Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Peptalk med gutta våre

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-17, 15:56   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peptalk med gutta våre

Jeg har en gutt og to jenter. Ungste er knapt to og for ung for slikt, men de elsdte presenteres jevnlig or at enhver bestemmer over egenr kropp, noe som kommer naturlig å snakke om da eldstemann er en skikkelig kosegutt enda og veldig gjerne vil kose og klemme på alle både når han våkner, skal gå, kommer hjem, skal legge seg og innimellom hele tiden. Og søstrene ikke alltid vil. Og jeg gjentar til vi blir blå og både han og hun er lei av å høre på meg, at HUN bestemmer hvem som får og når det er greit å kose henne. Ingen andre. Alltid

Med oppdagelsen av det morsomme med kamera på mobilen kom en ny samtale som vi skal ha tusen ganger også ja. Enn så lenge blitt til "NEI, jeg er syk, jeg føler meg ikke i form og ser ut deretter og vil ikke at du tar bilde av meg!" og prinsippene rundt hvem og hva man tar bilde av og hva man gjør med dem er definitivt et gjennomgangstema her i vinter ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no