Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler du?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-19, 13:00   #41
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenet er anført anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Er Strai mye dyrere enn Kvik/IKEA?

Jeg tror Strai er litt dyrere. Dels fordi det kommer med ferdig sammensatte moduler, og dels fordi det har mye utvalg og mange muligheter for ulike løsninger.

Vi har et stort kjøkken, og selve kjøkkeninnredningen kom på 120 000 kr. ikea ville ha blitt 80 000 kr ca, men vi har en modul som alene kostet 20 000 kr (hjørne med skuffer), som ikke finnes hos ikea, så hadde vi hatt et vanlig skap istedet hadde det vel blitt 110 000. Da er det nesten bare skuffemoduler under, og laminat benkeplate som er litt tykkere enn vanlig.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 13:00   #42
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler du?

Hvis dere skal pusse opp et helt hus kan det være godt at kjøkkenmodulene kommer sammensatt, sparer dere for endel tid og energi det altså.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 20:36   #43
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler du?

Koster hjørneskuffene 20000?
Det er pga de vi vil ha kjøkkenet tegnet der og, vi tenkte eventuelt to av de.
Er du fornøyd med skuffene? Er de verdt de ekstra kronene og plassen man mister?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 20:44   #44
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Koster hjørneskuffene 20000?
Det er pga de vi vil ha kjøkkenet tegnet der og, vi tenkte eventuelt to av de.
Er du fornøyd med skuffene? Er de verdt de ekstra kronene og plassen man mister?

En modul med hjørneskuff kostet 20 000 kr ja. Nå skal det være sagt at de hadde slik fancy skuffer med glass på sidene og hele modulen var veldig solid, men lell. 20 000 kr for EN modul! Sjokkerende mye, så det ble 1 stk, ikke 2 som vi egentlig ønsket oss.

Vi er fornøyd ja, jeg tror egentlig ikke vi mister så mye plass i forhold til alternativet, som var en med en slik karusell inni. Mye vanskeligere å få plass i mye i en slik.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 20:54   #45
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler du?

Det høres nesten ut som om det blir kvik av det her altså.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 22:43   #46
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenet er anført anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

"hvilken kjøkkenleverandør anbefaler du". Skjønner ikke helt hvorfor autocorrect synes den andre overskriften var mest logisk.

Defor jeg aldri har autokorrektur på noe som helst.
Denne tråden reddet meg, plutselig forsto jeg at der jeg trenger nye skap på nykjøkkenet kan jeg bruke de IKEA-skapene vi skal ta ut fra nyhusets gamle kjøkken.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 23:33   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler du?

Jeg tror vi trenger bilde av 20 000-skuffene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-19, 00:09   #48
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler du?

Orket ikke ta bilde av mine, men de er slik som dette.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hjørnskuff 2.jpg (86,5 KB, 40 visninger)
Filtype: jpg Hjørnskuff.jpg (85,3 KB, 37 visninger)
__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-19, 08:37   #49
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenleverandør anbefaler du?

Foreldrene mine har sånne skuffer, og jeg har bestilt meg en modul selv. De er ekstremt mye bedre en karusell-alternativet, men sykt dyre!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no