Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aldri vært så redd i mitt liv ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 02:13   #1
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aldri vært så redd i mitt liv ...

Ja, da har vi hatt 8 politifolk her, var vel det jeg telte..

Vi fikk nye leieboere om lørdagen som var.
De virket greie, det eneste som skurret var at de sa at babyen dems var på ferie hos besterforeldrene i 1 mnd..
Han er knappe 3 mnd gammel.

Referansen sa at de hadde betalt i tide osv..

Det begynte med høylytt krangling der nede ved 17.00 tiden og høy musikk, noe de har hatt den tiden de har vært her. Jeg klagde og de skrudde ned.

Så kom hun opp, blid var hun og hørte om det er greit at de hadde litt høy musikk, da de skulle ha "festlig lag" ikveld. Sa at det var greit, og de lovet å skru ned hvis jeg ikke orket mer.

Kl. 21.15 ble det stille.
Men så plutselig så slamret det i dørene flere ganger, skulle nesten tro de skulle knuse døren.
DET ville jeg ikke ha noe av og gikk mot utgangsdøren.
Og da hørte jeg at hun som bor nede HYLTE etter hjelp, høre det smalt og dundra, han kjefter, hun hyler mer på hjelp,samt at hun hyler stopp stopp.
Hun løper ut, han etter og drar henne inn, og hun hyler..
Mens dette skjer, låser jeg døra og ringer politiet med skjelvende hender.

De skulle sende bil med en gang.
Gubben var jo selvførgelig ikke hjemme, jeg var alene med ungene.

Jeg så at naboen kikket ut av vinduet og jeg ringte dem, de trodde det var hylene katter. De ville ha meg på tråden til politiet kom, og mannen hennes var på vei ut.
Ba han holde seg inne da politiet var på vei og alle dører her er låste.
Så han skrudde av lyset på kjøkkenet, tok opp vinduet og holdt øye med oppgangen dems, slik at han kunne komme ut hvis han leieboeren prøve å komme inn til oss.

Etter lange 10 minutter så kom politiet, det var de lengste minuttene i mitt liv, i mellomtiden har jeg sittet å hørt på at hun hyler på hjelp, samt stopp + masse bråk.
(vi har ikke utrykkningsbiler her, så de kommer fra tønsberg, 15-20 min herfra.)

Jeg ga de nøkkel, og de låste seg inn og brølte politi..
Da ble de helt hysteriske der inne.
Hun løp ut helt hysterisk og hostet og harket og sa hun ikke fikk puste, samt at hun tok seg til halsen.
Samboeren ropte og skrek og han ble lagt i bakken med håndhjern.
Hun ble satt i bilen for å roe seg.
De tilkalte flere, og til slutt var det 3 biler og 8 politimenn her, 2 sivile.

Han ene kom opp til meg etterhvert og fortalte hva som skjer.
De var driting begge to, hysteriske begge to, de blødde begge to.
De sa at de hadde sloss. Men etter det jeg har hørt, så er det han som har holdt på og hun som forsvarte seg.
Hun gråt etter mammaen sin når hun gikk bort til bilen.

De ble puttet i glattcella begge to og de blir der til imorgen.
De var her i 1 time, da de skulle kjøre kom en av de sivile opp til oss med nøkkelen vi ga dem ,samt en til.
Og de sa at disse måtte vi få ut, også med tanke på at vi har små barn.
Gjett om, de får ikke en eneste sjanse til sa jeg.

Mannen har tatt seg fri fra jobben imorgen, da jeg ikke tør å være alene hjemme når de kommer ut fra fengselet, samt at vi må ringe advokat imorgen.
Aner ikke hva vi har rett på her, men vi skal gjøre allt i vår makt til å få de ut.

Politiet sa at alkoholen fløt der nede, og at strømmen var gått.

Vi gikk ned for å sjekke strømmen og eventuelle skader.
ingen skader, men fikk strømmen på igjen.
Blod på gulvet.

Hun har sagt at hun hadde 2 barn, og det fikk jeg jo se nå.
Hun har en datter også på kanskje 2-3 år hvis ikke eldre, så bilder på veggen av ei tulle på 1.5 år.
Men hun er ikke her, og hun har heller ikke snakket om henne.
Så henne og babyen er nok i fosterhjem.
Vi har også sett at de har drukket hele uken mens de har bodd her.


Er helt skjelven her.
Gruer meg vanvittig til imorgen.

Vi skal kontakte advokat imorgen å høre hva vi kan gjøre.
Dette orker jeg bare ikke en gang til.

Forrige leieboer skylder oss 22.500 men han var hyggelig og rolig, dog han forsvant så vi hadde politiet på døren 3 ganger pga det, men han kom til rette og vi truet med advokat hvis han ikke flyttet før jul.
1 uke før jul flyttet han.

Så vann og kloakk skade i leiligheten i jula og så dette.

Orker ikke mer, har null energi....


Off, det var godt å skrive dette av seg, men de hylene hennes sitter som printet i hjernen

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 02:16   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv..

Fælt så uheldige dere er med leieboerene dere får i huset deres.

Det må ha vært en ekkel opplevelse.

Lykke til og håper dere får dem ut av huset uten noen problemer.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 02:18   #3
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv..

Å herregud, så jævlig. Skjønner godt at den opplevelsen sitter i deg, ja. Håper det går bra i morgen!

Dere har virkelig hatt nok for en stund nå ser det ut som

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 03:08   #4
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv..

Æsj for en ekkel opplevelse.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 04:05   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv..

