Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Høstferien med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 10:23   #1
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høstferien med barn

Jeg har så smått begynt å tenke på høstferien (jada, jeg vet det er lenge til, men jeg er redd billettene blir for dyre hvis jeg venter).

Høstferien i fjor var jo mindre trivelig, derfor vil jeg gjerne gjøre noe hyggelig med barna i år. Bare noen dager, og ikke altfor dyrt. For to år siden var vi i London, det var veldig hyggelig og vellykket. Nå har vi såvidt snakket om Paris eller Roma. Jeg vil nok helst Roma, men flybillettene jeg finner koster over 9000, og det blir litt mye.

Er det noen som har andre gode forslag?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 10:25   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Høstferien med barn

Legoland? Du kan kjøre dit selv på noen få timer og det er ikke så ille dyrt med hotell.

Jeg synes ikke du er tidlig ute - jeg sitter og sjekker billetter til jul jeg.

  Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 10:30   #3
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstferien med barn

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg vil nok helst Roma, men flybillettene jeg finner koster over 9000, og det blir litt mye.

Er det noen som har andre gode forslag?

Jeg synes Roma høres flott ut, og det er sikkert fint der på den tiden av året også, mai og oktober skal jo være de beste månedene å dra dit.

Men ang. billetter, hvis du har bestemt deg for et par steder du kunne tenke deg å dra vil jeg tro at det kommer kampanjer med billige billetter etterhvert. Hvis man sjekker billetter veldig langt frem i tid er de ofte dyrere er min erfaring.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 10:35   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Høstferien med barn

Jeg synes du har fått for dyre billetter. Jeg fikk opp billetter fra 4500 for dere tre til Roma, søkte fra 5. oktober til 9. oktober. (Høstferien er ca da, ikke sant?)

Søk på zolong.com - der pleier jeg å bli fornøyd.

  Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 10:45   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Høstferien med barn

Det er noe muffens her. Jeg søker på både uka før og etter og får samme pris - rundt 4500 totalt. Da søker jeg mandag til fredag og to voksne og ett barn?

  Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 10:46   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien med barn

Roma er visst et ekstremt dyrt sted å bo og være.

Jeg har akkurat kommet hjem fra en meget vellykket ferie i København. Der er det virkelig trivelig, og man kan gå på tivoli. Ungene dine er jo veldig mye større enn mine, men jeg mener at København har noe å tilby de fleste. Vi tok båten ned, men fly er jo også en mulighet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 11:01   #7
Noras mamma
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 297
Noras mamma er litt kul
Standard

Sv: Høstferien med barn

Roma er en helt fantastisk by, er også en fin til å reise i oktober. Da er det sånn passe varmt. Ellers så kan jeg også anbefale Barcelona el Nice.

__________________
Prinsessen født juni 08
Noras mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 11:03   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Høstferien med barn

Det tar tid ja. Er derfor juleferien er under kartlegging alt.

  Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:00   #9
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien med barn

Er det noen som har vært i Paris som kan gi meg en pekepinn på hva et ok hotell (rent, trygt strøk, hyggelig) koster sånn cirka?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 14:06   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Høstferien med barn

Har ikke bodd i byen, men det går tog fra Eurodisney og inn hele tiden. Og bor du ute på et av ED hotellene så har du inngang i parkene inkludert i hotellprisen. Hvis dere skal dit da.

  Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 14:09   #11
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien med barn

Jeg hadde håpet å slippe Eurodisney. Tenker mer Eiffeltårnet, Notre Dame og sånt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no