunnen til det.

Nå skal det for ordens skyld legges til at her er det (heldigvis) ingen "stikke innom"-kultur, så det er alltid snakk om avtalte besøk.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 19:28   #89
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Nå skal det for ordens skyld legges til at her er det (heldigvis) ingen "stikke innom"-kultur, så det er alltid snakk om avtalte besøk.

Jeg har fått bare drikke på avtalte besøk og. Vi har tydeligvis veldig ulik omgangskrets.
Det er ikke sånn at jeg har vært skuffet de gangene jeg kun har fått drikke eller ingenting altså.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 19:47   #90
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Heldigvis kan jeg besøke alle vennene mine uten at vi må servere hverandre noe. Det er en totalt utdødd kultur i min omgangskrets.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 20:44   #91
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Om det kommer uplanlagt besøk har jeg alltid te, kaffe, vann og Farris i hus.
Må man spise noe hver gang man møter folk?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 21:29   #92
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Lille*My, er du overrasket over at folk "fremdeles" serverer noe når de får besøk, f.eks barselvisitt? Jeg har aldri vært på besøk hos noen (uansett alder/bosted) uten å få servert mer enn bare drikke. Servering er alt fra full middag til en skål nøtter.

Nei, det overrasket meg at konseptet "barselvisitt med servering av hjemmebakst" fortsatt eksisterer. Hvis jeg har besøkt ei venninne rett etter fødsel har jeg definitivt ikke forventet at hun skulle diske opp med hjemmebakst. Tvert om, har jeg alltid tatt med meg noe selv når jeg har besøkt noen som nettopp har født.

Konseptet eksisterte vel egentlig også bare i en kortere periode i den store sammenhengen, og ble sikkert funnet opp på 50-tallet. I tidligere tider var alltid skikken at det var de besøkende som hadde med mat. "Sengemat", "barsengmat" og "barselgrøt" er kjente begrep.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 21:58   #93
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Om det kommer uplanlagt besøk har jeg alltid te, kaffe, vann og Farris i hus.
Må man spise noe hver gang man møter folk?

Nei. Men det er vanlig i min omgangskrets. Selv liker jeg veldig godt vertinnerollen og jeg synes det er hyggelig ¨sette fram noe - om det så er et oppskåret eple (som smaker vondt til kaffe).

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nei, det overrasket meg at konseptet "barselvisitt med servering av hjemmebakst" fortsatt eksisterer. Hvis jeg har besøkt ei venninne rett etter fødsel har jeg definitivt ikke forventet at hun skulle diske opp med hjemmebakst. Tvert om, har jeg alltid tatt med meg noe selv når jeg har besøkt noen som nettopp har født.

Ah, da skjønner jeg! Helt enig med deg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 22:48   #94
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Eldste og jeg måtte ha is i butikken nå så jeg har og spist sandwich.

Jeg måtte kjøpe sandwich på vei hjem fra jobb og jammen ble det ikke softis i solskinn i byen i ettermiddag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 23:54   #95
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nei, det overrasket meg at konseptet "barselvisitt med servering av hjemmebakst" fortsatt eksisterer. Hvis jeg har besøkt ei venninne rett etter fødsel har jeg definitivt ikke forventet at hun skulle diske opp med hjemmebakst. Tvert om, har jeg alltid tatt med meg noe selv når jeg har besøkt noen som nettopp har født.

Konseptet eksisterte vel egentlig også bare i en kortere periode i den store sammenhengen, og ble sikkert funnet opp på 50-tallet. I tidligere tider var alltid skikken at det var de besøkende som hadde med mat. "Sengemat", "barsengmat" og "barselgrøt" er kjente begrep.



Jeg fikk barselgrøt da jeg fødte eldste
En tante av mannen hadde med.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 00:31   #96
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Jeg hadde så lavt blodtrykk da jeg var gravid at jeg klarte jo knapt å stå oppreist i mer enn et par minutter av gangen. Ble ikke mye baking da gitt.

Og etter å ha hatt to "boller i ovnen" i 9 måneder syns jeg at jeg fortjente å slippe å bake.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 07:34   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Da jeg var i barsel var heldigvis normen at jeg skulle slippe og styre med slikt, og at gjestene tok med noe å bite i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 08:51   #98
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Da jeg var høygravid kom svigermor innom og fylte fryseren min med boller og kaker. Måtte jo ha noe å sette frem når folk kom på "grauting" ..

Kanskje denne gamle "klassikeren" kan dras frem igjen. Holder seg lenge og smaker jo godt med litt ost på toppen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 08:58   #99
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Kornmo med brunost! Der snakker vi norske verdier, altså.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 09:44   #100
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunnere attåt kaffen

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Heldigvis kan jeg besøke alle vennene mine uten at vi må servere hverandre noe. Det er en totalt utdødd kultur i min omgangskrets.

Hos oss også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no