Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 09:06   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Så flink dere var! :imponert:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 09:31   #22
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Jeg gikk inn på Ikea for å kjøpe gardiner, og da jeg ikke fant noen pene gikk jeg derifra UTEN NOE!!! Gikk t.o.m innom billigkroken, men gikk hardnakket derifra, en helt ny opplevelse!!!!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:23   #23
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men det har ikke deilig kullsyre

Du burde jobbe i staten. Der er det kullsyre i vannet i springen.

Veldig lurt å være bevisst i forhold til handling. Som Skilpadda så fint sa det - økonomi er tett knyttet til psykologi.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:41   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Hvis du får tilbakefall ved en senere anledning så skal du gjerne få låne med deg mannen min. Ca. hver gang vi er på Ikea så tar jeg med meg disse fantastisk praktiske isbitformene med morsomme figurer, og hver gang jeg ankommer kassen så har jeg glemt dem - og mannen har sneket seg til å fjerne dem fra vognen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?

Sist redigert av Veronal : 26-01-07 kl 12:40.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:51   #25
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Kjenner meg godt igjen gitt.
Jeg var på IKEA i går kveld (dro hjemmefra 21.30, de er jo oppe til 23)
Hadde sett med ut en benk jeg skulle ha på badet.
Kom ned og fant benken jeg skulle ha. Kjøpte også noen lys som jeg skal ha i utelampa (har ikke ordnet med strøm ut dit og telys varer så kort. Disse er litt større) Fant fram 2 pakker først, men fant tilsvarende i en annen farge på tilbud, så de ble byttet ut.

Så kom jeg på tilbudstorget.
SÅ først en skattekiste. Den var jo sååå kjek og jeg lurte virkelig på om jeg ikke bare måtte ha den. Den var jo på tilbud også. Satt ned fra over 600,- til 295,-. Lokket hadde sakte lukking for å hindre klemming av små fingre.
Men jeg klarte utrolig nok å gå derfra uten å kjøpe den. Fant ut at sååå praktisk var den ikke.

Så var det neste fristelse. En kommode. Enda kjekkere til rommet til minsten.
Denne var også satt ned en god del og kostet litt under 300,- Tenk så kjekk den ville være på rommet hans. Tok litt større plass en skattekista, men rommet jo enda mere....
MEn atter en gang slo min fornuft til (noe den egentlig sjeldent gjr ved tilbud )
Han har kommode på rommet sitt. Stellekommoden vi engang kjøpte til mellomste og som ble brukt som stellekommode til både mellomste og minsten. Den er jo mye finere å se på i alefall en en lakket kommode....

Så jeg dro fra IKEA kun med benken jeg skulle ha og lysene jeg faktisk hadde brukt for og ingen ting annet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:01   #26
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Imponerande! Det hadde nok ikkje eg klart. Men så har eg fleire timars køyring for å kome på Ikea og, så når ein først er der, er det nærmast etter prinsippet "ein gong for alle...."

Men det er no alltids andre butikkar ein kan prøve viljestyrken sin på......

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:18   #27
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Wow. Tok du ikke med telys engang??

Når vi nærmer oss kassen og jeg kaster et blikk på telysene, så sier mannen: "IKKE tenk på det engang" .

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:30   #28
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Så flink du var.

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Når vi nærmer oss kassen og jeg kaster et blikk på telysene, så sier mannen: "IKKE tenk på det engang" .

Det samme sier min.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:41   #29
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Så flink du var.


Det samme sier min.

Konklusjon: Man bør ikke ha med menn på Ikea. Det visste jeg forsåvidt fra før.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 12:45   #30
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Konklusjon: Man bør ikke ha med menn på Ikea. Det visste jeg forsåvidt fra før.

Nei, mannen med på IKEA innebærer mye klaging og begrensing
Men en gang insiterte mannen min på å være med, og da var det JEG som ville ut derifra fortest mulig....tro det eller ei

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 13:00   #31
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvis du får tilbakefall ved en senere anledning så skal du gjerne få låne med deg mannen min. Ca. hver gang vi er på Ikea så tar jeg med meg disse fantastisk praktiske isbitformene med morsomme figurer, og hver gang jeg ankommer kassen så har jeg glemt dem - og mannen har sneket seg til å fjerne dem fra vognen.

Det der skjedde med Poden forleden dag. Han er fem år.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 13:26   #32
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Jeg er imponert zol!!

Må legge inn litt selvskryt også :

Klarte så og si det samme forrige lørdag.
Vi hadde vært på visning i nærheten av Ikea og jeg overtalte mannen til at vi måtte stoppe på Ikea for at Felix skulle få leke i barnepaviljongen og spise lunch. Mannen HATER dypt å indelig å shoppe........Ond er jeg,også Ikea på en lørdag!!!
Det BLE faktisk kun lunch og leking i barnepaviljongen!! Måtte gå igjennom et stort område med fristelser før vi gikk tomhendte gjennom koassen!!

*Miss shopoholic*

  Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:57   #33
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Ikea vel overstått.
Kjøpte tallerkener, telys og ildfaste former. Alt etter planen mao.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:23   #34
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Grundig imponert. Jeg er dessverre av dem som svir av minst 1000,- kr timen på ikea og kan være der leeeeenge....

På toppen av alt er mannen min enda værre en meg, er han med flyr pengene til enda mer tullball enn om jeg er det med andre.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:29   #35
Solsikka82
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Trondheim, x ranværing
Innlegg: 24
Solsikka82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

hehe er ikke så greit å gå inn på ikea alltid nei!!

flink dere er alle sammen!! jeg har heldigvis litt reise til ikea så vi er der ikke forutstrekkende mye

Solsikka82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 16:41   #36
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett på prøve på IKEA

Så flink du var Hadde ikke greid det

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no