Guriland så jævlig....Forstår godt at du er skremt og redd. Godt at du allerde har "skrevet det av deg" her for da får du denne uhyggelige opplevelsen raskere ut av systemet forhåpentligvis.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 07:11   #6
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv..

Herre Gud! Det er jaggu ikke lite dere har opplevd. Håper dere får dem ut fortere enn svint. Det er desverre alt for mange tragiske skjebner, men dere behøver ikke å ha dem i underetasjen!

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 07:54   #7
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Huff, så skremmende Håper at dere får ordnet opp i dette så fort som svint

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 08:01   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 08:11   #9
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Å huff nå ble jeg helt kvalm her! Stakkars dere, så utrolig uheldige dere er med de leieboerene.

Håper det ordner seg slik at dere får de ut fort som fy!! Er bare å ringe vist du trenger å prate.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 08:12   #10
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Det var da svært sånn uflaks dere skulle ha, da! Håper det går bedre neste gang.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 08:19   #11
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Det var ikke måte på hvor uheldige dere skulle være med leieboerne. Håper dere får ut disse temmelig fort. Og håper virkelig at ungene til leieboerne ikke bor med dem.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 08:30   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Dere har vært skikkelig uheldige. Jeg håper virkelig det går greit å bli kvitt dem og at det dere får tak i ordentlige folk nå.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 08:32   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Jøye meg så skummelt.
Håper det går fint/fort/greit å få kastet dem ut.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 08:33   #14
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Tok laaang tid før jeg sovnet igår.

Gruer meg til de kommer tilbake.
De skal få beskjed at de kan begynne å lete etter et nytt sted å bo.

Så nå skal gubben ta en ringerunde når ungene er levert i barnehagen.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 09:20   #15
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Å gud, så fælt. Skjønner godt at du ble redd - håper det ordner seg raskt.

Mandino

Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 09:35   #16
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Dere har jo virkelig vært uheldige med leieboerne.

Håper det går greit å få de ut, og at dere får inn noen skikkelige leieboere neste gang.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 09:47   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Huff. Stakkars dere. Så uheldig du er med leieboere da. Kan du ikke kreve referanser fra tidligere leieforhold da?? Her i Oslo er vel det vanlig samt to-tre måneders depositum?? Da har du litt å gå på om de ikke betaler iallfall.

Jeg har leid litt rundt om og sist hadde vi kontrakt fra Husbanken. Der er det klare regler mht betaling.
Lykke til med utkastelsen og nye leieboere.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 09:54   #18
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Det er det verste jeg har hørt! For en grusom opplevelse!
Håper dere blir kvitt utøyet snarlig

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 09:57   #19
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Huff. Stakkars dere. Så uheldig du er med leieboere da. Kan du ikke kreve referanser fra tidligere leieforhold da?? Her i Oslo er vel det vanlig samt to-tre måneders depositum?? Da har du litt å gå på om de ikke betaler iallfall.

Jeg har leid litt rundt om og sist hadde vi kontrakt fra Husbanken. Der er det klare regler mht betaling.
Lykke til med utkastelsen og nye leieboere.

Betalingen har de iorden enn så lenge.
Vi har en kontrakt som er streng og følger loven.

De hadde referanser, og han sa ingenting annet enn at de betalte for seg.


Depositumet er under behandling hos sosialen.
Leiligheten er like hel, foreløpig..



Det ser ut som det ikke blir lett å få de ut.
Har lest litt, og under oppsigelse så har de rett til å klage innen 1 mnd etter mottatt oppsigelse, og er de ikke enig, så må vi saksøke dem inne 3 mnd osv.

Ved heving av kontrakten så er reglene strenge.
Eneste grunnen jeg fant er den jeg har uthevet (b)
Men dette er jo 1 gangen de har bråket slik, men jeg har klaget på de muntlig flere ganger om å ta hensyn ang høy musikk, og det står i kontrakten at det skal taes hensyn, noe de ikke gjør.



§ 9-9. Utleierens hevingsrett

Utleieren kan heve leieavtalen på grunn av vesentlig mislighold fra leierens side. Vesentlig mislighold foreligger dersom: a) leieren vesentlig misligholder sin plikt til å betale leie eller oppfylle andre krav som reiser seg av leieavtalen,

b) leieren tross skriftlig advarsel fra utleieren i vesentlig grad forsømmer sin vedlikeholdsplikt eller fortsetter å opptre på en måte som er til alvorlig skade eller sjenanse for utleieren, eiendommen eller øvrige brukere,

c) leieren uten å ha rett til det helt eller delvis overlater bruken av husrommet til andre og tross skriftlig advarsel fra utleieren ikke bringer forholdet til opphør,
d) leieren uten å ha rett til det bruker husrommet på annen måte eller til andre formål enn avtalt og tross skriftlig advarsel fra utleieren ikke bringer forholdet til opphør, eller
e) leieren for øvrig misligholder sine plikter på en måte som gjør det nødvendig å bringe leieavtalen til opphør.


En erklæring om at utleieren hever leieavtalen, skal være skriftlig. Den kan pålegge leieren straks å flytte og levere husrommet tilbake. I erklæringen skal grunnen til å heve leieavtalen oppgis.

Blir leieavtalen hevet, er leieren ansvarlig for utlegg, tapt leie o.l. etter bestemmelsene i § 5-8.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 10:27   #20
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...

Er dere medlem i huseiernes landsforbund?

De har et en egen jusstelefon som sikkert vet hvilke rettigheter dere har.
JUSS-telefonen
22 47 75 07

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no