Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 20:36   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Jeg er med på å arrangerere blåtur for min arbeidaplsss og føler meg helt grønn på hvor man kan dra om man skal overnatte ett døgn. Avreise er 1715 en fredags ettermiddag, så reisetiden kan ikke være så veldig lang..

Er supertakknemlig for tips.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:42   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Jeg har vært på blåtur med jobben. Vi tok hurtigbåten over til vanvikan og buss derfra til Dykambassaden i leksvika (tok bare noen få minutter med buss - 20 minutter kanskje)

Der hadde vi opplegg med ulike greier. Var veldig artig - lå på hytter.
http://www.dykambassaden.no/index.ph...d=32&Itemid=99

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:47   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Hva er "blåtur"?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:53   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hva er "blåtur"?

En tur hvor de ansatte ikke vet hvor de skal.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 21:00   #5
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har vært på blåtur med jobben. Vi tok hurtigbåten over til vanvikan og buss derfra til Dykambassaden i leksvika (tok bare noen få minutter med buss - 20 minutter kanskje)

Der hadde vi opplegg med ulike greier. Var veldig artig - lå på hytter.
http://www.dykambassaden.no/index.ph...d=32&Itemid=99

Takker. Det så spennende ut!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 21:06   #6
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

En tur hvor de ansatte ikke vet hvor de skal.

Og som gjerne ender opp med at de fleste ikke husker hvor de har vært heller, ikke sant?

Jeg mente å huske at Kirsebær hadde spurt om noe lignende tidligere, men det eneste jeg fant var denne tråden hvor Bauche også er hovedbidragsyter da som nå.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 21:09   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Kan det være et alternativ å dra til Oppdal og være med på noe slik? Vet ikke om slike turer skal koste noe særlig jeg da.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 21:11   #8
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og som gjerne ender opp med at de fleste ikke husker hvor de har vært heller, ikke sant?

Det er en viss fare for det. Vi bruker å ha det utrolig morsomt på våre fester, og det kan vel bli litt fuktig innimellom

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 21:13   #9
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Hm... overnatting på Bårdshaugherregård på Orkanger.

Eller tur til Bortistu i Storlidalen ved Oppdal. Bortistuggu har veldig god mat, i sær deres badsturøkte lammelår...mmmm... Da jeg var der bodde vi på campingplass/hotell på Oppdal og tok buss til Storlidalen. Leid buss. (http://www.bortistu.no/)
Mulig det går an å overnatte der og, spørs hvor mange dere er. Og der er et nydelig turterreng.

Har vært på Blåtur i Trondheim en gang også. Vi startet med omvisning på Stiftsgården, hvor ikke så mange hadde vært før. Deretter en pils på torget før vi møttes i St.Olavsgate og tok trikken opp til Lian. (Vi fikk servert øl på trikken, veldig koselig trikketur, med guide og greier. ) Deretter ventet det en buss på oss oppe ved Lian Herregård (vi fikk beskjed om å gå dit) denne bussen tok oss så på tur gjennom byen (og vi ble mer og mer forvirret, og sultne...) før den kjørte opp til skistua... Aha, tenkte alle lykkelige, vi får middag på skistua. Men nei, ikke det. Vi fikk servert hver vårt "pappboks" med et eller annet drikke på..til å ha på turen og ble sendt til fots til Elgsethytta, hvor vi fikk servert middag, kaffe, kaker og hyggelig selskap...masse kauking og latter før vi gikk hjem igjen i samlet flokk ut på natta og til en ventende buss... Noen drog hjem og noen drog på naschspiel... :-) Vi mistet en mobil, en tann, ei kjærring og en sykepleier underveis...:-)


Sist redigert av Perhonen : 14-04-09 kl 21:38.
Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 21:38   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til blåturtips på et døgn i Trøndelag

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og som gjerne ender opp med at de fleste ikke husker hvor de har vært heller, ikke sant?

Jeg mente å huske at Kirsebær hadde spurt om noe lignende tidligere, men det eneste jeg fant var denne tråden hvor Bauche også er hovedbidragsyter da som nå.

Jeg er en bidragsyter - med min stakkarslige kunnskap om blåturer. *regner med jeg foreslår det samme da også*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no