Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 20:36   #41
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...

Uten noe som helst peiling vil jeg abonnere på tråden da vi også skal på sånn tur snart håper jeg.

Samt si at da jeg var i nyc så fløy jeg med Virgin Atlantic. Det var helt konge bra.

Tv på alle seter - stort utvalg av filmer, serier, musikk og greier. Man velger selv hva man vil se og når. Vanlige walkman headsett passer i lyduttaket så man slipper å bruke sånne ekle flygreier. Maten var super, setene var meget behagelige og det så nytt og fint ut overalt begge veier. Drømmeprinsen mente det var sjeldent pene flyvertinner også. Jeg vet ikke om det trekker opp eller ned.

  Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 20:49   #42
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal bestille billetter til USA, og trenger noen synspunkt ...



Jeg tror nesten vi bare går for det litt dyrere alternativet til SAS. Da er det riktignok 1000 mer ca, men de garranterte jo tv på alle seter i strekningen over sjøen, og det teller en del. Dessuten mente en del at lufthansa hadde slitte fly om jeg ikke husker feil (som er alternativet som er 1000 billigere). Med SAS tilbudet er vi fremme 73 min senere enn lufthansa sitt. Det er ikke all verden. Vi har ett flybytte mer, men det er egentlig bare en sjanse til å strekke litt mer på beina vel?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no