Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 12:36   #981
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Inspirert av en annen tråd her inne har jeg kjøpt meg nye olabukser.
Satt kjempefint på og litt sånn type baggy. Nærmeste bilder jeg fant, min er vanlig olabuksefarge på. Og må forresten skryte av Carlings, butikken her hvor jeg bor er utrolig flinke, det er ikke første gang de finner en bukse som sitter som støpt!

Isa er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 14:04   #982
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Topp og skjørt:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg L10.jpg (185,6 KB, 29 visninger)
Filtype: jpg L7.jpg (195,5 KB, 20 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 14:08   #983
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Topp og skjørt:

Lekkert!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 18:09   #984
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Disse er nå mine! De er trøsteshoppet etter at jeg måtte sykle på jobb på mandag og tirsdag til tross for massivt snøfall (mannen måtte jo bare ha bilen til jobb, jeg måtte dra med to gutter og en sykkel gjennom snøkavet tidlig om morgenen. Det så ikke riktig klokt ut).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 23-01-09, 19:01   #985
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Topp og skjørt:

Hvis ikke Cara får akkurat de fra Bruuns B. må jeg nesten fri litl til deg ang toppen.
Regner med at du handlet hos MAS?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 19:11   #986
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Denne kom i posten til meg i dag :



Kjøpt av Angelique, nydelig og satt som et skudd

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 19:12   #987
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Denne kom i posten til meg i dag :



Kjøpt av Angelique, nydelig og satt som et skudd



Heldiggrisen!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 19:13   #988
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.



Heldiggrisen!!!

Tjihi, ja virkelig.
Nydelig, selv mannen min syns den var fin.
Nå gleder jeg meg til diverse 40 års lag fremover. 1 kjole er i allefall i boks.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 21:38   #989
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

En dus rosa sak og en koksgår haremsak som jeg ikke har hatt siden 80 taller fra Line of Oslo. Buksene var bare såå deilig og behagelige.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 21:43   #990
Strilajento
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 30
Strilajento har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

.. og så kjøpte jeg disse:

Hvor får man tak i disse?

Strilajento er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 21:45   #991
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

En dus rosa sak og en koksgår haremsak som jeg ikke har hatt siden 80 taller fra Line of Oslo. Buksene var bare såå deilig og behagelige.

Javel, men hvor er bildet?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 22:02   #992
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Javel, men hvor er bildet?

Jeg er litt lat ...det kommer imorgen.
Må legge opp fem gardinhøyder jeg kjøpte i dag.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 22:03   #993
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Inspirert av en annen tråd her inne har jeg kjøpt meg nye olabukser.
Satt kjempefint på og litt sånn type baggy. Nærmeste bilder jeg fant, min er vanlig olabuksefarge på. Og må forresten skryte av Carlings, butikken her hvor jeg bor er utrolig flinke, det er ikke første gang de finner en bukse som sitter som støpt!

Se der ja. Den er lik min, men med litt andre lommer.
Bra den ble fin på!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 23:34   #994
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Fine plagg, Marikken!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 24-01-09, 12:15   #995
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Strilajento, her.

Hvor får man tak i disse?

Euro Sko/Falkanger fører de iallefall, noen av butikkene. Ikke alle.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-01-09, 23:06   #996
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

cardigan, 2 gensere å en kosebukse.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 24-01-09, 23:12   #997
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Inspirert av en annen tråd her inne har jeg kjøpt meg nye olabukser.
Satt kjempefint på og litt sånn type baggy. Nærmeste bilder jeg fant, min er vanlig olabuksefarge på. Og må forresten skryte av Carlings, butikken her hvor jeg bor er utrolig flinke, det er ikke første gang de finner en bukse som sitter som støpt!

Jeg har den i mørkeblå, utrolig tøff bukse.

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 25-01-09, 08:43   #998
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg har den i mørkeblå, utrolig tøff bukse.

Min er ikke helt i denne fargen heller, mer sånn vanlig olabukse farge. Men angrer litt på at jeg ikke tok en størrelse mindre. Etter en dag, er den litt for saggete for min del.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 25-01-09, 08:44   #999
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Fine plagg, Marikken!

Jepp. Men jeg skjønner jeg ikke har så gjennomtenkt stil, de matcher jo ikke akkurat de plaggene.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 25-01-09, 23:47   #1000
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5



Denne i svart:



Og El Naturalista i svart:

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no