Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Underskrift på vielsesattest??

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 16:22   #1
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Blunk

Underskrift på vielsesattest??

Vi har tenkt å gifte oss hos Byfogden
Vi skal ikke ha noe bryllup,bare innom By fogden så rett på flyplassen og reise bort.Det jeg da lurer på er om jeg kan få min mor til å skrive under som vitne\forlover på papirene? Har ikke venninnene mine her hvor vi bor,og skal ikke ha noe forlover.Trenger rett og slett bare en underskrift Går det med min mor?? Vi vil ikke ha noe som helst oppstyr rundt dette,vi vil rett og slett bare bli gift enkelt og greit.Har vært sammen så lenge,og har 3 barn.Vi ønsker bare få det overstått fort og greit,så reise bort og nyte noen dager sammen i en romantisk by.Etterpå drar vi hjem og henter ungene og tar en uke til syden sammen med dem.Da får de oppleve noe kjekt også siden vi "snyter" dem for bryllupet,særlig eldstejenten som drømmer om å være brudepike
Føler meg litt egoistisk med tanke på foreldre osv..Men har aldri følt noe behov for stort flott bryllup,og prinsesse for en dag.Vil bare være gift

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:26   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underskrift på vielsesattest??

Det er nok ikke noe problem, men mener du trenger to "vitner" på attesten. Iallfall måtte vi ha det.
Ring og spør

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:29   #3
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underskrift på vielsesattest??

Ja dere trenger to "vitner",
de kan godt være i slekt, så din mor er nok "brukendes".

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:33   #4
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Underskrift på vielsesattest??

Om dere ikke stiller med vitner, så ordner byfogden det. Ta kontakt med dem!

Lykke lykke til!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 16:43   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Underskrift på vielsesattest??

Lykke til og kos dere.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 18:37   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underskrift på vielsesattest??

Synes å huske at det skulle være noen som kjente dere.. som kunne bekrefte at du er ved ditt fulle-fem.. og vet hva du begir deg ut på.. hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no