Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Skal du kjøpe Grandis uten paprika
Ja, for dette har jeg ventet på. Plukker alltid av paprika og legger på litt Norvegia 37 21,51%
Ja, sannsynligvis. Plukket av paprikaen da jeg var liten, men nå er jeg vant til den. 20 11,63%
Kanskje 34 19,77%
Nei, Grandis er ikke mat 69 40,12%
Annet 12 6,98%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 12:06   #61
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ytterst elendig konklusjon av ting.

Ja, du vet jo alltid best, Sitron.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:08   #62
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Ja, du vet jo alltid best, Sitron.

Det er iallfall tydelig at du ikke gjør det i denne saken.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:09   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Ikke smakt de fra ICA, men tror jeg skal prøve pitabrød-trikset

Det som er så greit med små pizzaer, enten det er pitabrød eller hjemmelaget deig, er at man kan lage mange forskjellige pizzaer på en gang. Mannen takler ikke blåmuggost, jeg elsker det, så sist laget vi fire sorter pizza, hvorav jeg laget meg en nydelig pizza med masse smeltet Selbu Blå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:11   #64
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Skal prøve denne ja.

Lager stort sett alltid hjemmelaget pizza, men det kan være greit med en grandiosa i nøden en sjelden gang.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:14   #65
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Paprika på pizza er greit nok. Men de vassne greiene oppå grandisen, nei det spiser jeg ikke. Så hvis jeg skal ha grandis så blir det uten paprika - men jeg har igrunnen ikke lyst på ekstra ost. Synes mye ost på pizza er skikkelig oppskrytt

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:16   #66
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er iallfall tydelig at du ikke gjør det i denne saken.

Jeg nevnte at jeg finner det merkelig når voksne folk plukker ut ingredienser som sopp og paprika fordi de ikke liker det. Ikke fordi de f.eks ikke tåler det (da har jeg full forståelse). Jeg synes det er logisk at barna tar etter når de ser voksne gjør slike ting. Jeg synes du overdrev fem hakk ved å kalle det en elendig konklusjon.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:39   #67
Store-ulv
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 518
Store-ulv er litt kulStore-ulv er litt kul
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Jeg kjøper sjelden vanlig grandis, men hvis jeg skal det så blir det den med paprika.

Store-ulv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:47   #68
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Jeg liker paprika men ikke den ekle som er på Grandiosaen. Er ikke så veldig glad i den men hvis vi skal ha den kommer jeg til å kjøpe den uten.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:11   #69
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Grandiosa er ikke pizza, i alle fall. Det er en slags kjeks med ketsjup og ost oppå, og med strimlet kattemat og paprika.

bra beskrivelse!

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:20   #70
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Grandis er ikke etanes uansett. Jøkk!

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:23   #71
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Det er nødmat for ungene i krisetilfeller her, og de plukker jo av paprikaen. Så kanskje.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 13:33   #72
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Nå har ikke jeg spise Grandis på flere år, men hadde heller valgt denne varianten, ettersom jeg ikke tåler paprika.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 14:45   #73
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Kjøper aldri grandis. Skal vi ha puzza lager vi den selv.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 14:51   #74
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 14:56   #75
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Tja, det kan vel kanskje hende vi prøver. Jeg deltok for øvrig i et smakspanel for nye Grandiosa-varianter for noen år siden - ordentlig morsomt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 15-01-09 kl 15:25.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 15:07   #76
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Kjøper aldri grandis. Skal vi ha puzza lager vi den selv.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tja, det kan vel kanskje hende vi prøver. Jeg deltok for øvrig i et smekspanel for nye Grandiosa-varianter for noen år siden - ordentlig morsomt.

Er dere litt "puzza" eller.
Sorry, måtte bare. :fniser:

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 15:08   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 15:59   #78
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Tru'kke det. Kanskje til ungene. Kom med en veggisvariant, så er jeg game!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 16:23   #79
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det er jo en urban myte at studenter overlever på C-vitaminene fra paprikaen på Grandisen. (Eller, har jeg ikke lest i avisa om en fyr som testet ut en meget streng grandiosadiett og endte opp med skjørbuk?)

Jeg mener å ha lest en avisversjon hvor noen nettopp fikk skjørbuk fordi han (let’s face it!) levde utelukkende på Grandis og plukket vekk all paprikaen. Det forhindrer selvsagt ikke historien i å være en urban myte, men morsom er den jo.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 16:31   #80
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Mannen legger alltid på ekstra ost, så ja

__________________
Misunn aldri andres gleder, du kjenner ikke deres sorger
lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no